۳۵۱۴۳۶
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

سرانجام سه شکایت احمدی نژاد از مطهری

وکیل مدافع علی مطهری از مختومه شدن شکایت‌های متعدد رئیس‌جمهوری سابق علیه موکلش در شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد.

خبرگزاری مهر: وکیل مدافع علی مطهری از مختومه شدن شکایت‌های متعدد رئیس‌جمهوری سابق علیه موکلش در شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد.

مصطفی ترک‌همدانی با اشاره به آخرین وضعیت شکایت های رئیس جمهور سابق علیه علی مطهری گفت: در خرداد ماه سال ۸۹ و به عنوان نخستین شکایت درباره رخداد حمله به سخنرانی سیدحسن خمینی در مرقد امام بود که شاکی مدعی شده بود علی مطهری این حادثه را از پیش طراحی تلقی و آقای احمدی‌نژاد را به عنوان عاملی از فتنه سال ۸۸ دانسته است.

وی افزود: در این شکایت، شاکی درخواست محاکمه مطهری را کرده بود و به این دلایل، شاکی درخواست تعقیب موکل را به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی داشت.

وکیل مدافع علی مطهری به دومین شکایت احمدی نژاد علیه مطهری اشاره و تصریح کرد: دومین شکایت درباره نامه موکل به رییس‌جمهور وقت بود که طی آن درباره وابستگی ویژه رییس‌جمهور به فردی خاص و برگزاری مراسم خلاف شرع در تالار وحدت هشدار داده بود و نهاد ریاست جمهوری درخواست تعقیب موکل را به اتهام نشر اکاذیب داشت.

همدانی تصریح کرد: این شکایت در فروردین ۹۰ مطرح شده بود.

وی با اشاره به سومین شکایت احمدی نژاد، افزود: سومین شکایت نیز خرداد ۹۱ و درباره تذکر به رئیس‌جمهور درباره تقلیل استاندارد پوشش بانوان به شلوار و مانتوی آزاد تا زانو بود که به همین دلیل، شاکی در خواست تعقیب مطهری را به اتهام توهین داشت.

همدانی افزود: این پرونده ها در شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح رسیدگی بود که نسبت به همه آنها قرار موقوفی تعقیب صادر شد و مختومه اعلام شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ...برای مردم ایران قهرمان مردم دیک گل احمدی نژاد وامسالوم رانمی خورند ادم یک بار یک سوراخ کزیده می شود دوباره گزیده نخواهد شد این کار ها را سرگرم کردن مردم بیچاره است

    • اسد

      امیدوارم ملت ایران در انتخاب آتی ریاست جمهوری به قول معروف کلاشونو قاضی کنن وبه یک فرد اصلاح وفرد عمل به گفتار وکردار رای بدهند واحساساتو کنار بگذارن با احساس نمیشه تصمیم گرفت

    • حمید حسینی

      احمدی نژاد مردی انقلابی بود ...... تنها کسی انقلابی دوباره درایران ودنیا براه انداخت اوبود دیگه کسی مثل او پیدا نخواهد شد تودهن امریکا بزنه

    • زاگرس

      متاسف باید بشند .کسی که هنوز فکر میکند احمدی نژاد بفکر برگشت او به سیاست باشد .

    • بدون نام

      چرا پس از برجام وضعیت زندگی ما بدتر شد،؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج