جاباما
۳۵۱۳۲۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جوک نه‌ چندان جدید نیسان!

درحالی‌که علاقه‌مندان هنوز هم منتظر نسل دوم کراس‌اوور کوچک، عجیب و اسپرت جوک هستند، نیسان همچنان درحال گسترش بیشتر نسخه‌های تکراری در نسل جاری است.

وب سایت پدال - محمد حسین شاهرودی: درحالی‌که علاقه‌مندان هنوز هم منتظر نسل دوم کراس‌اوور کوچک، عجیب و اسپرت جوک هستند، نیسان همچنان درحال گسترش بیشتر نسخه‌های تکراری در نسل جاری است. در آخرین نسخهٔ وارد شده به بازار خودروی اروپا، نیسان به معرفی گونه جوک "دینامیک" پرداخته است و بر اساس رده تجهیزاتی N- Connecta که در حال حاضر از یک لیست استاندارد امکانات شامل: صفحهٔ نمایشگر لمسی ۵.۸ اینچی، سیستم سرگرمی NissanConnect، رادیو دیجیتال DAB، دوربین دید عقب، کلید هوشمند و آینه‌های جانبی تاشوی برقی سود می‌برد، برای غنی‌سازی گونه دینامیک جوک استفاده کرده است.

جوک نه‌ چندان جدید نیسان!

علاوه بر این در بخش بدنه نیز مشتریان می‌توانند بین دو رنگ قرمز مغناطیسی و مشکی درخشان، به انضمام یک بسته کامل تزئینی در داخل کابین و بیرون بدنه که به‌صورت استاندارد به رنگ سرخ آتشین مزین هستند، جوک خود را به کارخانه سفارش دهند. این تنظیمات خاص باعث می‌شود تا خریداران، خودروی خود را به صورتی جدا از مدل‌های معمول با "رنگ سرخ " تزئین نموده و از سپرها، چراغ جلو و پوشش آینه بغل به رنگ سرخ بهره ببرند.

جوک نه‌ چندان جدید نیسان!

همچنین خریداران نیسان جوک ارتقا یافته در حالی بر این مجموعه سوار می‌شوند که جوک دینامیک از چرخ‌های ۱۸ اینچی و رینگ‌های آلیاژی اسپرت و رنگی سود می‌برد. در داخل کابین نیز خریداران شاهد صندلی‌های اسپرت مجهز به چرم قرمزرنگ، دوربین دید عقب، آینه‌های با پوشش قرمز، قطعات سرخ رنگ حاشیه درب‌ها و همچنین موکت سیاه و سفید کف خودرو که نام نیسان و رده تجهیزاتی خودرو با نخ قرمز بر آن دوخته شده است خواهند بود و همه اینها از خودروی جوک محصولی متفاوت و جالب می‌سازد. البته خریداران می‌توانند با پرداخت بیشتر یک سلسله تجهیزات امنیتی شامل سیستم ایمنی مخصوص نیسان که مجموعه‌ای از فن‌آوری‌هاست که با اضافه کردن حدود خودرو در مانیتور مرکزی به راننده برای اطلاع از نقطه خطر، تشخیص اهداف در حال حرکت و تشخیص خروج از خطوط هشدار می‌دهد زمینه ایجاد ایمنی و سلامت را برای سرنشینان فراهم نماید.

جوک نه‌ چندان جدید نیسان!

جوک نه‌ چندان جدید نیسان!

سفارش‌دهندگان این محصول سفارشی می‌توانند از میان دو پیشرانه شامل یک موتور 1.2 لیتری DIG-T بنزینی با 113 اسب بخار (115 PS) قدرت با مصرف 5.8 لیتر در هر 100 کیلومتر و یک موتور 1.5 لیتری DCI دیزلی با 108 اسب بخار قدرت (110 PS) و مصرف 4.1 لیتر در هر 100 کیلومتر خودروی خود را تحویل بگیرند. قیمت و تاریخ ارائه به بازارهای اروپایی و جزئیات بیشتر از این جوک جدید هنوز اعلام نشده است.

جوک نه‌ چندان جدید نیسان!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج