۳۵۱۲۲۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

تدارک وسیع قطر علیه ایران

در روزهایی که تیم ملی ایران خواب است، قطر تدارک وسیعی برای بازی با تیم های دیگر می بیند.

خبر ورزشی: تیم ملی ایران تعطیل است و هنوز برنامه اردوهایش قبل از بازی قطر مشخص نیست ولی حریف شدیدا مشغول برنامه ریزی است. طبق اعلام فدراسیون فوتبال قطر، این تیم از امروز اردوی آماده سازی خود را در دوحه آغاز می کند. روزنامه الشرق قطر نوشت: «تمام باشگاهها بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار داده اند.» اما این تازه شروع اردوهای آماده سازی قطر است. پس از این اردو، بازیکنان به استراحتی کوتاه می روند و پس از آن در روز اول اوت(۱۱ مرداد) اردوی خود را دوباره برگزار می کنند که در واقع این اردو مهمترین مرحله آماده سازی قطر است.

طبق برنامه این تیم روز نهم مرداد در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی عراق می رود. این اولین محک جدی قطری هاست. سپس آنها راهی سوئیس می شوند و تا روز ۲۰ اوت(۳۰ مرداد) ادامه خواهد داشت. قطر قرار است در سوئیس دو بازی دوستانه انجام دهد. اولین بازی مقابل تیم رئال بتیس اسپانیاست و دومین بازی هم روز ۲۸ مرداد مقابل اردن خواهد بود. روزنامه الشرق می نویسد: «هدف سرمربی قطر در اردوی سوئیس بیشتر کارهای بدنی است تا قطر را برای بازی ایران کاملا آماده کند.»

پس از پایان اردوی سوئیس، تیم ملی قطر به دوجه برمی گردد و سپس آخرین مرحله آماده سازی خود را انجام می دهد. آنها مقابل تایلند بازی می کنند که آخرین دیدارشان قبل از تقابل با ایران است. روزنامه الشرق در گزارش خود به نکته ای اشاره می کند که دقیقا در ایران وجود ندارد: «قطر برای موفقیت نیاز به یک همدلی دارد تا بتواند رویای خود را برای رسیدن به جام جهانی تحقق بخشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه دست بدست هم بدیم تازمینه فرارسرمربی تیم ملی فراهم بشه،بازیکنان ما تماما درلیگ های اروپا بازی می کنندنیازی به اردو وهماهنگی ندارند.درود براقای تاج،قبلی حداقل می خندید اما اقای تاج اصلادیده نمی شه.

    • بدون نام

      ایرانم فرصت زیادداره واسه اماده سازی اصلا جای نگرانی نیست کی روش بیست روز فرصت داره تاقبل ازبازی باقطر

    • مسعود

      وقتي اون كي روش بيچاره گلوي خودشو پاره ميكنه كه نه اردو داريم نه زمين و نه تداركات درست و حسابي همه ميشن مفسر و كارشناس فوتبال حال بدبختو بد ميكنن همين كه تا حالا فرار نكرده شانس آوديم همچين دم از قرارداد و پول كيروش ميزنن يكي نيست بگه بابا حقوق مديرعامل بانك رفاه تو سال ميشه كل قرارداد كيروش .
      خدايا خودت يه كاري بكن ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج