۳۵۱۱۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جریمه‌ ۲۵ میلیون دلاری برای اپل

اپل با پرداخت جریمه‌ی ۲۵ میلیون دلاری موافقت کرد. چند سال پیش شرکت Network-۱ Technologies از اپل به دلیل رعایت نکردن پتنت خودش در سال ۱۹۹۹ شکایت کرده بود. البته این پتنت مربوط به یک فایل سیستمی بسیار ساده می‌شود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: اپل با پرداخت جریمه‌ی ۲۵ میلیون دلاری موافقت کرد. چند سال پیش شرکت Network-۱ Technologies از اپل به دلیل رعایت نکردن پتنت خودش در سال ۱۹۹۹ شکایت کرده بود. البته این پتنت مربوط به یک فایل سیستمی بسیار ساده می‌شود.

جریمه‌ 25 میلیون دلاری برای اپل

این پتنت ابتدا در سال ۱۹۹۶ در دانشگاه «ییل» (Yale) به وجود آمد و بعدا خالق آن شرکتی با نام Mirror Worlds‌ را تاسیس کرد تا بتواند از استفاده‌ی غیرقانونی آن جلوگیری کند. این شرکت در همان سال از اپل شکایت کرد. شکایت این شرکت شامل تمام مواردی می‌شد که این پتنت در آن استفاده شده بود و در آن اپل باید ۶۲۵ میلیون دلار جریمه پرداخت می‌کرد؛ اما این شرکت پتنت خودش را به شرکت Network-1 فروخت و این شرکت شکایت را دنبال کرد. امروز پس از سال‌ها این شکایت به نتیجه رسید و اپل قبول کرد که جریمه بپردازد.

اپل با پرداخت جریمه، باید حق استفاده از پتنت شرکت Network-۱ را هم پرداخت کند تا در آینده با مشکل حقوقی مواجه نشود. همچنین مشخص شده که مایکروسافت هم از اپل برسر استفاده‌ی غیرقانونی از یکی از پتنت‌هایش شکایت کرده است. مایکروسافت در این شکایت اپل را به پرداخت ۴٫۶ میلیون دلار محکوم کرد. البته اپل هنوز درباره‌ی این موضوع واکنشی از خودش نشان داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج