۳۵۱۴۲۶
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

حمله مسلحانه به یک نماینده مجلس

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس از حمله چهار فرد مسلح به نماینده اسلام آباد غرب و جمعی از مدیران کرمانشاه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم قصر شیرین در مجلس از حمله چهار فرد مسلح به نماینده اسلام آباد غرب و جمعی از مدیران کرمانشاه خبر داد.

فرهاد تجری اظهار کرد: آقای فلاحت پیشه، فرماندار و عده‌ای از مسئولان استانی برای بررسی مشکلات بخش ریجاب به این محل رفتند که در مسیر راه پژو پارس سفید حامل چهار فرد مسلح خودروی آنان را به رگبار می بندند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه راننده فرماندار شهید شده و فرماندار، مدیر شیلات استان و یک نفر دیگر از همراهان آن‌ها مجروح شدند.

حمله مسلحانه به یک نماینده مجلس

این نماینده مجلس یادآور شد: خوشبختانه در این حادثه آقای فلاحت پیشه صدمه‌ای ندیدند.

تجری یادآور شد: ضاربان پس از این حمله مسلحانه خودروی خود را به آتش کشیده و متواری شده‌اند.

نماینده مردم قصر شیرین در پایان از مسئولین امنیتی خواست عاملان این حمله را شناسایی و به مجازات برسانند.


شهادت یکی از مسئولان دامپزشکی و راننده فرماندار

خبرگزاری ایلنا: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم با اعلام خبر حمله تروریستی «پژاک» به خودروی نماینده دالاهو و اسلام‌آباد غرب و مسئولان فرمانداری و دامپزشکی استان کرمانشاه، از شهادت دو نفر در این حادثه خبر داد.

یک مسئول دامپزشکی کرمانشاه و راننده فرماندار دالاهو به شهادت رسیدند

او با بیان این‌که مسئولان استانی کرمانشاه و نماینده مردم دالاهو و اسلام‌آباد غرب با چند خودرو به منطقه می‌رفتند، اضافه کرد: گویا تروریست‌ها به‌وسیله یک دستگاه خودروی پژو خود را در میان خودروهای حامل مسئولان قرار داده و پس از متوقف کردن خودروی مسئولان، آن‌ها را به رگبار بسته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم خاطرنشان کرد: در پی این اقدام تروریستی، دکتر نیک‌عزم از مسئولان دامپزشکی استان و راننده خودروی فرماندار دالاهو به شهادت رسیدند.

فرماندار دالاهو دو گلوله خورده است

او اضافه کرد: همچنین فرماندار دالاهو نیز دو گلوله خورده است و هم‌اکنون به بیمارستان منتقل شده و در اتاق عمل حضور دارد که گویا حال ایشان نیز وخیم است.

جراحت فلاحت‌پیشه جزیی است

نماینده مردم کرمانشاه در پایان اعلام کرد: وضعیت سلامت آقای فلاحت‌پیشه مساعد است و دچار جراحت جزئی شده‌اند.


روایت نماینده مجلس از حادثه ترور امروز

خبرگزاری فارس: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در گفت‌وگویی درباره ماجرای حمله مسلحانه علیه اکیپ متشکل از این نماینده مجلس، فرماندار دالاهو و مدیر شیلات استان کرمانشاه گفت: بخشی از جلسه شورای اداری استان را به همراه مدیران کل مربوطه در منطقه دالاهو برگزار کردیم.

وی افزود: بعد از ظهر برای برگزاری جلسه‌ای دیگر عازم «ریجاب» بودیم که به کمین تروریستی برخوردیم که بر اثر آن بنده توفیق شهادت نداشتم اما دو نفر از همراهانمان به شهادت رسیدند و فرماندار نیز مجروح شد.

فلاحت‌پیشه با تاکید بر اینکه همواره مانند شهروند عادی و غیر مسلح به حوزه انتخابیه خود می‌رود، گفت: این منطقه، منطقه امنی است اما به خاطر مرزی بودن عواملی از بیرون مرزها این حادثه را شکل دادند و الا منطقه امن بوده است و هیچ گاه حوادثی از این دست را در این منطقه شاهد نبوده‌ایم.

وی ادامه داد: مردم بلافاصله همکاری خود را با نیروهای امنیتی که در حال پیگیری موضوع هستند، آغاز کردند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس ضمن تشکر از مردم حوزه انتخابیه و کسانی که ابراز نگرانی کردند، گفت: تاسف ما به خاطر دو جوانی است که برای حل مشکلات مردم مناطق مرزی همراه ما بودند و به شهادت رسیدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اطمینان دارم که نیروهای امنیتی و انتظامی و نظامی منطقه به‌زودی عوامل را شناسایی و پیش از خروج آنها از مرز مجازات خواهند کرد.


صفری: احتمالا گروهک پژاک عامل حادثه تروریستی کرمانشاه است

خبرگزاری تسنیم: احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به جزئیاتی از حادثه سوء‌قصد به نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس گفت: در این حادثه علاوه بر کشته شدن راننده فرماندار، خودِ فرماندار شهرستان دالاهو نیز زخمی شده که در حال حاضر به علت وخامت وضعیت جسمی‌اش توسط یک تیم پزشکی تحت عمل جراحی است.

وی افزود: در حادثه سوء‌قصد به نماینده اسلام‌آباد غرب، آقای نیک‌مرز، مسئول دامپزشکی شهرستان دالاهو نیز کشته شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس اضافه کرد: آقای فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب امروز، پس از سرکشی به حوزه‌های انتخابیه‌اش مورد سوء‌قصد قرار گرفت.

صفری اظهار کرد: عکسهای تروریستها موجود است و احتمال حمله تروریستی از سوی گروهک پژاک وجود دارد، اما هنوز نمی‌توان به صورت قطعی درباره آن اظهار نظر کرد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در مسیر شهر ریجاب مورد سوء‌قصد قرار گرفت و زخمی شد.

نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو همراه با جمعی از مسئولان استانی در مسیر حضور در نشست مردمی بوده که 4 نفر با بستن مسیر به‌روی وی و هیئت همراه آتش گشوده‌اند.

در این درگیری فرماندار دالاهو زخمی و راننده فرماندار کشته شد.

همچنین افراد ضارب با به آتش‌کشیدن ماشین خود، پیاده به‌سوی نواحی مرزی گریخته‌اند. حال عمومی حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو خوب است.


معاون استاندار کرمانشاه: به‌زودی عوامل تروریستی شناسایی و مجازات می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: یوسف شاه‌حسینی در گفت‌و‌گویی با اشاره به اینکه این حمله تروریستی ساعت ۱۴:۳۰ امروز در منطقه ریجاب شهرستان کرمانشاه رخ داده است، اظهار داشت: در این حادثه راننده خودرو و رئیس دامپزشکی منطقه جان باختند و حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، فرماندار دالاهو و مدیرکل شیلات استان دچار جراحت شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این خودرو حامل پنج نفر بوده است، عنوان کرد: این مسئولان به منظور بازدید از طرح کشاورزی در بخش شیلات به این منطقه سفر کرده بودند که خودروی آنها توسط افراد ناشناس و به وسیله رگبار مورد حمله تروریستی قرار گرفت.

حشمت‌الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: با تعدادی از مسئولان شهرستان بعد از جلسه شورای اداری عازم جلسه ریجاب بودیم که به کمین تروریستی برخوردیم که من توفیق شهادت نداشتم اما دو نفر از همراهان شهید شدند و فرماندار و مدیرکل شیلات استان نیز مجروح شدند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی افزود: ما به عنوان شهروند در آن منطقه حضور داشتیم و مسلح رفت‌وآمد نمی‌کردیم اما به دلیل مرزی بودن منطقه به طور حتم عواملی خارج از کشور این حادثه را برنامه‌ریزی کرده بودند وگرنه این منطقه امن است و نیروهای مردمی به همراه نیروهای امنیتی بلافاصله بعد از حادثه موضوع را پیگیری کردند.

وی ضمن تشکر از مردم بابت ابراز نگرانی تاکید کرد: تأثر من به خاطر دو جوانی است که در این حادثه جان خود را به خاطر خدمت به مردم از دست دادند و اطمینان دارم نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی منطقه به‌زودی این افراد را شناسایی می‌کنند و قبل از خروج از کشور شناسایی و مجازات می‌شوند.


جدیدترین تصاویر از محل سوءقصد به فلاحت‌پیشه

خبرگزاری تسنیم: حشمت الله فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی ظهر امروز مورد سوءقصد در منطقه ریجاب استان کرمانشاه قرار گرفتند.

در این سوءقصد که از سوی یک گروه مسلح تروریستی توسط یک دستگاه خودروی پژو پارس انجام شد، فرامرز اکبری فرماندار دالاهو و سید فرزاد افضلی مدیرکل شیلات استان کرمانشاه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شدند.همچنین راننده فرماندار دالاهو و مسئول دامپزشکی اسلام‌آباد غرب در این سوءقصد کشته شدند.

حمله مسلحانه به یک نماینده مجلس

حمله مسلحانه به یک نماینده مجلس

حمله مسلحانه به یک نماینده مجلس


دستور دادستان کل کشور برای رسیدگی ویژه به موضوع حمله مسلحانه در کرمانشاه

خبرگزاری ایلنا: به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور مجتبی ملکی در این باره اظهار کرد: آقای فلاحت پیشه به همراه فرماندار شهرستان دالاهو و تعدادی از مدیران استانی برای برگزاری یک جلسه مردمی عازم منطقه‌ای به نام «ریجاب» بوده‌اند. در مسیر گردنه‌ای وجود دارد که در آنجا چند فرد مسلح جاده را به رگبار می‌بندند.

دادستان کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه دو نفر کشته و فرماندار دالاهو و یک نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند اما الحمدلله برای خود آقای فلاحت پیشه مشکلی پیش نیامده است.

وی تصریح کرد: پس از وقوع حادثه، عوامل تیراندازی، ماشین خود را به آتش کشیده‌اند و به سمت کوه‌های محل که در نزدیکی مرز قرار دارد متواری شده‌اند.

ملکی گفت: پس از وقوع این حادثه دادستان کل کشور بلافاصله دستور رسیدگی موضوع به صورت ویژه را صادر کردند. ما نیز در استان به همراه رییس کل محترم دادگستری استان و دادستان شهرستان محل حادثه هماهنگی کردیم که دستورات قاطعی صادر شود تا ان‌شاءالله عوامل این حادثه در اسرع وقت شناسایی شوند.

دادستان کرمانشاه در پایان گفت: تا کنون کسی در این رابطه دستگیر نشده ولی از ماشینی که به آتش کشیده شده اطلاعاتی وجود دارد که در حال بررسی است.


بروجردی: سوءقصد به جان فلاحت‌پیشه با برنامه‌ریزی صورت گرفت

خبرگزاری ایلنا: علاء‌الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به پیشنهاد دولت در لایحه اصلاح بودجه مبنی بر حذف اعتبار ۵ هزار میلیارد تومانی دفاعی از بودجه سال ۹۵، گفت: این موضوع بسیار مهم در چند هفته اخیر در مجلس به ویژه فراکسیون دفاعی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفته و قطعاً نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت جدی و قطعی مخالف حذف این اعتبار از بودجه دفاعی هستند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کاهش بودجه و اعتبارات حوزه تقویت بنیه دفاعی یک امر نادرست است و تقویت و حمایت از این بخش یکی از ضرورت‌ها کشور در حوزه امنیت ملی است.

وی تصریح کرد: قطعاً بدون داشتن یک امنیت پایدار نمی‌توانیم در هیچ زمینه دیگری با خیال آسوده کار کشور را به جلو ببریم، که به طور حتم لازمه تحقق این مسئله، اختصاص اعتبارات و بودجه‌های مربوطه است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه حمایت از حوزه دفاعی کشور از اولویت‌های جدی و اصلی جمهوری اسلامی هست، افزود: به نظر من مجلس شورای اسلامی با حذف اعتبار ۵ هزار میلیارد تومانی از بنیه دفاعی کشور مخالفت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، بروجردی در پی سوءقصد به خودروی حامل نماینده و فرماندار اسلام‌آباد غرب و دالاهو در گفت‌وگوی دیگری ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی گفت: طی تماسی که با آقای فلاحت پیشه داشتم متوجه شدیم خوشبختانه حال عمومی ایشان مساعد بوده و جراحت سطحی دارند اما متأسفانه دو تن از سرنشینان این خودرو (راننده و حجت الله نیک عزم یکی از مسئولان دامپزشکی منطقه) به شهادت رسیدند و فرماندار دالاهو نیز که زخمی شده بود هم اکنون تحت درمان است.

*ترور فلاحت پیشه با برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفت

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه طبق اطلاعات به دست رسیده، شخص آقای فلاحت پیشه یکی از اهداف تروریست‌ها بوده که البته جان سالم به در برده است، عنوان کرد: ظاهرا تروریست‌ها خودروی نماینده اسلام آبادغرب را تحت نظر داشته و آن را مورد هدف قرار داده‌اند اما بعد از اینکه متوجه شدند آقای فلاحت پیشه در خودروی دیگری است آن را نیز مورد اصابت رگبار مسلسل‌های خود قرار دادند.

وی افزود: بنده از طرف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خدمت خانواده بازماندگان شهدای این حادثه تروریستی تسلیت عرض کرده و امیدوارم با اقدام سریع نیروهای امنیتی به خصوص مسئولان وزارت کشور که مسئولیت امنیت کشور را برعهده دارند، عوامل جنایتکار این فاجعه دستگیر و به سزای عمل خود برسند.

*عوامل ترور نماینده اسلام‌آباد غرب تحت تعقیب سپاه هستند

بروجردی در ادامه با اشاره به فعال شدن مجدد عوامل ضدانقلاب برون مرزی در داخل کشور، گفت: اخیرا نیروهای ضد انقلاب درگیری‌هایی نیز با نیروهای سپاه داشته‌اند که به نظر می‌رسد حادثه ترور نماینده مجلس نیز کار عوامل گروهک‌های ضدانقلاب خارجی است که به داخل نفوذ کرده و این ترور حساب شده را انجام داده‌اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در گفت‌وگو با خانه ملت سخن می‌گفت در پایان با بیان اینکه عوامل تروریستی هم اکنون از سوی نیروهای سپاه پاسداران تحت تعقیب هستند، خاطرنشان کرد: امنیت در نقاط مرزی بالاست اما تحرکات اخیر گروهک‌های ضدانقلاب که تعداد قابل توجهی از آن‌ها از سوی نیروهای سپاه به درک واصل شده‌اند، پدیده جدیدی است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد و از وجود تروریست‌ها پاک شود.


اطلاعیه نیروی انتظامی؛ تلاش پلیس برای دستگیری ضاربان حادثه کرمانشاه ادامه دارد

خبرگزاری ایلنا: پایگاه خبری پلیس لحظاتی پیش با تشریح جزئیات حادثه سوءقصد به جان فرماندار دالاهو و نماینده اسلام‌آباد غرب اعلام کرد:

عصر امروز، سه دستگاه خودرو سوزوکی ویتارا حامل «فلاحت پیشه» نماینده شهرستان اسلام آباد غرب و دالاهو، «فرامرز اکبری» فرماندار شهرستان دالاهو، «فرزاد افضلی» مدیرکل شیلات استان کرمانشاه و نیز دکتر «حبیب الله نیک عزم» دامپزشک که از سمت «بالا طاق» به مقصد شهر «ریجاب» در حال حرکت بود، در سه کیلومتری این شهر از سوی یک دستگاه خودرو مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.

این گزارش حاکی است، ضاربان نرسیده به پاسگاه انتظامی «بزمیرآباد» خودرو را به آتش کشیده و سپس به سمت روستاهای اطراف متواری شدند.

در این حادثه، «نیک عزم» و «کرمی» به علت جراحات وارده، به شهادت رسیدند همچنین مدیرکل شیلات استان کرمانشاه و فرماندار شهرستان دالاهو نیز مجروح شدند.

بلافاصله با حضور فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو در موقعیت و همچنین عوامل انتظامی و امنیتی، کنترل امنیت منطقه تامین و طرح مهار اجرا شد؛ تلاش برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربان از سوی پلیس ادامه دارد.


آخرین جزئیات تیراندازی به خودروی نماینده اسلام‌آباد غرب

خبرگزاری فارس: در جریان تیراندازی به خودروی حامل نماینده شهرستان اسلام‌آباد غرب و دالاهو و برخی از مسئولان این استان ۲ نفر به شهادت رسیدند.

بر پایه این گزارش عصر امروز ۳ دستگاه خودروی حامل دکتر فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو، فرماندار شهرستان دالاهو، مدیرکل شیلات استان کرمانشاه و یک دامپزشک که از سمت بالاطاق به مقصد شهر ریجاب در حال حرکت بود در ۳ کیلومتری این شهر از سوی یک دستگاه خودرو مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.

برپایه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، ضاربان نرسیده به پاسگاه انتظامی برزمیرآباد خودرو خود را به آتش کشیده و سپس به روستاهای محل اطراف متواری شدند. در این حادثه متاسفانه دکتر نیک‌اصل دامپزشک و راننده فرماندار به علت جراحات وارده به شهادت رسیدند و مدیرکل شیلات و فرماندار مجروح شدند.

لازم به ذکر است که بلافاصله فرمانده انتظامی دالاهو در موقعیت حاضر شد و عوامل انتظامی و امنیتی کنترل منطقه را در دست گرفته و طرح مهار را اجرا کردند.

آخرین اخبار حاکی از آن است که تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری ضاربان با قوت در حال اجرا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زاگرس

      حرکت وقیحانه ای بوده .امیدوارم هرچه زوتر دستگیر ومجازات شوند.

    • جواد اسکندری

      خداروشکر که دکتر فلاحت پیشه آسیب جدی ندیده!

    • بدون نام

      مرگ بر تروریستهای وطن فروش پژاک و پ ک ک که همیشه آلت دست اجانب بوده و خواهند بود

    • جعفرامامی

      شکر خداوند جل جلاله را که نعمت برخورداری از دانشمند باتقوا دکتر فلاحت پیشه را مستمر گردانیدوباز سپاس خداوند را برای رسوایی دشمنان ملت شریف ایرا ن. شهدای ارجمند این واقعه از خان نعمت الهی برخوردار شدند.وجایگاه شهید که باسانی بدست نمی اید را با شربت شیرین معرفت پذیرا شدند.چه بد برای جانیان ضد بشریت که این دنیا واخرت خود را به شیطان فروختند وعذاب الهی یقه انان را خواهد گرفت که بد حالتی است .از خداوند بزرگ مرتبه وافریننده هستی تمنای شفای مجروحین راداریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج