۳۵۱۹۲۸
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

فروش دیزنی از ۵ میلیارد دلار عبور کرد

کمپانی دیزنی توانست فروش جهانی خود را در مدت زمان بی‌سابقه‌ای به ۵ میلیارد دلار برساند.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: کمپانی دیزنی توانست فروش جهانی خود را در مدت زمان بی‌سابقه‌ای به ۵ میلیارد دلار برساند.

کمپانی فیلمسازی دیزنی توانست در مدت زمانی که در صنعت سینما یک رکورد محسوب می‌شود، میزان فروش جهانی خود را از مرز ۵ میلیارد دلار در گیشه جهانی عبور دهد و این دومین سال پیاپی است که دیزنی چنین فروشی را رقم می‌زند.

فروش دیزنی از 5 میلیارد دلار عبور کرد

انیمیشن «در جستجوی دُری» تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته است که از این رقم ۴۲۳ میلیون دلار آن از محل گیشه آمریکای شمالی به دست آمده تا این انیمیشن عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۶ در آمریکا را تاکنون به نام خود ثبت کرده باشد.

«اسکرین دیلی» در ادامه نوشت: «در جستجوی دُری» که دنباله انیمیشن معروف «در جستجوی نمو» است، در آخر هفته میلادی که گذشت ۲۹.۷ میلیون دلار در ۴۰ بازار خارجی فروخت تا مجموع فروش خود در گیشه بین‌الملل را به بیش از ۲۲۰ میلیون دلار برساند.

این انیمیشن در سینماهای کره جنوبی با ۷.۱ میلیون دلار رکورد فروش آغازین محصولات پیکسار را به نام خود ثبت کرد و در تایوان نیز با فروش ۱.۹ میلیون دلاری صدرنشین گیشه شد و تاکنون بیش از ۳۰ میلیون دلار در استرالیا و ۱۷ میلیون دلار در سینماهای برزیل فروخته است.

فیلم «آلیس در آینه» که دنباله فیلم پرفروش «آلیس در سرزمین عجایب» است در ۳۰ بازار بین‌المللی که روی پرده رفت به فروش ۵.۵ میلیون دلاری دست یافت تا فروش خارجی خود را به بیش از ۱۹۳ میلیون دلار ارتقاء دهد.

فیلم-انیمیشن «BFG» دیگر محصول کمپانی دیزنی ساخته جدید «استیون اسپیلبرگ» نیز در چهار بازار خارجی که اکران خود را آغاز کرد فروش ۱۱.۹ دلاری را رقم زد و فیلم «کتاب جنگل» و انیمیشن «زوتوپیا» نیز تاکنون به ترتیب فروش ۵۷۵ و ۶۸۰ میلیون دلار در گیشه بین‌الملل و ۹۶۳ میلیون دلار و ۱.۰۲ میلیارد دلار را در گیشه جهانی رسیده‌اند.

کمپانی فاکس که فروش جهانی خود را برای هشتمین سال پیاپی به بیش از دو میلیارد دلار رسانده است، انیمیشن «عصر یخبندان: دوره برخورد» را در ۱۸ بازار خارجی جدید اکران کرد و فروش ۳۲.۲ میلیون دلاری را در ۲۵ کشور جهان رقم زد، برزیل با ۴.۵ میلیون دلار در هفته اول نمایش بهترین بازار خارجی انیمیشن «عصر یخبندان: دوره برخورد» است.

اما در گیشه تابستانی امسال که همراه با اکران دنباله‌های سینمایی است، فیلم «روز استقلال: بازخیز» ۶.۴ میلیون دلار در ژاپن فروخت و با فروش ۲۱.۵ میلیون دلاری این هفته خود در ۶۰ بازار خارجی، فروش خود در گیشه بین‌الملل را به رقمی بالغ بر ۲۱۴ میلیون دلار افزایش داد.

همچنین فیلم جدید «افسانه تارزان» محصول کمپانی برادران وارنر با اضافه کردن ۲۷ میلیون دلار از ۲۶ بازار، تاکنون به مجموع فروش خارجی ۵۶ میلیون دلاری دست یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عدالتخواه

      ایران که در ساخت فیلم سینمایی ضعیفه.فقط خوب کارشناسی میکنن.این فیلم‌ها ر بیارید سینما ایران.لطفا..... .امیدوارم روزی شاهد پیشرفت در عرصه ی سینما باشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج