۳۵۱۳۵۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خاک پیکر کیارستمی را در آغوش کشید

مراسم خاکسپاری عباس کیارستمی کارگردان سینما بعد از تشییع پیکرش از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قبرستان ترک‌مزرعه در لواسان انجام شد.

خبرگزاری فارس: صبح امروز بعد از مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد عباس کیارستمی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراسم خاکسپاری این کارگردان سینما در قبرستان «ترک مزرعه» در منطقه لواسان انجام شد.

بر پایه این گزارش، در هنگام مراسم خاکسپاری زنده‌یاد عباس کیارستمی اصحاب رسانه، هنرمندان و جمعی از مدیران سینمایی نیز حضور داشتند.

در هنگام مراسم خاکسپاری کارگردان فیلم سینمایی «خانه دوست کجاست؟»، حاضرین به صورت جمعی سرود «ای ایران» و «مرغ سحر» را با هم به صورت یک صدا خواندند از جمله نکاتی که می‌توان به آن اشاره کرد همکاری و همدردی سینماگران با خانواده کیارستمی بود و تلاش برای برگزاری مراسمی با شکوه.

با توجه به اینکه پرویز پرستویی در هنگام تشییع پیکر عباس کیارستمی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرده بود که در لواسان فضا و شرایط مناسبی برای حضور همه مردم وجود ندارد و خواهش کرد که از آمدن به آنجا خودداری کنند، باز هم تعداد قابل توجهی از افراد خودشان را برای مراسم خاکسپاری این کارگردان به قبرستان ترک‌مزرعه رساندند که موجب ازدحام نیز شده بود.

بابک حمیدیان بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در نزدیکی مزار کیارستمی شرایط را برای حضور خانواده این کارگردان برای آخرین خداحافظی‌ها نیز مهیا می‌کرد. حاضرین نیز در آخرین لحظات با گفتن «زنده و جاوید باد عباس کیارستمی» با این کارگردان خداحافظی کردند.

بنا بر این گزارش، در این مراسم مجید مظفری، محمدرضا هنرمند، اصغر فرهادی، علی‌اکبر صادقی، علیرضا شجاع‌نوری، بابک حمیدیان، بیژن امکانیان، بهمن فرمان‌آرا، رضا ثروتی، همایون غنی‌زاده، پگاه آهنگرانی، جعفر پناهی، علیرضا تابش، حجت‌الله ایوبی، امیرحسین علم‌الهدی و ... حضور داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج