۳۵۱۷۷۰
۱۸ نظر
۵۰۰۱
۱۸ نظر
۵۰۰۱
پ

باهنر: افرادی در تهران رای آوردند که سوپر محله‌شان هم آنها را نمی‌شناسند!

دبیر کل جبهه پیروان گفت: عملا انتخاب کشور به سمت انتخابات حزبی نزدیک شد ولی هنوز فاصله زیادی با حزب فراگیر داریم. مثلا در تهران عموما مردم با دو حزب رای دادند. عملا کاری به کاندیداها نداشتند. کسانی در تهران رای آوردند که سوپری محل شان هم شاید نشناسندشان، اشکالی هم ندارد و وهن نیست.

خبرآنلاین: دبیر کل جبهه پیروان محمدرضا باهنر در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی درباره فرآیند اجرایی شدن برجام و کارشکنی هایی که اخیرا طرف غربی کرده است، گفت: مذاکرت هسته ای و اجرای برجام همواره یک حاشیه هایی داشته، دارد و خواهد داشت. این گفتگوها عملا یک جنگ نرم جدی است، طبییعی است که هر طرف مذاکره در این مذاکره تلاش کند که بیشترین منافع را نصیب خود کند و بیشترین ضربه را به رقیب بزند و منافعش را اضافه کند.

وی تصریح کرد: بارها و باهرا رهبری فرمودند طرف مذاکره با ایرن قابل اطمینان نیستند نه تنها حرف‌هایشان قابل اعتماد نیست بلکه امضاهایشان هم قابل اعتماد نیستد. بارها امضا کردند و بعد زیر آن زدند. قاعدتا چون طرفهای ما هم خودشان را قلدر می دانند .

دبیر کل جبهه پیروان با اشاره به اینکه می‌تواند سناریوهای مختلفی قابل تصور باشد، خاطرنشان کرد: احساسم این است که سناریوی نانوشته بین اعضای ۵+۱ بوجود آمده است. در مذاکرات هم همین بود یکباره فرانسه شاخ می شد. الان در اجرا هم همین است. خانم مرکل حرف بی ربطی می زند آقای اوباما تکذیب می کند. خودشان برای خودشان پلیس بد و خوب و مجری بد و خوب دارند. نمی‌خواهم دنبال توهم توطئه باشم ولی این هم یک سناریو است که بین خودشان تقسیم کار کرده باشند.

باهنر با تاکید براینکه ما باید در ین شرایط هشیاری را همواره و همواره و همواره حفظ کنیم، افزود: معقدم برجام تصویب شده می‌تواند در اجرا یک نتیجه برد - برد داشته باشد. فکر می کنم که طرف مذاکره ما هم همین تحلیل را دارد. اگر این تحلیل را نداشت امضا نمی‌کرد. اگر ما هم این تحلیل را نداشتیم امضا نمی‌کردیم. باید این مسیر را مراقبت کنیم که برجام تبدیل به برد- باخت نشود.

وی افزود: در این شرایط بارها گفتم ما یک جنگ برد - باخت با آمریکا و هم پیالگی‌هایش را از سال ۴۲ شروع کردیم آن زمان که امام مقوله حکومت اسلامی را مطرح کردند. ۵۲ سال از آن نبرد می گذرد. ما می توانیم از خودمان و رقبا سوال کنیم که در این سالها همواره نبرد بوده است، در این مجموعه جنگ کی برده و کی باخته است. ما تجربه مبارزه جدی با اتکای به قدرت ملی خودمان را داریم و تا الان هم همواره سود بردیم. در جنگ اقتصادی، دوران انقلاب و جنگ دقاع مقدس سود بردیم. مطمئنا ایران اسلامی در سال ۹۵ ضعیف تر از سال ۴۲ نیست و مطمئنا امریکا هم قدرتمندتر از آن سال نیست. اگر قرار باشد رقیب ما مذاکره برد - برد را به برد - باخت تبدیل کند طرف بازنده خودش است. قرار ما این نیست که مذاکره برد - برد را تبدیل به برد - باخت کنیم.

باهنر این را هم گفت که بگویم طرف مقابل توطئه اینکه برجام را بهم بزند را دارد را قبول ندارم ولی از اینکه از همین برجام منافع شان را افزون و منافع ما را کاهش دهند حتما وجود دارد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه این نشست خبری درباره تشکیل حزب فراگیر و مباحث طرح شده پیرامون پارلمان اصولگرایی، گفت: تلاش ما این است که گام ها رو به جول باشد، من تشکیل دو، سه و چهار حزب فراگیر در بین جریانات مختلف جز ارزوهای من است، همواره این تلاش را کردم و خواهم کرد. موانعی هم وجود دارد که باید رفع شود اما فکر می‌کنم اگر انتخابات مجلس دهم را مثال بزنیم، قدم های خوبی به سمت حزب فراگیر اتفاق افتاد . هم اصولگراها به انسجام خوبی رسیدند هم اصلاح طلبان توانستند اینکار را بکنند.

وی تاکید کرد: عملا انتخاب کشور به سمت انتخابات حزبی نزدیک شد ولی هنوز فاصله زیادی با حزب فراگیر داریم. مثلا در تهران عموما مردم با دو حزب رای دادند. عملا کاری به کاندیداها نداشتند. کسانی در تهران رای آوردند که سوپری محل شان هم شاید نشناسندشان، اشکالی هم ندارد و وهن نیست. ولی اینکه لیست‌ها باید بگردند افراد قدرتمند را در لیست قرار دهند مهم است و جای خود را داد. نتیجه انتخابات نشان داد که لیست امید و اصلاح طلبان اگرچه فراکسیون قدرتمندی شده فراکسیون اقلیت است و البته همه اینها را به فال نیک می گیریم تلاش می کنیم به سمت حزب فراگیر جلو برویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عليرضا

      دقيقا درسته و اتفاقا به خاطر همين هم انتخاب شدند چون مردم اونهايي رو كه مي شناختن بهشون راي ندادن آخه آدم عاقل از يه سوراخ دوبار گزيده نميشه

    • بدون نام

      خدای درست فرمودی.

    • وجدان

      فرمایشات جنابعالی متین.لیکن حضراتی که سرشناس بودندچه گلی به سرملت زدتد....

    • مهرداد

      ........ باور کنید انگیزه رای ملت به اصلاح طلبا فقط نرفتن اصولگراها بود به مجلس!!!در واقع هر دو حزب جایگاهی بین ملت ندارن!!!چه دوس داشته باشین چه نداشته باشین همینه

    • نوشا

      حالا اونایی که قبلا نماینده میشدن و همه مردم هم میشناختنشون چه گلی به سر مردم زدن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم همينو خواستم بگم واقعا درست گفتي .....

    • ترسو

      هميشه همينطور بوده ! چون قبليا رو ميشناختن و ميدونستن آبي ازشون گرم نميشه ! به ناشناخته ها راي دادن شايد فرجي بشه !!!!!!!
      ....

    • اسیه

      اصولن هیچکدام از دو حزب کاری واسه مردم بدبخت فلک زده نکردید* ..........

    • بدون نام

      این نشون میده مردم محل اگرچه آنها را نمیشناسن ولی شماها را خوب میشناسن !!

    • بدون نام

      .... بزارین نیروی تازه نفس باافکارتازه ونوفعالیت کنن .....

    • بدون نام

      مگه ملاك شهرته؟!!! پس همه بايد به گلزار و رادان و هديه تهراني راي بدن!!!!

    • علي

      آقاي باهنر شما كه كل ايران مي شناسند چه كاري براي اين مردم كرده ايد؟

    • اکسیژن

      آزموده را دوباره آزمودن خطاست!!

    • بدون نام

      اقاي مهندس با هنر انقدر دفاع بي دليل از تيم اقاي احمدي نژاد كرديد انقدر اقايان بذر پاش ورسايي حرف از دشمن زدند ،دشمني كه به نفع خودشان بود و حرفهاي مزخرف تحويل مردم داديد اين هم اخرش زمان خوبي است براي فكركردن تمام اين فصاد اقتصادي مولود احمدي نژاد است

    • بدون نام

      بخون نظرات رو استاد

    • بدون نام

      مردم فقط یه چیز را میخواستن ثابت کنن و آن اینکه از اصولگراها خسته شدن و تحت هر شرایطی می خواستن رای نیارن ولی به اصلاح طلبان اطمینان کردن شاید فرجی بشه و از این اوضاع بد اقتصادی نجات پیدا کنن

    • بدون نام

      اونهایی که شناخته شده در کل کشور بودن چه گلی سر مردم زدن
      جز بی تفاوتی به اعمال دولت قبل

    • user

      مگه از بقیه مردم شناخت دارند انها نماینده میشن ...........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج