۳۵۱۲۵۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

حاشیه های آیین وداع با پیکر کیارستمی

آئین تشییع و وداع با پیکر «عباس کیارستمی» کارگردان فقید سینمای ایران، ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز یکشنبه با حضور گسترده مردم و علاقه مندان به هنر سینما از مقابل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا: آئین تشییع و وداع با پیکر «عباس کیارستمی» کارگردان فقید سینمای ایران، ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز یکشنبه با حضور گسترده مردم و علاقه مندان به هنر سینما از مقابل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب آغاز شد.

این آئین با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، ذکر صلوات ، قرائت فاتحه و همچنین تشویق مکرر مرحوم کیارستمی از سوی حاضران آغاز شد.

* جمعیت زیادی از صبح امروز با حضور در این آئین به خیابان حجاب آمده اند و هر لحظه نیز بر تعداد شرکت کنندگان افزوده می شود.

* شرکت کنندگان در آئین تشییع و وداع با پیکر عباس کیارستمی، تصاویر و پوسترهای این کارگردان برجسته ایرانی را در دست دارند.

* دو مانیتور بزرگ در محدوده خیابان حجاب و اطراف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نصب شده که آئین تشییع پیکر عباس کیارستمی را به صورت زنده پخش می کند.

* ماموران پلیس راهور تهران بزرگ با حضور در محدوده خیابان حجاب و اعمال محدودیت های ترافیکی، زمینه برای برگزاری منظم و باشکوه آئین تشییع پیکر کیارستمی را فراهم کرده اند.

* ماموران آتش نشانی ، اورژانس و خدمات ایمنی شهری نیز با حضور در محل آماده ارائه خدمات به جمعیت عظیم شرکت کننده دراین مراسم هستند.

* پخش پوسترهای با مضامین فعالیت های هنری و آثار سینمایی عباس کیارستمی به صورت وسیعی در حاشیه آئین تشییع پیکر این کارگردان برجسته درحال انجام است.

* پرویز پرستویی مجری مراسم وداع مردم با عباس کیارستمی است.

* تعدادی از هنرمندان شرکت کننده دراین مراسم از جمله آیدین آغداشلو و اصغر فرهادی در خصوص قابلیت ها و ظرفیت های حرفه ای عباس کیارستمی در حوزه های مختلف هنری از جمله، شعر، سینما و نقاشی سخنرانی کردند.

* حسین فریدون(برادر رئیس جمهوری)، حجت اله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، مسعود کیمیایی، اصغر فرهادی، مجید مظفری، داریوش فرهنگ، شهرام ناظری، علیرضا افتخاری، بهمن قبادی، هدیه تهرانی، جعفر پناهی و جمع بسیاری از شخصیت های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی در آئین تشییع پیکر عباس کیارستمی حضور دارند.

* نماز میت بر پیکر مرحوم عباس کیارستمی به امامت حجت الاسلام محمود دعایی اقامه و پس از آن پیکر کیاررستمی برای خاکسپاری به لواسان منتقل شد.

* پرویز پرستویی در سخنرانی خود درآئین تشییع پیکر عباس کیارستمی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در این آئین، درخواست کرد به منظور حفظ آرامش خانواده مرحوم کیارستمی و برگزاری مطلوب مراسم، از رفتن به لواسان خودداری کنند.

* قرار است پیکر عباس کیارستمی کارگردان فقید کشورمان پس از تشییع برای خاکسپاری به منطقه لواسان انتقال داده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج