جاباما
۳۵۱۴۸۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

دستور ویژه برای پیگیری ترور نماینده مجلس

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه ضمن تشریح جزییات موضوع حمله مسلحانه به خودرو حامل حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس، از دستور ویژه دادستان کل کشور برای رسیدگی به این موضوع خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور مجتبی ملکی در این باره اظهار کرد: آقای فلاحت پیشه به همراه فرماندار شهرستان دالاهو و تعدادی از مدیران استانی برای برگزاری یک جلسه مردمی عازم منطقه‌ای به نام «ریجاب» بوده‌اند. در مسیر گردنه‌ای وجود دارد که در آنجا چند فرد مسلح جاده را به رگبار می‌بندند.

دادستان کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه دو نفر کشته و فرماندار دالاهو و یک نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند اما الحمدلله برای خود آقای فلاحت پیشه مشکلی پیش نیامده است.

وی تصریح کرد: پس از وقوع حادثه، عوامل تیراندازی، ماشین خود را به آتش کشیده‌اند و به سمت کوه‌های محل که در نزدیکی مرز قرار دارد متواری شده‌اند.

ملکی گفت: پس از وقوع این حادثه دادستان کل کشور بلافاصله دستور رسیدگی موضوع به صورت ویژه را صادر کردند. ما نیز در استان به همراه رییس کل محترم دادگستری استان و دادستان شهرستان محل حادثه هماهنگی کردیم که دستورات قاطعی صادر شود تا ان‌شاءالله عوامل این حادثه در اسرع وقت شناسایی شوند.

دادستان کرمانشاه در پایان گفت: تا کنون کسی در این رابطه دستگیر نشده ولی از ماشینی که به آتش کشیده شده اطلاعاتی وجود دارد که در حال بررسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افسرده

      آقا اعلام میکنند در این حادثه دو نفر کشته شدند ولی الحمدلله نماینده محترم آسیبی ندیده است !!! پیشنهاد میکنم بعضی ها قبل از پست گرفتن کمی هم دوره صحبت کردن را طی کنند /

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول

    • بدون نام

      حالا این فلاحت پیشه چقدر ارزش داشته که گفتن مردن چند نفر دیگه فدای سرشون ؟!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج