۳۵۲۲۸۹
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

هواوی گوشی Honor ۸ را معرفی کرد

سرانجام همان طور که از قبل اعلام شده بود، هواوی رسما از گوشی Honor ۸ در کشور چین رونمایی کرد.

zoomit.ir - حامی غفاری: سرانجام همان طور که از قبل اعلام شده بود، هواوی رسما از گوشی Honor ۸ در کشور چین رونمایی کرد. این گوشی که به نظر جزو محصولات میان‌رده‌ی این غول چینی به شمار می‌رود، طراحی و کیفیت ساخت بسیار جذابی دارد که در کنار مشخصات فنی و قیمت خود توانسته نظر کارشناسان را جلب کند. شاید بتوان این گوشی را یک پرچمدار دانست.

هواوی گوشی Honor 8 را معرفی کرد

امروز کمپانی هواوی از گوشی جدید برند Honor به نام آنر 8 رونمایی کرد که جزو محصولات میان‌رده‌ی این برند به شمار می‌رود. یکی از مهمترین نکات پیرامون آنر 8 طراحی زیبا و بدنه‌ی شیشه‌ای این گوشی است که نشان می‌دهد بخش طراحی هواوی توانسته در این بخش عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

همان طور که انتظار می‌رفت، آنر ۸ هواوی به بدنه‌ای با دو لایه‌ شیشه ۲.۵D مجهز شده است ولی از نظر طراحی نسبت به نسل قبلی خود تفاوت زیادی ندارد. این گوشی میان‌رده همانند محصولات سری نوبیا زدتی‌ای با توجه به بدنه‌ی شیشه‌ای خود ظاهری جذاب و رده‌بالا دارد. علاوه بر بدنه‌ی شیشه‌ای، استفاده از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی همراه با فوکوس خودکار لیزری و فلاش LED از دیگر قابلیت‌های مهم آنر ۸ است که می‌تواند برای بسیاری جذاب باشد. سنسور اثر انگشت نیز در پشت دستگاه تعبیه شده است. ضخامت آنر ۸ برابر ۷.۴۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۵۳ گرم است که باریک و خوش‌دست به نظر می‌رسد.

هواوی گوشی Honor 8 را معرفی کرد

اما در مورد دیگر سخت‌افزار آنر 8 باید بگوییم گوشی هواوی به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین ۹۵۰ با فرکانس کاری ۲.۳ گیگاهرتز، نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و تراکم ۴۲۳ پیکسل در اینچ و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. این گوشی در سه مدل ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی وارد بازار خواهد شد. مشخصات این گوشی جذاب هیچ نشانه‌ای از یک محصول میان‌رده ندارد و می‌توان آن را جزو محصولات قوی‌تر دسته‌بندی کرد.

هواوی گوشی Honor 8 را معرفی کرد

آنر ۸ از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی بهره می‌برد که یکی سنسور سه‌رنگ و دیگری سنسور سیاه و سفید است. این سنسورهای IMX۲۸۶ توسط سونی ساخته شده و امکان استفاده از قابلیت‌هایی چون عمق میدان، فوکوس خودکاری لیزری و فوکوس کنتراست نیز وجود دارد. این غول چینی برای دوربین جلوی آنر ۸ از یک نمونه‌ی ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده که پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتر را ارائه می‌کند. به نظر می‌رسد عملکرد دوربین‌های آنر ۸ برای محصولی در این رده‌ی قیمتی بسیار خوب باشد. دوربین این گوشی از فیلمبرداری فول‌اچ‌دی و اسلوموشن با رزولوشن اچ‌دی و نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند.

هواوی گوشی Honor 8 را معرفی کرد

آنر 8 هواوی از تمامی امکانات ارتباطی لازم از جلمه تراشه‌ی NFC با قابلیت پرداخت براساس اثر انگشت، اینفرارد (برای کارکردن با ۲۵ هزار و ۹۲۰ لوازم خانگی از برندهای مختلف)، دو سیم کارت، 4G+، VoLTE و طراحی دو آنتن هوشمند، WLAN+ 3.0 و... بهره می‌برد. این گوشی به اندروید ۶ مارشمالو و رابط کاربری EMUI 4.1 مجهز شده است.

قیمت پایه‌ی آنر ۸ هواوی ۳۰۰ دلار و قیمت‌های دو مدل دیگر به ترتیب ۳۴۶ و ۳۷۵ دلار است. این گوشی در ۵ رنگ آبی کبود، سفید، سیاه، طلایی و صورتی به فروش خواهد رسید.

هواوی گوشی Honor 8 را معرفی کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عماد

      باریکلا.ایول با

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج