۳۵۱۱۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرا نویدکیا به سپاهان برگشت؟

یکی از عواملی که تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر پانزدهم، نتایج ضعیفی کسب کرد را می‌توان به حاشیه‌سازی‌های کاپیتان این تیم مرتبط دانست.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال سپاهان در شرایطی خود را برای لیگ برتر شانزدهم آماده می‌کند که فصل گذشته نتوانست انتظارات را برآورده کند.

محرم نویدکیا روز گذشته به این تیم بازگشت تا عبدالله ویسی به صورت سیاست‌مدارانه‌ای حمایت هواداران را با خود همراه کند، چرا که به خوبی می‌داند نویدکیا نزد هواداران سپاهان محبوبیت زیادی دارد.

البته ویسی باید خود را مهیای حاشیه‌های احتمالی نویدکیا هم کند، زیرا این بازیکن سال‌هاست در سپاهان حضور دارد و به نوعی خودش را در تصمیمات کلان این تیم صاحبت‌نظر می‌داند.

در فصل گذشته نویدکیا با حسین فرکی و ایگور استیماچ دچار چالش شد و یکی از عواملی که زردپوشان اصفهانی در لیگ پانزدهم نتایج ضعیفی کسب کرد را می توان به حاشیه‌های نویدکیا مرتبط دانست.

با بازگشت نویدکیا می‌توان دو حالت را پیش‌بینی کرد. اول اینکه نویدکیا به دنبال جبران اتفاقات فصل پیش خواهد بود و به طور کامل مطیع کادر فنی و مدیریت سپاهان خواهد بود و دوم اینکه این بازیکن احتمالاً باز هم نمی‌تواند در واکنش به اتفاقات مختلف سپاهان سکوت کند.

با تمام این اوصاف اگر نویدکیا رفتارهای فصل گذشته‌اش را تکرار کند، ویسی مقصر اصلی این ماجرا قلمداد خواهد شد، زیرا این مربی نقش اصلی را در بازگشت نویدکیا به سپاهان ایفا کرد. باید دید سپاهان در فصل آینده می‌تواند با حضور نویدکیا فصل موفق‌آمیزی داشته باشد یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج