جاباما
۳۵۱۹۴۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

راه‌اندازی شبکه ۵G تا سال ۲۰۲۰

گروهی از ۲۰ شرکت بزرگ مخابراتی اروپا، اخیرا گرد هم آمده‌اند و از برنامه‌های‌شان برای راه‌اندازی شبکه‌ی ۵G موبایل در کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا گفته‌اند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: گروهی از ۲۰ شرکت بزرگ مخابراتی اروپا، اخیرا گرد هم آمده‌اند و از برنامه‌های‌شان برای راه‌اندازی شبکه‌ی ۵G موبایل در کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا گفته‌اند. این گروه که شامل شرکت‌هایی مثل Deutsche Telekom، Vodafone، Nokia یا BT می‌شود، گفته‌اند که می‌خواهند تا سال ۲۰۲۰ اروپا را مجهز به شبکه‌ی ۵G کنند، اما فقط در صورتی که دولت‌ها قوانین محدود کردن اینترنت را به کنار بگذارند.

راه‌اندازی شبکه 5G تا سال 2020

برنامه‌ی این گروه، در پرونده‌ای هفت صفحه‌ای تمام و کمال توضیح داده شده است و شرکت‌های مختلف گفته‌اند که چگونه و به چه ترتیبی می‌خواهند نسل پنجم اینترنت موبایل را وارد اروپا کنند.

در اولین حرکت، قرار است برنامه‌ای به اسم ۵G Action Plan راه‌اندای شود. این برنامه، از تاثیرات مثبت اینترنت ۵G در خودروها، امنیت عمومی، هوشمند کردن شهر یا استفاده در بازی صحبت می‌کند و آن را به تصویر می کشد. شرکت‌های مختلف مخابرات، با ارایه‌ی این برنامه، می‌خواهند از کشورهای مختلف، سرمایه‌گذار جذب کنند.

با این حال، تمام این برنامه‌ها در صورتی عملی خواهند شد که اتحادیه‌ی اروپا، از تصمیم‌اش برای محدود کردن اینترنت برای افراد مختلف و قوانین سفت و سختی که تنظیم کرده، عقب بکشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج