۳۵۱۰۸۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دوقلوها در آتن هم تیمی می‌شوند

احسان حاجی ‌صفی ملی‌پوش سرشناس فوتبال ایران که بعد از جدایی از باشگاه آلمانی در تیررس دو تیم استقلال و سپاهان قرار گرفته بود، حالا تنها یک گام با ادامه حضور در فوتبال اروپا فاصله دارد، چون خبر می‌رسد این بازیکن در آستانه توافق با یک باشگاه یونانی قرار دارد.

ایران ورزشی: احسان حاجی ‌صفی ملی‌پوش سرشناس فوتبال ایران که بعد از جدایی از باشگاه آلمانی در تیررس دو تیم استقلال و سپاهان قرار گرفته بود، حالا تنها یک گام با ادامه حضور در فوتبال اروپا فاصله دارد، چون خبر می‌رسد این بازیکن در آستانه توافق با یک باشگاه یونانی قرار دارد.

بنابه اعلام نزدیکان حاجی ‌صفی این بازیکن با تلاش‌های مدیربرنامه‌اش به احتمال فراوان تا چند روز آینده به‌عنوان هم‌تیمی جدید کریم انصاری‌فرد پیراهن پانیونیوس در لیگ یونان را برتن خواهد کرد تا همچنان یکی از لژیونرهای ایرانی حاضر در اروپا قلمداد شود.

در صورت رسمی شدن این اتفاق دو باشگاه استقلال و سپاهان با شوک بزرگی روبه‌رو خواهند شد، چون امیدوار بودند با جذب حاجی صفی هم از نظر روحی روانی، هم از نظر فنی تیم‌های خود را برای لیگ شانزدهم تجهیز و تقویت کنند اما حالا باید بدون این بازیکن راهی لیگ شانزدهم شوند.

حضور حاجی‌صفی در پانیونیوس، کریم انصاری فرد را از تنهایی در می‌آورد. به خصوص که کریم انصاری‌فرد از چند روز پیش تمریناتش را با باشگاه پانیونیوس شروع کرده اما هنوز به‌صورت رسمی ماندنش در این تیم را اعلام نکرده است.

در حال حاضر دو باشگاه معتبر آاِک و المپیاکو خواهان جذب کریم انصاری‌فرد هستند. مسوولان این دو باشگاه در این چند روز مذاکراتی را با رییس باشگاه پانیونیوس انجام داده‌اند، ولی هنوز توافقی برای جدایی انصاری‌فرد صورت نگرفته است.

با این تفاسیر باید کریم انصاری فرد را بازیکن پانیونیوس در فصل آینده دانست. احسان حاجی صفی نیز به این تیم خواهد رفت تا دوقلوهای فوتبال ایران، برای نخستین بار در رده باشگاهی کنار هم بازی کنند. انصاری فرد و حاجی صفی از رده نونهالان، سابقه بازی کنار یکدیگر را در رده ملی دارند. آنها در تیم‌های نوجوانان، جوانان، المپیک و سپس بزرگسالان هم تیمی بوده‌اند اما برای نخستین بار است که می‌توانند در رده باشگاهی هم پیراهن یک تیم را بر تن کنند.

انصاری فرد و حاجی صفی، از ۱۵ سال قبل تا کنون ارتباطی صمیمی با هم دارند. آنها در سالهای اخیر، همواره در تیم ملی هم اتاق بوده و اینگونه دوستی نزدیک شان را به هم نشان داده‌اند. حضور حاجی صفی در پانیونیوس یعنی هم تیمی شدن دوقلوهای فوتبال ایران. اتفاقی که تاکنون در رده باشگاهی رخ نداده اما به نظر می‌رسد در حال وقوع است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا ترکیه و یونان برای بازیکنان ایرانی شدن اروپا
      همون که نباید اسمشو آورد میخواهد ملی پوشان تو جامعه باشگاههای آسیا بازی نکن تا زودتر بیان تمرین تیم ملی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج