۳۵۱۲۰۹
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

دورخیز «ادریس البا»برای اولین کارگردانی

ادریس البا بعد از دو دهه فعالیت در عرصه بازیگری قصد دارد به زودی ساخت اولین فیلم بلند خود در مقام کارگردان را آغاز کند.

فیلم نت نیوز: ادریس البا بعد از دو دهه فعالیت در عرصه بازیگری قصد دارد به زودی ساخت اولین فیلم بلند خود در مقام کارگردان را آغاز کند.

دورخیز «ادریس البا»برای اولین کارگردانی

ادریس البا بازیگر فیلم‌های «هیولاهای بی‌ریشه» و «ماندلا: پیاده‌روی طولانی تا آزادی»، بعد از دو دهه فعالیت در عرصه بازیگری قصد دارد به زودی ساخت اولین فیلم بلند خود در مقام کارگردان را آغاز کند.

پروژه سینمایی «یاردی» (Yardie) با اقتباس از رمانی با همین عنوان، توسط «استودیوکانال» بریتانیا تهیه و تولید خواهد شد. این رمان که در سال ۱۹۹۲ منتشر شد، روایتگر ماجرای یک جوان جاماییکایی است که از دل خیابان‌های لندن وارد صحنه قاچاق مواد مخدر در ابعاد کلان می‌شود.

اسکرین دیلی گزارش داده «استودیوکانال» تهیه و تولید «یاردی» اولین پروژه کارگردانی ادریس البا بازیگر و صداپیشه انگلیسی را برعهده گرفته است. رمان «یاردی» به قلم ویکتور هدلی که امتیاز آن توسط استودیوکانال خریداری شده است، اولین‌بار در سال ۱۹۹۲ منتشر شد و به شکلی باورنکردنی ۱۲ هزار نسخه از آن به فروش رسید.

کتاب هدلی نه از طریق تبلیغات گسترده و هیاهوی رسانه‌ای، بلکه صرفا به واسطه توصیه افراد و توزیع در مغازه‌های لباس‌فروشی، سلمانی‌ها و بیرون از کلوب‌های شبانه به فروشی چشمگیر دست یافت.

البای ۴۳ ساله پارسال درام جنگی «هیولاهای بی‌ریشه» را بر پرده سینماها داشت که به زعم خیلی‌ها به خاطر اجرای درخشانش در این فیلم، سزاوار کسب نامزدی جایزه اسکار بود اما این اتفاق رخ نداد و باعث تشدید اعتراضات به مسئله تبعیض نژادی در هالیوود شد.

البا این روزها مشغول بازی در فیلم «برج تاریک» است که با اقتباس از رمان معروف استیون کینگ نویسنده سرشناس ژانر فانتزی و وحشت جلوی دوربین رفته و متیو مک‌کانهی دیگر چهره سرشناس این پروژه به شمار می‌رود. او همچنین به زودی در نقش سابق خود - «هایمدال» - در قسمت جدید «ثور» که تولید استودیوی مارول است جلوی دوربین می‌رود.

همزمان، فانتزی علمی-تخیلی «پیشتازان فضا: دیگر سو» (Star Trek Beyond) با حضور البا و گروهی از چهره‌های سرشناس هالیوود تا کم‌تر از دو هفته دیگر در سینماهای سراسر امریکای شمالی روی پرده می‌رود. او در این فیلم نقش شخصیتی منفی به نام «کرال» را ایفا کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج