۳۵۱۱۸۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

تیونینگ خاص برای بی ام و M۲ +عکس

مرکز تیونینگ آلمانی آلفا ان پرفرمنس (Alpha N-Performance) در جدیدترین پروژه‌ی خود افزایش قدرت بی ام و M۲ را به ۴۳۰ اسب بخار در دستور کار قرار داده است.

zoomit.ir - حسین ریاحی: مرکز تیونینگ آلمانی آلفا ان پرفرمنس (Alpha N-Performance) در جدیدترین پروژه‌ی خود افزایش قدرت بی ام و M۲ را به ۴۳۰ اسب بخار در دستور کار قرار داده است.

تیونینگ خاص برای بی ام و M2 +عکس

بی ام و M2 از آن دسته خودروهایی است که چندین مشخصه را با هم دارند و سطوح بالایی از قابلیت و عملکرد را به راننده اعطا می‌کند. اما گاهی اوقات قدرت ۳۶۵ اسب بخاری و گشتاور ۴۶۵ نیوتون‌متری این خودرو کافی نیست.

مرکز تیونینگ آلفا ان پرفرمنس (Alpha N-Performance) یکی از آن‌هایی است که قدرت این خودرو را کافی نمی‌داند. به همین دلیل این تیونر آلمانی ارتقای پیشرانه‌ی شش سیلندر خطی دو توربوی این خودرو را در سه مرحله انجام داده است؛ در مرحله‌ی نخست قدرت خودرو به ۳۹۴ اسب بخار و گشتاور آن به ۵۸۰ نیوتون متر ارتقا یافته است، در مرحله‌ی دوم توان خروجی به ۴۰۹ اسب بخار و گشتاور به ۶۰۰ نیوتون متر رسیده و در نهایت در مرحله‌ی سوم قدرت پیشرانه به رقم ۴۳۰ اسب بخار و گشتاور آن به عدد ۶۲۰ نیوتون متر افزایش یافته است.

در تیونینگ مرحله‌ی سه، محدود کننده‌ی سرعت از روی این خودرو حذف شده و سیستم اگزوز مسابقه‌ای فاقد مبدل کاتالیستی نیز به کار رفته است. مشتریان آلفا ان پرفورمنس در صورتی که بخواهند خودروی آن‌ها صدایی خشن‌تر و مسابقه‌ای داشته باشد، می‌توانند صداگیر جریان آزاد و دریچه‌ی گاز با گلویی بزرگ را روی این خودرو سفارش دهند.

تیونینگ خاص برای بی ام و M2 +عکس

برای همخوانی ظاهر M۲ با آنچه در زیر کاپوت آن قرار دارد، Alpha N-Performance برای این خودرو کیت بدنه‌ی خشن و جذابی را طراحی کرده است که شامل اسپویلر سه تکه جلو و بالچه‌ی عقب قابل تنظیم است که تماما از فیبر کربن ساخته شده است. البته برای کسانی که از طراحی این بالچه رضایت نداشته باشند، Alph N-Performance بالچه‌ی عقبی مشابه نمونه‌ی مورد استفاده در بی‌ام‌و M۴ GTS یا مشابه بالچه‌ی کوچک M۲۳۵i را عرضه می‌کند که همانند بالچه‌ی M۴ از جنس فیبر کربن است.

تیونینگ خاص برای بی ام و M2 +عکس

تکمیل کننده‌ی نمای ظاهری این خودرو را شکافنده‌های هوای نصب شده در اسپویلر جلو و البته رینگ‌های آلومینیومی OZ با نام Racing Ultraleggera HLT هستند که دارای ۱۹ اینچ قطر بوده و روی آن‌ها تایرهایی با ابعاد 245/35ZR19 و 265/35ZR19 قرار گرفته است.

برای بهبود پایداری خودرو نیز از سیستم فنربندی کاملا قابل تنظیم ساخت Ohlins استفاده شده است که با دارا بودن قابلیت افزایش و کاهش ارتفاع خودرو می‌تواند قابلیت دینامیکی شاسی را بهبود بخشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج