۳۵۱۶۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آشنا منتظر اشاره منصوریان

یک میهمان ویژه در اردوی استقلال همه را شگفت زده کرد. حسین آشنا همان چهره‌ای بود که با حضورش در بین استقلالی‌ها همه را متعجب کرد.

ایران ورزشی: یک میهمان ویژه در اردوی استقلال همه را شگفت زده کرد. حسین آشنا همان چهره‌ای بود که با حضورش در بین استقلالی‌ها همه را متعجب کرد. وقتی این تعجب بیشتر می‌شد که با نگاهی به گذشته، همه این دروازه‌بان را یک پرسپولیسی می‌دانستند! از طرفی آشنا مدت طولانی است که بازی نکرده و تصور می‌شود که از نظر بدنی آماده نیست! اما این بازیکن در حال حاضر در میان بهت همگان با استقلالی‌ها است و این امکان وجود دارد که با این تیم قرارداد ببندد. حضور آشنا در بین استقلالی‌ها و بازی کردنش برای این تیم به شرایط حسینی بستگی دارد. اگر دروازه‌بان دوم استقلال به دلیل مصدومیت نتواند بازی کند، آشنا جای او را در دروازه استقلال می‌گیرد.

استقلال برای شروع لیگ مشکل دارد!مشکل استقلال از دل دروازه این تیم بیرون آمده و همین نکته منصوریان را نگران کرده است. هنوز فصل شروع نشده استقلال باید با محرومیت مهدی رحمتی شروع کند. دروازه‌بان اول این تیم به دلیل رفتاری که در بازی فصل گذشته مقابل تراکتور داشت دوجلسه محروم است. رحمتی در بازی با تراکتورسازی رفتاری در قبال قلعه‌نویی از خود نشان داد که تاوان آن دو جلسه محرومیت شده است.

شاید استقلالی‌ها این روزها آرزو می‌کنند کمیته انضباطی فصل پیش این محرومیت را در بازی جام حذفی اعمال می‌کرد تا دروازه‌بان این تیم مجبور نمی‌شد دو بازی اول خود در لیگ را از دست بدهد اما حقیقت این است که رحمتی باید در بازی‌های اول استقلال بیرون بنشیند و آنچه این محرومیت را سنگین‌تر جلوه می‌دهد اینکه دیگر دروازه‌بان این تیم این روزها مصدوم است و مشخص نیست به بازی‌های اول می‌رسد یا نه . محرومیت یک دروازه‌بان و مصدومیت دروازه‌بان دیگر دغدغه این روزهای منصوریان است و باید برای این معضل فکری بکند.

اما در اردوی استقلال که در ارمنستان برپا شده، خبرهایی است. شاید چهره جنجالی و خبرساز استقلالی‌ها این روزها حسین آشنا باشد، دروازه‌بانی که چند وقتی بود در لیگ برتر بازی نمی‌کرد و در حال حاضر با استقلالی‌ها در ارمنستان حضور دارد. این یعنی منصوریان به فکر دروازه‌بانی است که بتواند در بازی‌های اول استقلال او را در ترکیب بگذارد. آشنا این روزها در کنار استقلالی‌ها تمرین می‌کند و این اتفاق یک پیام دارد. پیامش هم مربوط می‌شود به نبود دروازه‌بان‌هایی که در بازی‌های اول استقلال به اجبار نمی‌توانند بازی کنند. البته موقعیت حسینی هنوز کاملا مشخص نیست و نوروزی گفته که تا ۲۵ تیر این بازیکن را می‌رساند. اتفاقی که احتمال دارد نیفتد.

در این صورت منصوریان به طور حتم روی حسین آشنا حساب باز می‌کند و این دروازه‌بان را درون دروازه استقلال می‌گذارد. در مورد آشنا و حضورش در تیم پرطرفدار استقلال نقدهای زیادی وجود دارد اما در حال حاضر به این قسمت ماجرا کاری نداریم و از این منظر می‌خواهیم حضور او را مورد بررسی قرار دهیم که استقلالی‌ها برای قرارداد بستن با این بازیکن تا چه زمانی صبر می‌کنند. استقلال باید هر چه زودتر تکلیف آشنا را مشخص کند تا این بازیکن از نظر روحی روانی بتواند خودش را آماده حضور در لیگ بکند. لیگی که مدتها از آن دور بوده است.

از طرفی هم باید جایگاه این دروازه‌بان در لیست استقلال مشخص شود. این بلاتکلیفی نمی‌تواند برای طرفین چندان صورت خوشی داشته باشد. استقلال برای شروع فصل دروازه‌بان ندارد، اتفاقی که به دلیل مصدومیت دروازه‌بان دوم این تیم افتاده است اما برای رفع این نگرانی مهم‌ترین نقش را این روزها نفر اول تیم ایفا می‌کند. منصوریان باید هرچه زودتر تکلیف دروازه‌بان خود را برای بازی‌های اول مشخص کند. تا چند روز دیگر استقلالی‌ها اردویشان در ارمنستان به پایان می‌رسد و باید به تهران برگردند. استقلال از ارمنستان با میهمان ویژه خود می‌آید میهمانی که باید چمدان‌های خود را پشت در نگه دارد و منتظر اشاره سرمربی تیم باشد و شاید هم اشاره پزشک تیم از وضعیت جسمانی دروازه‌بان دوم این تیم باخبر است. حسینی دلش نمی‌خواهد فرصت طلایی که برایش به دست آمده را از دست بدهد و از طرفی اگر مورد تایید پزشک تیم قرار نگیرد باید جای خود را به آشنا بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج