۳۵۰۸۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرا آقای اسطوره باید عذرخواهی کند؟

از دیار نصف جهان خبرهای تازه دیگری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه همان یک نفری که با همه مشکل داشته و به درستی مشخص نیست که آیا این مشکلات به پایان رسیده یا خیر؛ اگر عذرخواهی کند می‌تواند به تمرینات برگردد.

خبرگزاری فارس: از دیار نصف جهان خبرهای تازه دیگری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه همان یک نفری که با همه مشکل داشته و به درستی مشخص نیست که آیا این مشکلات به پایان رسیده یا خیر؛ اگر عذرخواهی کند می‌تواند به تمرینات برگردد.

در سپاهان چه خبر است؟! یک روز یک نفر با همه مشکل دارد و یک روز دیگر همین فرد کمک مربی می‌شود و فردایش همه کاره و از اعضای هیئت مدیره تا کمک مربی همه می‌روند دنبال کسی که با همه مشکل دارد.

الان نیز از دیار نصف جهان خبرهای تازه دیگری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه همان یک نفری که با همه مشکل داشته و به درستی مشخص نیست که آیا این مشکلات به پایان رسیده یا خیر؛ اگر عذرخواهی کند می‌تواند به تمرینات برگردد.

از اصفهان خبر رسیده که سبحانی، رئیس کارخانه فولاد مبارکه به نویدکیا اعلام کرده که به شرط عذرخواهی می‌تواند به خانه‌اش یعنی سپاهان بازگردد. امیدواریم این خبر صحت نداشته باشد چراکه در هر صورت نویدکیا در شبی جنجالی در برنامه ۹۰ حرف‌هایش را زد و بازگشت از این حرف‌ها همان اندازه که می‌تواند چالش جدیدی را برای سپاهان به وجود بیاورد، بلکه تتمه اعتبار کاپیتان را نیز خدشه‌دار کند.

حالا دیگر چه خبر است و عذرخواهی برای چه خدا می‌داند! مگرحرف‌هایی که محرم زده دروغ بوده که بخواهد عذرخواهی کند که حالا نیز شرط برگشت برای این بازیکن جنجالی عذرخواهی باشد. بنابراین اگر صحبت‌های فوق حقیقت بوده که دیگر دلیلی برای معذرت خواهی نیست. اگر هم دروغ بوده چه ضمانتی وجود دارد که پس از این یک بار دیگر این صحبت‌ها (بخوانید دروغ‌ها) طی سالیان آینده و شاید هم ماه‌ها و هفته‌های بعد تکرار نشود!

در هر صورت تحرکات برای بازگشت نویدکیا به تمرینات سپاهان همچنان از سوی برخی افراد در باشگاه ادامه دارد و جالب اینکه هیچکس حاضر نیست مخالفت خود را در این خصوص علنی کند تا رو در روی هواداران قرار نگیرد.

نویدکیا که ادعا می‌کند اسطوره سپاهان است اما همین آقای اسطوره با حرف‌ها و تصمیماتی که یکی دو ساله اخیر گرفته با دست های خودش بیشترین ضربه را به ثبات و قدرت تیم اصفهانی زده و شاهد این ادعا نیز می‌توان به نتیجه تاریخی این تیم در فصل گذشته که اتفاقا یکی از ضعیف‌ترین نتایج این تیم در تاریخ لیگ برتر بود اشاره کرد.

با این حال باید صبر کرد و دید آیا کاپیتان قبول می‌کند عذرخواهی کند. اگر او عذرخواهی کند که به واقع این کار چه معنی و مفهومی خواهد داشت و هواداران آنگاه در خصوص وی چه گفته و چه می‌پندارند. پس باید صبر کنیم ببینیم در روزهای آینده درسپاهان چه اتفاقاتی می‌افتد.

سپاهان امسال با تفکرات عبدالله ویسی کمر همت را برای ساختن دوباره بسته است اما به نظر می رسد برخی تحرکات مانع از آرامش این روزهای سپاهان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج