۳۵۱۸۰۴
۱ نظر
۵۰۸۳
۱ نظر
۵۰۸۳
پ

عکس: طرحی از خودرو ۴ نفره سوپراسپرت

بنا بر اخباری که از سوی مجله Motoring منتشرشده است، مک‌لارن برای رقابت با پورشه و فراری در فکر ساخت ابرخودروها و سوپر اسپرت‌های چهار سرنشین است.

وب سایت پدال - مهرداد خیاط محمدی: بنا بر اخباری که از سوی مجله Motoring منتشرشده است، مک‌لارن برای رقابت با پورشه و فراری در فکر ساخت ابرخودروها و سوپر اسپرت‌های چهار سرنشین است. خودروی GTC۴Lusso از فراری ایتالیا و نسل جدید پورشه پانامرا از آلمان به نظر می‌رسد رقبای اصلی محصول جدید مک‌لارن خواهند بود.

عکس: طرحی از خودرو 4 نفره سوپراسپرت

آقای دانکن فورستر، مدیر ارتباطات کمپانی مک‌لارن، در گفتگو با این مجله اذعان کرد که صحبت‌های دراین‌باره در شرکت در حال رخ دادن است؛ اما هنوز چیزی قطعی نشده است. وی گفت: «ما روی این موضوع مانور می‌دهیم؛ اما فکر نمی‌کنم اضافه کردن عضوی جدید به خانواده مک‌لارن چندان موردپسند قرار گیرد.»

عکس: طرحی از خودرو 4 نفره سوپراسپرت

پیش‌ازاین، مک‌لارن اعلام کرده بود که هیچ طرحی برای گسترش مدل‌های این شرکت به‌جز سه مدل موجود وجود ندارد. سری اسپرت، سری سوپر و سری آلتیمیت سه دسته از محصولات مک‌لارن هستند. این صحبت را می‌توان چنین قلمداد کرد که اگر خودروی چهار سرنشینی تولید شود، جزو یکی از همین سه دسته خواهد بود. مجله موتورینگ حدس می‌زند که شاید این خودروی احتمالی، نسخه جدیدی از ۵۷۰S با فاصله بیشتر دو محور خودرو از هم باشد.

عکس: طرحی از خودرو 4 نفره سوپراسپرت

فورستر البته گفت که ممکن است خودرویی سه سرنشین نیز در دستور کار باشد. فورستر می‌گوید: «اگر از یک طراح بخواهید که خودرویی برای شما طراحی کند، قریب به اکثرشان سراغ خودروهای 4 سرنشین خواهند رفت. اما اگر شما به دنبال خودرویی 3 سرنشین باشید، شاید گزینه‌ای معروف‌تر از مک‌لارن F1 وجود نداشته باشد. این یعنی F1 یک خودروی خاص و نمادین است. حال ما می‌خواهیم این خاص بودن را در یک خودروی چهار سرنشین القا کنیم؛ اما چگونه؟»

عکس: طرحی از خودرو 4 نفره سوپراسپرت

عکس: طرحی از خودرو 4 نفره سوپراسپرت

مشتری‌ها تقاضای زیادی نسبت به مدل‌های جدید مک‌لارن از خود نشان می‌دهند؛ اما این خودروی جدید یک SUV نخواهد بود. فورستر دراین‌باره گفت: «من می‌توانم با قاطعیت بگویم که ما قصد ساخت SUV نداریم. چیزی که ما می‌دانیم این است که ما در حال حاضر بهترین خودروهای اسپرت موتور وسط دو سرنشینِ در جهان را می‌سازیم. این چیزی است که ما با آن شناخته می‌شویم و در آن تبحر خاصی داریم. این کار در خون ما است و مشتریان چنین محصولاتی از ما می‌خواهند. اکنون و در آینده، ما مطمئن هستیم که هیچ‌کس به مک‌لارن نمی‌آید تا یک خودرو شاسی‌بلند بخرد.»

عکس: طرحی از خودرو 4 نفره سوپراسپرت

عکس: طرحی از خودرو 4 نفره سوپراسپرت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وطن فروشها چرا همش از پورشه و مک لادن می‌نویسید مگه پرایدخودمون ازاین لگنها چی کم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج