۳۵۲۱۵۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آشفتگی درون دروازه استقلال

تیم فوتبال استقلال در شرایطی اردوی آماده‌سازی‌اش را در ارمنستان برپا کرده که برای دو بازی اول دغدغه دروازه بان دارد. در همین راستا دروازه بانی که چندسالی است بازی نکرده در ارمنستان است!

خبرگزاری مهر: حضور حسین آشنا در اردوی استقلال در ارمنستان حتی اگر منجر به عقد قرارداد با این تیم نشود موید چند نکته بد برای استقلال است، نکاتی که نشانه هایی هستند برای تصمیم های غلط و البته بی نظمی در استقلال منصوریانی که توقع از او این نیست.

نکته اول:
استقلال نه جای تست دادن است و نه جای دروازه بانی که در دوران اوجش هم دروازه بان درجه اولی نبود چه برسد به حالا که مدت هاست در هیچ تیمی نیست.

نکته دوم:
حسین آشنا مدیر مدرسه فوتبال مهدی رحمتی است! حضور او چه برای تست دادن جهت خرید و چه از منظر کسی که از اردوی ارمنستان عبور می کند! نماد نفوذ رحمتی است هر چند که چنین هم واقعا نباشد اما تصویری که ارائه می شود این است.

نکته سوم:
این حرکت به درست یا غلط نمایشگر استیصال استقلال در قفس توری است. رحمتی دو بازی اول لیگ غایب است، حسینی معلوم نیست که به دو بازی اول می رسد یا نه؟ پسر بابازاده - دروازه بان سوم استقلال- هم تجربه حضور در هیچ مسابقه بزرگی را ندارد حالا استقلال مانده و طالب لویی که کنار گذاشته شده و رحمتی محروم و حسینی مصدوم.

نکته چهارم:
از این حضور می توان اینگونه برداشت کرد که افشارزاده با جذب دروازه بان خارجی موافقت نکرده است اگر چه شاید با جذب آشنا هم موافقت نکند به هر حال آشنا مدت هاست تیم ندارد.

نکته پنجم:
به نظر می‌رسد استقلال برای حذف طالب لو تند رفته چون اگر او بود دو بازی اول را گلری می کرد بعد هم آرام کنار می نشست و در مواقع لزوم نه بی تجربه بود نه مصدوم و نه دور مانده از مسابقات.

نکته ششم:
اگر آشنا جذب شود، انتقادها بسیار است، اگر هم جذب نشود استقلال هزینه بی ربط داده است.

نکته هفتم:
اگر آشنا با هزینه خودش آمده باشد و با استقلال در ارمنستان تمرین کرده باشد باید در مورد نظم استقلال دوباره فکر کرد.

نکته هشتم:
به نظر می‌رسد آشنا به ارمنستان رفت تا اینجا وسط هواداران و خبرنگاران مجبور به توضیح و ضد نقیض نشوند و تصمیم خود را در همان اردو بگیرند. اگر خواستند که هیچ اگر هم او را نخواستند می گویند قرار نبوده استقلال با آشنا مذاکره کند و او فقط همراه تیم بوده است.

نکته نهم:
با این تفاسیر و گره کوری مذاکرات بین طالب لو و باشگاه در مورد سال دوم قراردادش حتی ممکن است طالب لو را برگردانند چون هنوز پیش پرداخت حسین حسینی را هم پرداخت نکرده اند و قرارداد او با استقلال هنوز ثبت نشده است هر چند این گزینه بسیار بعید است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج