جاباما
۳۵۱۴۹۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

سپاه در تعقیب عوامل ترور فلاحت پیشه

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به پیشنهاد دولت مبنی بر حذف اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان از بودجه دفاعی کشور گفت: نمایندگان مجلس به‌صورت جدی و قطعی مخالف حذف این اعتبار از بودجه دفاعی هستند.

خبرگزاری ایلنا: علاء‌الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به پیشنهاد دولت در لایحه اصلاح بودجه مبنی بر حذف اعتبار ۵ هزار میلیارد تومانی دفاعی از بودجه سال ۹۵، گفت: این موضوع بسیار مهم در چند هفته اخیر در مجلس به ویژه فراکسیون دفاعی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفته و قطعاً نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت جدی و قطعی مخالف حذف این اعتبار از بودجه دفاعی هستند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کاهش بودجه و اعتبارات حوزه تقویت بنیه دفاعی یک امر نادرست است و تقویت و حمایت از این بخش یکی از ضرورت‌ها کشور در حوزه امنیت ملی است.

وی تصریح کرد: قطعاً بدون داشتن یک امنیت پایدار نمی‌توانیم در هیچ زمینه دیگری با خیال آسوده کار کشور را به جلو ببریم، که به طور حتم لازمه تحقق این مسئله، اختصاص اعتبارات و بودجه‌های مربوطه است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه حمایت از حوزه دفاعی کشور از اولویت‌های جدی و اصلی جمهوری اسلامی هست، افزود: به نظر من مجلس شورای اسلامی با حذف اعتبار ۵ هزار میلیارد تومانی از بنیه دفاعی کشور مخالفت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، بروجردی در پی سوءقصد به خودروی حامل نماینده و فرماندار اسلام‌آباد غرب و دالاهو در گفت‌وگوی دیگری ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی گفت: طی تماسی که با آقای فلاحت پیشه داشتم متوجه شدیم خوشبختانه حال عمومی ایشان مساعد بوده و جراحت سطحی دارند اما متأسفانه دو تن از سرنشینان این خودرو (راننده و حجت الله نیک عزم یکی از مسئولان دامپزشکی منطقه) به شهادت رسیدند و فرماندار دالاهو نیز که زخمی شده بود هم اکنون تحت درمان است.

*ترور فلاحت پیشه با برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفت

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه طبق اطلاعات به دست رسیده، شخص آقای فلاحت پیشه یکی از اهداف تروریست‌ها بوده که البته جان سالم به در برده است، عنوان کرد: ظاهرا تروریست‌ها خودروی نماینده اسلام آبادغرب را تحت نظر داشته و آن را مورد هدف قرار داده‌اند اما بعد از اینکه متوجه شدند آقای فلاحت پیشه در خودروی دیگری است آن را نیز مورد اصابت رگبار مسلسل‌های خود قرار دادند.

وی افزود: بنده از طرف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خدمت خانواده بازماندگان شهدای این حادثه تروریستی تسلیت عرض کرده و امیدوارم با اقدام سریع نیروهای امنیتی به خصوص مسئولان وزارت کشور که مسئولیت امنیت کشور را برعهده دارند، عوامل جنایتکار این فاجعه دستگیر و به سزای عمل خود برسند.

*عوامل ترور نماینده اسلام‌آباد غرب تحت تعقیب سپاه هستند

بروجردی در ادامه با اشاره به فعال شدن مجدد عوامل ضدانقلاب برون مرزی در داخل کشور، گفت: اخیرا نیروهای ضد انقلاب درگیری‌هایی نیز با نیروهای سپاه داشته‌اند که به نظر می‌رسد حادثه ترور نماینده مجلس نیز کار عوامل گروهک‌های ضدانقلاب خارجی است که به داخل نفوذ کرده و این ترور حساب شده را انجام داده‌اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در گفت‌وگو با خانه ملت سخن می‌گفت در پایان با بیان اینکه عوامل تروریستی هم اکنون از سوی نیروهای سپاه پاسداران تحت تعقیب هستند، خاطرنشان کرد: امنیت در نقاط مرزی بالاست اما تحرکات اخیر گروهک‌های ضدانقلاب که تعداد قابل توجهی از آن‌ها از سوی نیروهای سپاه به درک واصل شده‌اند، پدیده جدیدی است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد و از وجود تروریست‌ها پاک شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر منافق جنایتکاران کثیف انشاءالله گیر می افتد

    • بدون نام

      قطعا گیرمیفتن بیچاره اون دونفره که بیگناه کشته شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج