۳۵۰۸۹۷
۲۴ نظر
۵۰۰۱
۲۴ نظر
۵۰۰۱
پ

پاسخ منفی بازیکن استقلالی به پرسپولیس

مهاجم جوان نفت تهران که در نقل‌وانتقالات امسال در ۳مقطع مورد توجه پرسپولیس بود، با اعلام اینکه استقلالی است، به سرخ پوشان جواب رد داد تا جدیدترین حاشیه فوتبال ایران را رقم بزند.

همشهری ورزشی: مهاجم جوان نفت تهران که در نقل‌وانتقالات امسال در ۳مقطع مورد توجه پرسپولیس بود، با اعلام اینکه استقلالی است، به سرخ پوشان جواب رد داد تا جدیدترین حاشیه فوتبال ایران را رقم بزند.

ارسلان مطهری یکی از پدیده‌های فوتبال ایران در شرایطی که یک‌سال دیگر با تیم فوتبال نفت‌تهران قرارداد دارد، مورد توجه چند تیم لیگ‌برتری ازجمله پرسپولیس قرار گرفت اما در نهایت تصمیم گرفت که به تمام پیشنهادهای داخلی‌اش پاسخ منفی دهد.

با انتخاب علی دایی بالاخره تکلیف نفت روشن شد؛ وضعیت تمرینات نفت چطور است؟
خداراشکر می‌کنم اول برای اینکه تکلیف تیم خوب نفت روشن شد و بازیکنان این تیم از بلاتکلیفی درآمدند و بعد هم برای اینکه سرمربی بزرگی مثل علی دایی به این تیم آمد. برای هر بازیکنی شاگردی علی دایی یک افتخار است و من از این بابت خوشحالم. درباره تمرینات باید بگویم که تمرینات شروع شده ولی من فقط یک‌بار به تمرین رفتم و شرایطم را با دایی مطرح کردم و از ایشان تا یکشنبه اجازه گرفته‌ام.

یکشنبه قرار است اتفاقی بیفتد؟
بله؛ تکلیف پیشنهادهای خارجی‌ام تا یکشنبه مشخص می‌شود؛ مثل هر فوتبالیست دیگری دوست دارم لژیونر شوم و در فوتبالم پیشرفت کنم؛ مدیربرنامه‌هایم در حال بررسی چند پیشنهاد خارجی است و قرار شده تا یکشنبه انتخاب نهایی را داشته باشیم.

با این حساب رفتنت از ایران قطعی است؟
نه؛ این‌طور نیست؛ دوست دارم که به اروپا بروم اما هنوز چیزی قطعی نیست. برای انتخاب تیم جدیدم مترومعیارهای زیادی دارم و حضور در اروپا تحت هر شرایطی اولویت من نیست. باید همه جوانب را در نظر بگیرم و بعد انتخاب کنم.

واکنش دایی به صحبت‌های تو چه بود؟
او یک بازیکن بزرگ بوده و حالا هم یک مربی بزرگ است؛ کسی که افکار بزرگی هم دارد و خوشحالم در برنامه‌های فوتبالی علی دایی جا دارم. او با روی گشاده از پیشنهاد من استقبال کرد و به من اجازه داد تا با خیال راحت به پیشنهادهایم فکر کنم و من هم به ایشان قول دادم اگر شرایط ترانسفرشدنم مهیا نشد، در ایران فقط برای او بازی ‌کنم. مطمئنم تا یکشنبه تکلیفم روشن می‌شود و امیدوارم هر چه خیر است برای من اتفاق بیفتد. از لیگ ایران هم چند پیشنهاد دارم اما به قولم به علی دایی وفادارم؛ اگر در ایران ماندنی شدم، فقط نفت و فقط علی دایی!

پرسپولیس در ۳مقطع برای جذبت اقدام کرد و هربار با واکنش منفی تو روبه‌رو شد؛ در شرایطی که پیشنهاد مالی مناسبی از این تیم داشتی و پرسپولیس در پست تو با مشکل روبه‌روست، چرا به این تیم نرفتی؟
فوتبال حرفه‌ای می‌گوید حضور در پرسپولیس آن هم در شرایط امروزی معقولانه است اما یک بحثی هم وجود دارد و آن اینکه بازیکن باید ببیند دلش چه می‌گوید... من به عنوان یک استقلالی، چگونه می‌توانم به تیمی بروم که رقیب استقلال است؟ چطور می‌توانم برای موفقیت این تیم بجنگم وقتی دلم با رقیبش است؟ پیشنهاد پرسپولیس حتی لحظه‌ای مرا دچار تردید نکرد چون عشقم به استقلال و هوادارانش عمیق و واقعی است. البته این را هم بگویم که وقتی یک بازیکن از تیم بزرگی همچون پرسپولیس پیشنهاد داشته باشد مایه مباهات اوست. من احترام زیادی برای پرسپولیس و هواداران فهیمش قائلم، اما ترجیح دادم وقتی دلم با پرسپولیس نیست، به آنها دروغ نگویم. فکر می‌کنم این بهترین راه‌حل بود.

در فوتبال امروز وقتی یک استقلالی از استقلال پیشنهاد نداشته باشد و پرسپولیس به او پیشنهاد دهد، خیلی بعید است که به تیم رقیب نرود...
شاید من نتوانم دیگر برای استقلال بازی کنم اما این دلیل نمی‌شود که به پرسپولیس بروم؛ البته باید بگویم که استقلال هم به من پیشنهاد داد، اما قبل از انتخاب علیرضا منصوریان به سمت سرمربیگری این تیم. از هیات‌مدیره استقلال با من تماس گرفتند ولی بعد از انتخاب آقای منصوریان، هیچ‌کس از طرف ایشان با من تماس نگرفت و فهمیدم در برنامه‌های امسال منصوریان در استقلال جایی ندارم. از آن به بعد تماس پرسپولیسی‌ها آغاز شد. خداراشکر می‌کنم که هر ۲تیم محبوب ایران خواهان من بودند ولی من با کمال احترام به پرسپولیسی‌ها می‌گویم که با افتخار استقلالی‌ هستم.

هواداران استقلال هم به پستی که در صفحه اینستاگرامت منتشر کرده و گفته بودی استقلالی هستی، واکنش مثبتی نشان دادند...
وقتی می‌گویم استقلالی هستم، باید برای شادی هواداران این تیم تمام تلاشم را به کار ببندم. خوشحالم که امروز در حالی که پیراهن این تیم را بر تن نکرده‌ام، باعث خوشحالی آنها شدم. رفتار آنها ستودنی بود و از این اتفاق خوشحالم، البته باید از هواداران فهیم پرسپولیس هم عذرخواهی کنم که پیشنهاد این تیم را رد کردم، اما مطمئنم آنها هم به من حق می‌دهند. حالا همه می‌دانند که وقتی می‌گویم استقلالی‌ام و به پرسپولیس نمی‌روم، بازارگرمی نیست. امیدوارم روزی بتوانم در یکی از تیم‌های بزرگ فوتبال دنیا که استقلال هم یکی از آنهاست بازی کنم.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر تو

    • رضایی

      هواداران پرسپولیس به بازیکن با شخصیت وبا ادبی مثل مطهری احترام میگذارند امیدوارم موفق باشی

    • اریا

      برو بابا تقلید کردی از میلاد محمدی

    • 4444

      دمت گرم افتخارمااستقلالی هااستی پسردوست داشتنی

    • فقط اس

      خیلی مردی ارسلان جان از خدا میخوام نمیرم تا روزی لباس استقلال که خیلی زود مطمئنم تو تنت جا میگیره ببینم تو واسه ما هر جا که باشی فرهاد مجیدی دومی عاشقتم به مولا

    • حسین فصیحی

      زنده باد مردباتعصب

    • بدون نام

      آفرین به تو،استقلالیا حاضرند دماغ نداشته باشن ولی پیرهن پرسپولیس رونپوشن،آ

    • بدون نام

      آفرين برصداقتت!!حالاباخيال راحت بروکيسه توبکش جانم موفق باشي!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگ خوشگلتره

    • mosi

      خداروشکررررررر که جواب رد دادی...ما بهت نیازی نداریم...بازم خداروشکر

    • بدون نام

      موفق باشی ولی مهره سوخته که شدی میفهمی استقلالی بودن یعنی چی

    • بدون نام

      عشق است بازیکن باتعصب. با اینکه استقلالی ام از بازیکنای با تعصبی مثل عالیشاه هم خوشم میاد

    • ایمان

      امیدوارم روزی پیراهن استقلال رو بپوشی باغیرت

    • سیدمهدی شیخ هابیلی

      آرزوی خوشبختی برای تو دارم،تو عشقی،تعصب را به استقلالی ها یاد دادی

    • بدون نام

      به امید روزی که بیای استقلال با معرفت

    • محسن پرسپولیسی

      آفرین به غیرتتتتتتتتتت عزیزدلمی ای کاش همه مثل تو باشند.کنعانی زاده و...... غیره وغیره

    • حامد مفتاح

      ایشالا هرجاهستی موفق وسربلند باشی ارسلان جان .مثل تو تو فوتبال ما خیلی کم هستش

    • وحید

      تو دیگه از کجا سبز شدی؟؟؟!!!از تیمهای بزرگ دنیا استقلال؟خخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه پس از تیمهای بی افتخار دنیا حسرتپولیس

    • پرسپولیسی

      موفق باشی. همین ک دروغ نگفته خیلی خوبه

    • حمید

      خیلی مردی

    • بدون نام

      باعرض سلام وخسته نباشیدمیخواستم بگم پرسپولیس انقدربزرگ است که بازی کن دوست دارددراین تیم بازی کندوافتخارمیکندونیازبه شمانداردبروتوهمان استقلالت بازی کن درضمن ببین اصلاتورامیخواندیانه

    • فرهاد و لنگي ها آي بدو آي بدو

      پیشنهاد پرسپولیس حتی لحظه‌ای مرا دچار تردید نکرد چون عشقم به استقلال و هوادارانش عمیق و واقعی است


      امیدوارم روزی پیراهن استقلال رو بپوشی باغیرت

    • ارسلان

      فقط یه بازارگرمی کرده وهیچ وقتی منصوریان که دوسال باهاش کار کرده بهش اعتقاد نداره دیده تواستقلال جایی نداره این قپی رو اومده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج