جاباما
۳۵۰۹۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رضا عطاران شهید مطهری نخواهد شد

محمدرضا ورزی در پی شایعه حضور رضا عطاران و اکبر عبدی در مجموعه تلویزیونی" معمای شاه" این مسئله را تکذیب کرد و گفت: فقط شریفی‌نیا قرار است در نقش هویدا بازی کند و فعلا در حال دکورسازی هستیم.

خبرگزاری مهر: محمدرضا ورزی در پی شایعه حضور رضا عطاران و اکبر عبدی در مجموعه تلویزیونی" معمای شاه" این مسئله را تکذیب کرد و گفت: فقط شریفی‌نیا قرار است در نقش هویدا بازی کند و فعلا در حال دکورسازی هستیم.

در پی شایعه‌ای که روز گذشته در برخی سایت‌ها مبنی بر حضور رضا عطاران در نقش شهید مطهری و اکبر عبدی در نقش هویدا در مجموعه تلویزیونی "معمای شاه" منتشر شده بود محمدرضا ورزی کارگردان این سریال گفت: متاسفانه این شایعه به هیچ عنوان صحت ندارد و نمی دانم که این سایت این خبر کذب را از چه طریق به دست آورده و به خود اجازه داده بدون هماهنگی با کارگردان آن را منتشر کند.

رضا عطاران شهید مطهری نخواهد شد

وی ادامه داد: حضور هیچکدام از این دو هنرپیشه در این مجموعه صحت ندارد. همچنین محمدرضا شریفی نیا برای بازی در نقش امیر عباس هویدا انتخاب شده است. بازیگر نقش شهید مطهری نیز هنوز مشخص نشده است و بعدا انتخاب خواهد شد. نکته دیگر اینکه رضا رویگری در این پروژه حضور ندارد اما متاسفانه نامشان در میان بازیگران مجموعه و اطلاع رسانی‌ها به چشم می خورد.

وی درباره زمان کلید خوردن این مجموعه توضیح داد: هنوز زمان کلید خوردن این سریال به درستی مشخص نشده است چون باید لباسهای بازیگران کامل و مجموعه بازیگران نیز انتخاب و حضورشان در هر نقش مشخص شود. "معمای شاه" پیش تولید پیچیده و سنگینی دارد بنابراین تا تکمیل نشدن همه شرایط کار را کلید نمی زنیم. دکورهای سریال نیز در حال ساخته شدن هستند.

تاکنون بیشتر بازیگران فاز اول این سریال مشخص شده‌اند و بقیه بازیگران مجموعه نیز توسط دژاکام در حال انتخاب هستند. حدود ۴۰۰ بازیگر در این سریال بازی خواهند داشت که حسین محب‌اهری در نقش دکتر ایادی، عبدالرضا اکبری در نقش سپهبد زاهدی، عباس شادروان در نقش عبدالحسین هژیر، علی رامز در نقش محمود جم، احمد نجفی در نقش رزم‌آرا، حسین نورعلی در نقش شاه جوان، امیرمهدی‌‌ کیا در نقش شاه میانسال، اصغر معینی‌صالح در نقش دکتر مصدق، حمید منوچهری در نقش آیت‌الله کاشانی، کامران تفتی در نقش شهید نواب صفوی، انوش نصر در نقش حسین علا، عباس شادروان در نقش عبدالحسن هژیر و رضا فیاضی در سه نقش چرچیل، ژنرال هایزر و نماینده مجلس از جمله این هنرمندان هستند.

این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی علی لدنی داستان زندگی محمدرضا پهلوی را در سه مرحله روایت می‌کند؛ مرحله اول از سال ۱۳۱۷ که همزمان با بازگشت او از سوییس است تا جدایی از ثریا را شامل می‌شود، مرحله دوم و سوم نیز نفوذ اشرف بر محمدرضا شاه و همچنین وابستگی وی به کشورهای غرب و شرق، تا فرار او از ایران را شامل می‌شود.

"معمای شاه" که پیش از این قرار بود در ۳۰ قسمت ساخته شود، کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک است که به دلیل گستردگی در ۴۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته می‌شود و در سال ۹۲ روی آنتن خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج