جاباما
۳۵۱۳۲۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

اظهارنظر عجیب اولاند درباره داعش

رئیس جمهور فرانسه گفت که داعش در حال عقب نشینی است، در این مساله اختلافی وجود ندارد ولی ما باید مانع از شکل گیری شرایطی شویم که داعش ضعیف تر شود و سایر گروه های افراطی قوی تر شوند.

خبرگزاری تسنیم: فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه ضمن اشاره به شکست های اخیر گروه تروریستی داعش در سوریه، هشدار داد که این شکست ها می تواند منجر به تشویق سایر گروه های افراطی در سوریه شود.

وی پس از نشست رهبران ناتو در شهر ورشو پایتخت لهستان در سخنانی تصریح کرد: داعش در حال عقب نشینی است، در این مساله اختلافی وجود ندارد. ولی ما باید مانع از شکل گیری شرایطی شویم که داعش ضعیف تر شود و سایر گروه های افراطی قوی تر شوند.

اشاره اولاند ظاهرا به جبهه النصره است، به طوری که مقابله ائتلاف موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا، می تواند در نهایت به نفع جبهه النصره شود.

تروریست های داعش طی ماه های اخیر با حملات هوایی و زمینی نیروهای خارجی و داخلی در عراق و سوریه روبرو شده‌اند و مناطق وسیعی را در هر دو کشور از دست داده‌اند.

اولاند گفت: ما باید اقدامات علیه داعش را بین خودمان هماهنگ کنیم ولی در عین حال باید اقدامات موثر علیه جبهه النصره را نیز هماهنگ نماییم.

روز چهارشنبه، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین همتای روسی وی در گفتگوی تلفنی موافقت کردند تا همکاری نظامی بین دو کشور در سوریه، افزایش یابد.

روسیه در ماه می پیشنهادی را برای حملات هوایی مشترک با آمریکا علیه گروه های افراطی در سوریه مطرح کرد که این درخواست با مخالفت آمریکا روبرو شد.

کاخ سفید اعلام کرد که رهبران دو کشور بر تعهد خود برای شکست داعش و جبهه النصره تاکید کرده‌اند. هر دو گروه از توافقنامه آتش بس که با میانجیگری روسیه و آمریکا در سوریه برقرار شده، مستثنی شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینا

      خودشم با داعشه

    • محمد حسین

      اعترافات اخیر تونی بلر و اولا ند و آمریکا و متحدان غربی و اسرائیل بر بوجود آوردن داعش جهت تجزیه منطقه و بلعید ن ذخائرشان و کابوس از گرداب بحران و چاهی که خود کنده اند و وحشت از دود وآتش بپا خواسته از هر آنچه که کاشته اند گریبانشان را طوری خواهد گرفت که عنقریب ریشه شان را خواهد سوزاند ناامنی وحشت انفجار حملات پیاپی تروریستی خیل عظیم مهاجرت آوارگان و ترکش های برگشت تروریسم های اعزامی شان نتیجه توطئه ونقشه شومشان و محور شرارت بودنشان است

    • بدون نام

      باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین همتای روسی وی در گفتگوی تلفنی موافقت کردند تا همکاری نظامی بین دو کشور در سوریه، افزایش یابد................. حالا کجایند .......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج