۳۵۲۰۳۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

آلبالوی قاچاقی هم رسید

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از عرضه لیموترش قاچاق شده از سه محور ترکیه، آفریقا و برزیل خبر داد و گفت: در کنار آلبالوی ایرانی، آلبالوی خارجی هم که به صورت قاچاق وارد شده با قیمت بالاتر فروخته می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از عرضه لیموترش قاچاق شده از سه محور ترکیه، آفریقا و برزیل خبر داد و گفت: در کنار آلبالوی ایرانی، آلبالوی خارجی هم که به صورت قاچاق وارد شده با قیمت بالاتر فروخته می‌شود.

حسین مهاجران در گفت‌وگویی با بیان اینکه هر کیلوگرم لیموترش داخلی ۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان است، بیان کرد: هر کیلوگرم لیموترش خارجی ۱۲ هزار تومان فروخته می‌شود.

وی در پاسخ به علت گرانی لیموترش نیز تصریح کرد: لیموترش از سه محور به صورت قاچاق وارد می‌شود و لیموی وارد شده از ترکیه، آفریقا و برزیل را در بازار داریم. علاوه بر این در فصل تابستان که دو بهاره ها تمام می شوند تا لیموی فصلی به مرحله برداشت برسد فاصله ای ایجاد می‌شود و تولید داخل جوابگوی نیاز مصرف کنندگان نیست.

مهاجران ادامه داد: نکته دیگری که قابل اشاره است مخلوط کردن تفاله لیمو در آب لیمو کهنه است. با توجه به اینکه تمام لیموهای دو بهاره به آبگیری می‌روند تفاله لیمو را در آب لیموی کهنه سال قبل میریزند و به عنوان لیموی سال جدید به مشتری می‌فروشند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به قیمت میوه‌های پر فروش در میادین میوه و تره بار اظهار کرد: در حال حاضر گیلاس کیلویی ۸۰۰۰ تومان، زردآلو، هلو و شلیل نیز کیلویی ۶۰۰۰ تومان فروخته می شود.

وی ادامه داد: سیب گلاب در میدان میوه و تره بار کیلویی ۴۰۰۰ تومان و توت فرنگی گلخانه ای نیز کیلویی ۸۰۰۰ تومان قیمت دارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار با بیان اینکه قیمت موز از کیلویی ۴۲۰۰ تا ۴۷۰۰ تومان متغیر است، یادآور شد: هر کیلوگرم انگور شیرازی با قیمت ۴۵۰۰ تومان و انگور یاقوتی با قیمت ۵۰۰۰ تومان عرضه می شود.

مهاجران افزود: قیمت آلبالو کمتر از کیلویی ۴۰۰۰ تومان است در حالی که آلبالوی خارجی کیلویی ۵۰۰۰ تومان فروخته می‌شود. علاوه بر این قیمت هر کیلوگرم آلوی شابلون ۶۰۰۰ تومان است.

وی همچنین با اشاره به قیمت ۱۲۰۰ تومانی هر کیلوگرم سبزی خوردن، گفت: هر کیلوگرم خیار بوته ای ۲۵۰۰ تومان و خیار رسمی ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان است. سیب زمینی از کیلویی ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان و پیاز نیز کیلویی ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان است.

قیمت های اعلام شده توسط رئیس اتحادیه میوه وسبزی قیمت های میدان میوه و تره بار است و به منظور احتساب قیمت های عرضه شده به مشتریان در بازار به قیمت های فوق مبلغ ۳۵ درصد قیمت خرده فروشی اضافه می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میرزا

      نکنه ویروسی و میروسی داشته باشه؟؟؟ آمپول ضد ویروس و میروس و وارد شده؟؟؟ قیمت آمپولش چنده؟؟؟ که پیشاپیش قبل از بازار سباه بخریم!!!؟؟؟

    • بدون نام

      خب ایشالا روزی بیاد در هزار سال آینده که نوه های ۱۰۰ نسل بعد ما ببینین که شما تونستین به این توفیق برسین قاچاق‌ رو جلوش رو بگیرین

      هرچند خواستن توانستن است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج