جاباما
۳۵۱۰۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حساب کاربری مدیرعامل توییتر هک شد

گروه OurMine پس از هک کردن حساب کاربری مارک زاکربرگ و ساندار پیچای، حال به سراغ جک دورسی رفته و به حساب کاربری مدیرعامل توییتر نفوذ کرده‌ند.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: گروه OurMine پس از هک کردن حساب کاربری مارک زاکربرگ و ساندار پیچای، حال به سراغ جک دورسی رفته و به حساب کاربری مدیرعامل توییتر نفوذ کرده‌ند. این گروه برای نمایش ضعف و احتمال هک شدن رمز همه‌ی اعضا، به سراغ این افراد می‌روند تا برای سرویس‌هایی که به منظور تقویت امنیت حساب‌های کاربری ارائه می‌کنند، مشتری بیابند.

حساب کاربری مدیرعامل توییتر هک شد

پس از مارک زاکربرگ و ساندار پیچای، مدیران عامل فیسبوک و گوگل، نوبت به جک دورسی رسید تا صابون OurMind به تن اون نیز بخورد. این گروه در آخرین اقدام خود حساب کاربری مدیرعامل توییتر را هک کرده و توییت‌هایی را با مضامین مختلف منتشر کردند. پس از آنکه این گروه ویدیو‌های مختلفی را از حساب کاربری جک دورسی منتشر کردند، توییتی منتشر شد که عبارت "Hey, its OurMine, we are testing your security" را به همراه داشت و به وب‌سایت این گروه لینک شده بود. پس از آنکه کنترل این حساب کاربری دوباره به دورسی واگذار شد، ویدیوهای مورد نظر به همراه توییت متنی حذف شده و موارد دیگری منتشر شد. پس از آنکه این گروه حساب‌های کاربری مارک زاکربرگ و ساندار پیچای در سرویس‌های دیگر را مورد نفوذ قرار دادند، اقدام به نفوذ حساب کاربری این مدیرعامل در سرویسی کردند که وی یکی از بنیانگذاران آن بوده و هم اکنون مدیرعامل این سرویس نیز هست.

تمام پست‌هایی که در توییتر جک دورسی توسط OurMind منتشر شده بود، از طریق Vine و ارتباط آن با توییتر جک دورسی منتشر شده بود. احتمالا جک دورسی یک حساب کاربری قدیمی در واین داشته یا این رمز عبور از طریق ارتباط با سایر سرویس‌ها به سرقت رفته است. به نظر می‌رسد همین موضوع باعث شده OurMine امکان نفوذ را یافته و به انتشار پست‌هایی از این طریق می‌پردازد.

اخیرا تعداد هک‌های انجام شده بیش از پیش افزایش پیدا کرده است، هرچند شاید این کار عجیب باشد، اما هک شدن رمزعبور کاربران در توییتر اخیرا به امری عادی بدل شده است، بطوریکه اخیرا حساب‌های کاربری کِیتی پری و درای مک‌کسون نیز هک شده است.

در صورتی که علاقه دارید تا امنیت حساب کاربری خود را بیش از پیش افزایش دهید، رعایت نکات زیر می‌تواند بسیار راهگشا باشد:

از این موضوع مطمئن شوید که برای هر یک از حساب‌های کاربری خود رمزعبور منحصر به فردی انتخاب کرده‌اید، اگر این موضوع بسیار سخت به نظر می‌رسد، پس از سرویس‌هایی نظیر ۱Password یا LastPass استفاده کنید.

مطمئن شوید که تمام اطلاعات ارتباطی و بازآوری حساب کاربری صحیح است.

تعیین هویت دو مرحله‌ای را که این روزها در اغلب سرویس‌ها وجود دارد، فعال کرده و مورد استفاده قرار دهید.
لیست اپلیکیشن‌ها و سرویس‌هایی را که با سرویس مورد نظر ارتباط دارند مشاهده کرده و موارد مشکوک را حذف کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج