۳۵۱۵۳۱
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

نویدکیا: بزرگترین اشتباهم رفتن به «۹۰» بود

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان با صدور بیانیه‌ای از پیشکسوتان فوتبال دلجویی کرد و رفتن به برنامه نود را بزرگ‌ترین اشتباه ورزشی‌ خود دانست.

خبرگزاری فارس: محرم نویدکیا با ارسال بیانیه‌ای برای خبرگزاری فارس به شرح زیر، از پیش‌کسوتان باشگاه سپاهان دلجویی کرده و توضیحاتی را در مورد بازگشت به تمرینات تیم سپاهان ارائه کرد:

۱- من زندگیم را از سپاهان دارم و در تمام این سال‌ها، تمام تلاشم را برای سپاهان و هواداران این تیم انجام دادم و همیشه سعی کردم در اختیار باشگاه و تیمم باشم و هرگز نخواستم از حد و حدود خودم خارج شوم. همواره تلاش کردم به عنوان کاپیتان تیم بهترین شرایط را برای تیم مهیا کنم و اگر نظر یا دخالتی در امور تیم داشتم، صد در صد به خاطر خواسته مسؤولان باشگاه یا کادر فنی و سرپرستی تیم بوده و هیچ‌گاه سرخود، کاری نکرده‌ام.

۲- متأسفانه اتفاقات ناگواری در فصل گذشته برای تیم سپاهان رقم خورد. رتبه یازدهمی لیگ برتر، نتایج ضعیف در آسیا و ... که باعث ناراحتی بسیاری از هواداران و خیل عظیم مردم اصفهان شد که در این بین افراد متعددی در این نتایج مقصر بودند که من هم به عنوان کاپیتان تیم، در مواردی مقصر بودم و از این موضوع فرار نمی‌کنم.

۳- در شرایط بد تیم و نتایج ضعیف، تعدادی از پیش‌کسوتان فوتبال اصفهان نسبت به بنده اظهارنظرهایی داشتند که شاید به خاطر اشراف نداشتن به موضوعات داخلی تیم یا اینکه نظر شخصی آن‌ها بوده است. من هم بعد از اتمام لیگ در آن برنامه جواب‌هایی دادم که ممکن است این عزیزان را رنجانده باشد و وظیفه خود دانستم به عنوان کوچک‌تر از آقایان یاوری، کربکندی و چرخابی دلجویی کرده باشم چون این عزیزان حق استادی بر گردن من داشته و بزرگان فوتبال اصفهان هستند.

۴- به برنامه‌ای رفتم که فکر می‌کردم می‌توانم در آن برنامه با بیان موضوعاتی به سپاهان و فوتبال کشورم کمکی کرده باشم اما متوجه شدم که این برنامه نه به سپاهان، بلکه فوتبال کشور هم هیچ کمکی نمی‌کند و از این‌رو واقعاً برای خودم متأسفم و معتقدم بزرگ‌‌ترین اشتباه ورزشی‌ام را با رفتن به این برنامه انجام دادم.

۵- من و مسؤولان رده بالای کارخانه فولاد مبارکه (سبحانی) صلاح تیم را در این دیده بودیم که قطع همکاری بهترین تصمیم است اما پس از گذشت مدت زمانی، هر دو طرف تنها و تنها به خاطر هواداران سپاهان و شرایط این تیم تصمیم گرفتیم که باز هم به همکاری خود ادامه بدهیم و از بابت صداقت و دلسوزی که برای سپاهان داشت، از وی تشکر کنم. شاید اگر فرد دیگری به جای سبحانی بود، این کار را انجام نمی‌داد.

۶- می‌دانم که در این شرایط سخت اقتصادی، آقای سبحانی تمام تلاشش را به کار گرفته که با اتمام ورزشگاه نقش‌جهان، شرایط مطلوب را هم برای سپاهان و هم برای مردم اصفهان فراهم کند که لازم می‌دانم برای این موضوع از طرف مردم اصفهان از وی تشکر کنم.

۷- از تمام مربیان و تیم‌هایی که به من پیشنهاد همکاری دادند، سپاسگزارم؛ همچنین از پیش‌کسوتان فوتبال کشور که بعد از آن برنامه از من حمایت کردند، ممنونم چون محبتشان باعث دلگرمی من بود.

۸- در آخر می‌خواهم از هواداران سپاهان تشکر کنم که واقعاً برای من سنگ تمام گذاشتند و فراتر از یک بازیکن از من حمایت کردند. امیدوارم باز هم بتوانم هر کاری می‌توانم برای هواداران و باشگاه انجام بدهم و باعث خوشحالی ‌آن‌ها شوم.

آرزو می‌کنم با حمایت‌های هواداران سپاهان به روزهای خوب خود برگردیم.

آرزو می‌کنم هر چه زودتر با حمایت‌های استاندار اصفهان، آقای سبحانی، وزارت ورزش و جوانان و اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به خانه خود در نقش‌جهان برویم و روزهای خوبی را برای مردم اصفهان رقم بزنیم اما می‌دانیم که راه سختی پیش‌رو داریم و باید صبور باشیم و از ویسی و تیم جدیدش حمایت کنیم تا سپاهان موفق‌تر از همیشه باشد.

دوست‌دار همیشگی شما محرم نویدکیا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزاد ازکوهدشت طرفدار اس اس

      برنامه 90برنامه ای تخریبی وطرفدارتیم پرسپولیس است حتی به این تیم هم دو فصل قبل ضربه زد

    • بدون نام

      ميخواستى جلوى دهانت و بگيرى حرف نزنى، خودت حرف زدى گردن برنامه ٩٠ ميندازى؟؟

    • مجید

      متاسفم برات جناب نویدکیا روی هرچی ..... سفید کردی

    • مانی امیدوار

      شما بعد از این همه مدت حضور تو فوتبال الان فهمیدی 90 برای فوتبال سودمند نیست؟؟؟!!!
      خیلی عجیبه.
      خدمتتون عرض کنم که تنها برنامه ای که رسالت سیما رو خوب به جا میاره همین برنامه 90 هست.

    • حمید

      از اینکه از بزرگان فوتبال اصفهان عذر خواهی کردی و برگشتی به تیم سپاهان کار بسیار خوبی کردی.سعی کن با بازیهای خوبت جبران ناکامی و اشتباهات فصل گذشته رابکنی چون شما از بزرگان آینده فوتبال سپاهان و اصفهان هستی و اگر به تیم دیگری میرفتی تمام گذشته فوتبالیت را خراب میکردی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج