۳۵۱۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیشنهاد مشاوران رویانیان در صورت شکست مقابل پیکان

زوج استیلی – یحیی مسئول نیمکت قرمزها

از باشگاه اخبار جدیدی به گوش می رسد. اخباری که عملی شدن آن، با نتیجه بازی امروز مقابل پیکان رابطه مستقیم دارد.

زوج استیلی – یحیی مسئول نیمکت قرمزها

تماشا : بازی با پیکان آخرین فرصت مانوئل ژوزه است. حالا می شود مطمئن تر از همیشه روی این خبر حساب کرد. پرسپولیس تا همین جا هم ژوزه را به خاطر مشکلات ارزی و ناتوانی در پرداخت باقی مانده قرارداد سنگین مربی پرتغالی نگه داشته اما اگر قرار باشد این تیم امتیازات را همینطور پشت سر هم بدهد، دست آخر ضرر مادی و معنوی به مراتب سنگین تری در انتظار محمد رویانیان خواهد بود. به همین دلیل از باشگاه اخبار جدیدی به گوش می رسد. اخباری که عملی شدن آن، با نتیجه بازی امروز مقابل پیکان رابطه مستقیم دارد.

یحیی دستیار می شود یا استیلی؟

هنوز پاسخ روشنی به این سوال داده نشده اما ممکن است برای اولین بار در فوتبال ایران هدایت یک تیم مشترکا به دو سرمربی سپرده شود! تیم گل محمدی - استیلی با کمک دو همبازی قدیمی و بازیکن باتجربه که قرار است درون زمین، پرسپولیس را از این شرایط خارج کنند. آیا آنها می توانند با کمک مهدوی کیا و کریمی، پرسپولیس بحران زده را به خوشبختی برسانند؟


پروژه بازگرداندن استیلی

سرمربی ناکام فصل قبل، حالا یکی از نزدیکترین پیشکسوتان پرسپولیس به مدیرعامل است. استیلی ۲۵ روز قبل اولین پست رسمی اش را در باشگاه گرفت و مسئول «ساماندهی کمیته پیشکسوتان» شد. هر چند قبل از آن هم اخبار پراکنده ای درباره مشاوره های گاه و بیگاه استیلی به رویانیان به گوش می رسید.

او چند روز بعد جای حمید درخشان را در کمیته فنی گرفت و در جلسه استیضاح گونه مانوئل ژوزه هم شرکت کرد! تلاش های زیاد استیلی برای بازگرداندن علی کریمی به پرسپولیس و مذاکرات چندباره اش با ژوزه و رویانیان، نزدیکی واختیارات او در باشگاه را بیشتر ثابت می کند.


مقبولیت ویژه بین بازیکنان

همه این اتفاقات با پیشنهاد برخی از مشاوران نزدیک به محمد رویانیان اتفاق افتاد. آنها بعد از نتایج ضعیف و پشت سر هم تیم و مشکلات متوالی مانوئل ژوزه با بازیکنان، به مدیرعامل پرسپولیس گفتند یک دستیار ایرانی قابل اعتماد را کنار او بگذارد تا اگر ژوزه رفتنی شد، تیم زمین نخورد.

از آن طرف حمید استیلی هم آرام آرام به باشگاه نزدیک شود. چون او فصل گذشته روزهای بدی را با پرسپولیس تجربه کرده و هواداران علاقه ای به حضور ناگهانی اش در تیم ندارند اما مقبولیت ویژه و رابطه خوب او با بازیکنان تیم، به خصوص در پروژه بازگرداندن کریمی می تواند چهره او را بین هواداران یک بار دیگر محبوب کند.

از آن طرف یحیی گل محمدی هم با توجه به بی حاشیه بودن و کارنامه بسیار خوبش در صبای قم، ایده آل ترین گزینه برای نشستن کنار ژوزه بود. شنیده می شود حتی روز گذشته استیلی به دفتر رویانیان رفته و جلسه ای را با او داشته است.


تمرکز رویانیان روی زوج ایرانی

تا اینجا تمام اتفاقات همانطورکه اطرافیان رویانیان پیش بینی کرده بودند جلو رفته و احتمالا زود زمان اجرای اقدام اصلی فرا می رسد. اینکه ژوزه بعد از شکست مقابل پیکان از تیم برود و با اعلام کمیته فنی باشگاه، حمید استیلی در کنار یحیی گل محمدی هدایت پرسپولیس را تا آخر فصل به عهده بگیرد. استیلی در میان اعضای کمیته فنی هم حامیان قدرتمندی دارد. ابراهیم آشتیانی، رضا وطنخواه واز همه مهمتر علی پروین. آنها با سپرده شدن هدایت تیم به یحیی و استیلی کاملا موافقند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج