۳۵۱۸۶۹
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

سیستم استقلال برای لیگ شانزدهم

سرمربی استقلال تصمیم خود را برای سیستمی که قرار است تیمش در فصل آینده با آن میدان برود گرفته است.

ورزش سه: با وجود اینکه پیش از این گفته می شد که منصوریان تمایل دارد برای فصل جدید با سیستم ۲-۴-۴ لوزی بازی کند و تیمش را با تک هافبک دفاعی به میدان بفرستد، با این حال حضور هافبک دفاعی آماده ای مثل فرشید باقری نظر او را تغییر داده است و این مربی احتمالا مثل فصل های گذشته استقلال تصمیم دارد آرایش تیمش را ۱-۳-۲-۴ در زمین قرار دهد تا بتواند هم زمان هم از فرشید باقری و هم امید ابراهیمی در ترکیب اولیه تیمش استفاده کند. باقری با قدرت جنگندگی که در وسط زمین دارد شرایط را برای امید ابراهیمی فراهم می کند که او راحت تر بتواند به حمله های تیمش اضافه شود، باقری امسال دقیقا همان نقشی را ایفا می کند که فصل گذشته روزبه چشمی قبل از مصدومیتش ایفا کرده بود.

استقلال در بازی تدارکاتی با آرارت ایروان هم در هر ۲ نیمه با سیستم ۱-۳-۲-۴ در زمین حاضر شد. در نیمه اول مجید حسینی و امید ابراهیمی به عنوان دو هافبک دفاعی در ترکیب اولیه این تیم به میدان رفتند و در نیمه دوم هم امید نورافکن و فرشید باقری این نقش را ایفا کردند.

مهدی رحمتی به جز ۲ بازی اول فصل که به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت، احتمالا در تمام بازی ها در ترکیب ثابت استقلال به میدان خواهد رفت. دروازه بان دوم استقلال در این فصل سیدحسین حسینی است که بعید است بتواند تهدیدی برای جایگاه ثابت رحمتی ایجاد کند.

محمدحسین کنعانی زادگان در کنار هرائر مگویان احتمالا دو مدافع وسط استقلال هستند هرچند که آبی ها در این پست مجید حسینی، امین حاج محمدی و رابسون را هم در اختیار دارد. اما اگر اتفاق خاصی نیفتد وریا غفوری دفاع راست استقلال خواهد بود و میلاد زکی پور در پست دفاع چپ بازی خواهد کرد هرچند که استقلال در این پست میثم مجیدی را هم در اختیار دارد.

اما استقلال برخلاف فصل گذشته این بار یک هافبک بازیسازی تخصصی به نام بختیار رحمانی دارد که می تواند تک مهاجم این تیم را به خوبی تغذیه کند. استقلال در پست هافبک راست خسرو حیدری را در اختیار دارد ولی این بازیکن در پست خود رقیب جدی به نام محسن کریمی دارد، بازیکنی که برخلاف فصل گذشته قرار است در پست هافبک راست بازی کند و ستاره تیمش در اردوی ارمنستان بوده است. او دراین مدت رضایت منصوریان را جلب کرده است و یکی از مهره های تاثیرگذار استقلال برای فصل جدید محسوب می شود.

آبی ها در سمت چپ خط هافبک خود احتمالا از آرش افشین استفاده خواهند کرد هرچند که این تیم در این پست بازیکنانی مثل جابرانصاری، یعقوب کریمی و بهنام برزای را هم در اختیار دارد و هرکدام از آنها می توانند جای ثابت خود را در ترکیب اصلی پیدا کنند.

با این شرایط استقلال باید با شروع فصل جدید با تک مهاجم بازی کند که آن یک مهاجم به احتمال فراوان کاوه رضایی است. البته استقلال در پست مهاجم نوک علی قربانی را هم در اختیار دارد که این بازیکن در ۳ سال حضورش در نفت تهران نشان داده که به عنوان یار تعویضی در دقایق پایانی بازی می تواند تاثیرگذاری زیادی داشته باشد.

سیستم استقلال برای لیگ شانزدهم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترکیب عالیه. پرچم آبیا بالاست

    • فرهاد و لنگي ها آي بدو آي بدو

      پرسپولیس امسال بایدازداورهم برای دفاع ازدروازه کمک بگیره

    • بدون نام

      بختیار،کاوه ،خسرو،افشین ،خیلی خطرناکند،الان پرسپولیس زهره ترک شدن

    • بدون نام

      سجادراکم داره

    • رضا

      اگه به ترکیب تیم پرسپولیس و البته آقای برانکو نگاه کنی دیگه نمیگی ترکیب استقلال عالیه.

    • کیسه

      بهتره سیستم 11 کیسه بازی کنن
      چون اگه رونالدو و مسی هم بیارن
      برای پرسپولیس کیسه زباله هم حساب نمیشن چه برسه به کیسه حموم
      خخخخخخخخخ جمع کنید کیسه کشهای ... به زودی میبینمتون وعده ما دربی
      وسلام نامه تمام

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پننه دانه دانه هههه چقد خوشخیال کیسه ها جوجه میبنمتون ههههه هرکه بیاری باز 6میخوری چ فایده برید کیسه بگشی بهتر تا فوتبال کثیف کنی بدبخت ها شما داوران 24امتیاز واستون جمع کردن و گرنه 13میشدی

    • علی

      من از بازی استقلال با آرارات ارمنستان فهمیدم کیسه اینهمه فوروارد خرید تا بلکه یک گل بتونه بزنه ولی....

    • ابرکوهی

      البته منظور از خطرناک بودن افشین ، خسرو ، کاوه رضایی و بختیار رحمانی بخاطر احتمال زیاد مصدومیته چون همگی تو مصدومیت سابقه بالایی دارند و پیشکسوت محسوب میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج