۳۵۱۴۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

کیف مناسب خودتان را بشناسید

این مطلب یك راهنمای كیفی است، ویژه همه شما كه خیال دارید دستی به سر و گوش كیف‌های قدیمی‌تان بكشید..


کیف مناسب خودتان را بشناسید


مجله ایده آل : باید برای خریدتان هدف داشته باشید، حتی اگر این خرید یك خرید به ظاهر ساده مثل كیف‌های دستی‌ باشد. اگر بی‌برنامه خرید كنید، بدون اینكه بدانید كدام كیف را برای كجا و برای‌چه استفاده‌ای لازم دارید، تیرتان به سنگ می‌خورد؛ وقتی هم به خودتان بیایید، می‌بینید كلی كیف دارید در حالی كه جای كیف دلخواه‌تان همچنان در میان آنها خالی است! اما نگران نباشید مایک‌راهنما دستتان می‌دهیم برای خرید همه كیف‌هایی كه روزی به كارتان می‌آید.

کیف مناسب خودتان را بشناسید

این كیف‌ و مدل‌هایی مثل آن به خانم‌‌های دانشجو توصیه می‌شود. ابعاد این كیف به شما اجازه می‌دهد كه كتاب‌هایتان را در آن بگذارید. اگر این روزها خیال خرید كیف دارید، بهتر است مثل مدل پیشنهادی ما مدل‌های چرمی را انتخاب كنید تا نگران خیس شدن كیف‌ و البته كتاب‌هایتان در روزهای بارانی نباشید.

كیف‌های كتابی برای مهمانی‌های رسمی بهترین انتخابند. همراه داشتن این كیف‌ها ظاهر شما را با حال و هوای مجالس رسمی هماهنگ‌تر می‌كند. در انتخاب این كیف‌ها بهتر است سراغ رنگ‌های گرم و تند بروید، این رنگ‌ها اجازه می‌دهند تا مدل كیف شما بیشتر به چشم بیاید.

برای پیاده‌روی در بعدازظهرهای دلنشین بهاری باید سراغ كیف‌هایی مثل كیف پیشنهادی ما بروید. بند بلند این كیف به شما اجازه می‌دهد آن را روی دوشتان بیندازید و بدون دغدغه پیاده‌روی كنید. در انتخاب این سبك كیف‌ها باید این نكته را در نظر بگیرید كه فضای كافی برای وسایل ضروری همراه شما مثل كیف‌پول، دسته كلید و احتمالا عینك را داشته باشند.

‌كیف‌هایی كه در آنها روی خودشان قرار می‌گیرد درست مثل مدلی كه ما به شما پیشنهاد داده‌ایم، برای شما چند مزیت عمده‌دارند؛اول اینكه به دلیل بلند بودن قسمت روی كیف نباید نگران گم شدن احتمالی وسایل‌تان باشید. مزیت دیگر اینكه قابلیت تغییر سایز دارند و به دلیل همین ویژگی در سفر خیلی به كارتان می‌آیند و همچنین علاوه بر اینكه می‌توانید از بند بلندش استفاده كنید و آن را روی دوشتان بیندازید، می‌توانید روی دسته‌های كوتاه آن هم حساب كنید.

كیف‌هایی با دسته‌های كوتاه مثل این مدل را برای مهمانی‌های عصر یا دورهمی‌های معمول استفاده كنید. یادتان باشد وقتی باید كیف‌هایی با دسته‌های كوتاه مثل مدل پیشنهادی ما را انتخاب كنید كه ناچار نباشید وسایل ریز و درشت زیادی همراه‌ داشته باشید!

كیف‌های كتابی از آن دست كیف‌هایی هستند كه باید چندتایی از آنها را همیشه در كمدتان داشته باشید. این كیف‌های كاملا رسمی زمانی جلوه بیشتری پیدا می‌كنند كه با رنگ و سبك لباس شما هماهنگ باشند. معمولا مدل‌های ساده‌ این كیف‌ها با كت و شلوار و كت و دامن هماهنگ می‌شوند و مدل‌های فانتزی‌تر با پیراهن.

كیف‌هایی با طراحی كلاسیك مثل این مدل، برای خانم‌های كارمند بهترین انتخاب هستند. جادار بودن آنها به تنهایی بهترین گزینه برای انتخاب است. اما وقتی این انتخاب بهتر هم می‌شود كه كیف انتخابی شما مثل مدل پیشنهادی ما، جیب‌های بزرگی داشته باشد. قدر این جیب‌ها را بدانید چون بهترین جا برای تلفن‌های همراه، كیف‌پول و دسته كلید شما هستند.

اگر خیال خرید دارید به یك كیف پول نه چندان كوچك هم فكر كنید. این كیف پول‌ها در خریدهای ضروری روزانه می‌توانند نقش كیف دستی را برای شما بازی كنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الي

      چرا اينجوريه؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج