۳۵۱۲۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حاج‌ صفی در دوراهی ایران و اروپا

این روزها حاج‌صفی ستاره تیم ملی به بمب خبری نقل و انتقالات لیگ تبدیل شده و ۳ تیم ایرانی و یک تیم یونانی خواهان این ستاره ایرانی هستند و در روزهای آینده باید دید وی به کدام سوی چهارراه نقل و انتقالات حرکت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: این روزها احسان حاج‌صفی به بمب نقل و انتقالات لیگ تبدیل شده و ۲ تیم سپاهان و استقلال از ابتدای فصل نقل و انتقالات برای جذب این بازیکن با یکدیگر رقابت می‌کنند و این در حالی است که مدیر برنامه‌های حاج‌صفی تاکید بر حضور این بازیکن در اروپا دارد.

در میان هیاهوی احسان حاج‌صفی و تاکید مسئولان دو تیم اصفهانی و تهرانی برای قول حاج‌صفی مبنی بر حضور این بازیکن در یکی از تیم‌های استقلال و سپاهان، امیرقلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازان نیز چندی پیش تلاش خود را برای جذب حاج‌صفی اعلام کرد تا سومین تیم مطرح کشور نیز مشتری جدید این بازیکن محبوب شود که البته اظهارات قلعه‌نویی سبب واکنش مسئولان دو تیم نیز شد.

مهدی اخوان سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در واکنش به اظهارات قلعه‌نویی برای جذب حاج‌صفی اظهار داشت: ما مشکلی با دیگر پیشنهادها برای جذب احسان نداریم و هر تیمی بخواهد می‌تواند به این بازیکن بزرگ پیشنهاد دهد اما باید بدانند که براساس صحبت‌های صورت گرفته با حاج‌صفی این بازیکن در ایران تنها برای سپاهان به میدان می‌رود.

البته این در حالی است که این روزها خبرهایی مبنی بر حضور حاج‌صفی در لیگ یونان به گوش می‌رسد و با توجه به اینکه اولویت این بازیکن حضور در اروپا است به نظر می‌آید حاج‌صفی هم‌تیمی کریم انصاری‌فرد در لیگ یونان شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج