جاباما
۳۵۱۷۰۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

حسین سهیلی‌زاده:

با سوژه های بکر سریال متفاوت ساختیم

مجموعه تلویزیونی «پریا» بعد از ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت و در حال حاضــر در مرحله مونتاژ و صداگذاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان: مجموعه تلویزیونی «پریا» بعد از ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت و در حال حاضــر در مرحله مونتاژ و صداگذاری است.

با سوژه های بکر سریال متفاوت ساختیم

حسین سهیلی‌زاده کارگردان سریال‌های تلویزیونی در گفتگو با ما در خصوص کیفیت تولیدات آثار مناسبتی گفت: سریال‌هایی که در ایام ماه مبارک رمضان تولید می‌شود، از چارچوب‌های ویژه‌ای برای جلب نظر مخاطبان برخوردار هستند و دلیل آن هم فیلمنامه‌ای جذاب و پرکشش است که ما بارها شاهد این بازخوردها بودیم. زمانی که سریال‌هایی چون «اغما»، «او یک فرشته بود»، «آخرین گناه»، «پنج کیلومتر تا بهشت» که به موضوعات ماورایی می‌پرداخت مورد توجه مردم واقع شده بود، فیلمسازان برای تهیه آنها تلاش و پژوهش‌های بسیاری می‌کردند.

وی در خصوص «آخرین گناه» تصریح کرد: این سریال به چشم برزخی می‌پرداخت و من برای ساخت آن به قم رفتم و با بسیاری از طلاب در خصوص این موضوع صحبت کردم و سپس دست به تولید زدم که با بازخوردهای بسیار خوبی هم مواجه شد. سال ۸۵ به همراه علیرضا افخمی، علی شاه حاتمی و محمد حسین لطیفی برای ماه مبارک رمضان توانستیم با سوژه‌های بکر سریال‌های متفاوتی را تولید کنیم. وی خاطرنشان کرد: مجموعه تلویزیونی «پریا» بعد از ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه به یکی از معضلات اجتماعی به نام «ایدز» می‌پردازد و در حال حاضر در مرحله مونتاژ و صداگذاری است و تیتراژ پایانی آن توسط احسان خواجه امیری خوانده شده است. «پریا» بازیگران جدید بسیاری دارد که به ایفای نقش پرداختند و بازیگرانی چون لادن مستوفی، محمود پاک نیت، عمار تفتی، امیر حسین آرمان، افسانه بایگان، امیر رضا دلاوری، کمند امیرسلیمانی و رامتین خداپناهی در آن حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج