۳۵۲۳۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دیمن: مشکلی ندارم کسی جایم را بگیرد

دیمن که برای شرکت در مراسم افتتاحیه «بورن ۵» به کره جنوبی سفر کرده، در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد با این که در آینده بازیگری جوان جایگزین او برای بازی در نقش جیسن بورن شود مشکلی ندارد و به نظرش چنین اتفاقی گریزناپذیر است.

وب‌سایت آی ‌سینما: دیمن که برای شرکت در مراسم افتتاحیه «بورن ۵» به کره جنوبی سفر کرده، در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد با این که در آینده بازیگری جوان جایگزین او برای بازی در نقش جیسن بورن شود مشکلی ندارد و به نظرش چنین اتفاقی گریزناپذیر است.

دیمن: مشکلی ندارم کسی جایم را بگیرد

به گزارش گاردین، بازیگر نامزد اسکار در نشست رسانه‌ای «جیسن بورن» که به تازگی در سئول برگزار شد در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران گفت: «شکی نیست که بالاخره یک روز بازیگری جدید و جوان برای بازی در نقش بورن جایگزین من می‌شود. چنین اتفاقی برای هرکسی می‌افتد و بازسازی فیلم‌ها ادامه دارد و اصلا از این بابت مشکلی نیست.»

در ادامه نشست، دیمن که پاییز امسال وارد ۴۶ سالگی می‌شود دست به اعتراف جالبی زد و گفت هر چه سن آدم بالاتر می‌رود بازی در صحنه‌های اکشن به لحاظ بدنی و ذهنی دشوارتر می‌شود. او ۲۹ ساله بود که برای بازی در نقش بورن انتخاب شد و در اولین بخش از این مجموعه اکشن جلوی دوربین رفت. فیلم اصلی «بورن» به کارگردانی داگ لیمان، پل گرین‌گرس و تونی گیلروی در سال ۲۰۰۲ به نمایش درآمد.

بازیگر فیلم علمی-تخیلی «مریخی» توضیح داده: «طبیعی است که وقتی ۴۵ سال دارید در مقایسه با ۲۹ سالگی‌تان بازی در چنین نقش‌هایی دشوارتر می‌شود؛ آن‌هم در حالی که همچنان باید با تمام توان بدوید و سریع باشید. آن بخش چالش‌برانگیز بود اما همکاری دوباره با افراد همان تیم فوق العاده است.»

در سال ۲۰۱۲، تهیه‌کنندگان مجموعه تلاش کردند در ادامه فرنچایز سینمایی «بورن»، جرمی رنر و تونی گیلروی را جایگزین دیمن و گرین‌گرس کنند. اما «میراث بورن» در گیشه شکست خورد و در مقایسه با بخش‌های قبلی این فرنچایز شکست سنگینی را تجربه کرد. فیلم در غیاب دیمن و رنر حتی نتوانست فروش خود را به نصف فروش کلی «اولتیماتوم بورن» که در سال ۲۰۰۷ روی پرده رفته بود، برساند.

بخش جدید «بورن» به کارگردانی پل گرین‌گرس و با بازی دیگر ستاره‌های مطرحی مانند آلیشیا ویکاندر و جولیا استایلز از ۲۹ ژوییه (هشتم مرداد) توسط استودیوی یونیورسال در سینماهای امریکای شمالی روی پرده می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج