جاباما
۳۵۲۴۴۵
۵ نظر
۵۰۱۵
۵ نظر
۵۰۱۵
پ

بازنشستگان از کجا «کارت منزلت» بگیرند؟

بازنشستگان برای دریافت «فیش حقوقی» و «کارت منزلت» کجا بروند؟

خبرگزاری ایسنا: بازنشستگان برای دریافت «فیش حقوقی» و «کارت منزلت» کجا بروند؟

از چند روز گذشته ارائه چهار خدمت صندوق بازنشستگی برای بازنشستگان اعم از چاپ حکم بازنشستگی و فیش حقوقی بازنشستگان و موظفین، صدور کارت منزلت بازنشستگان و پاسخ به استعلامات مربوط به دریافت حقوق به دفاتر پیشخوان دولت سپرده شده است.

در پی اجرای بند ۲ بند ج ماده ۴۶ و ۶۴ قانون برنامه پنجم توسعه، ماده ۱ قانون توسعه حمل و نقل عمومی و به منظور ایجاد بسترهای لازم برای کاهش تصدی های دولت و با هدف کاهش سفرهای درون شهری بازنشستگان، طرح برون سپاری خدمات قابل واگذاری صندوق به دفاتر پیشخوان دولت از چند روز گذشته به مرحله اجرا درآمد.

بر این اساس ۱۶ هزار دفتر پیشخوان دولت در سراسر کشور شامل ۱۰ هزار دفتر در روستاها و ۶۰۰۰ دفتر در شهرها با صندوق بازنشستگی همکاری می‌کنند؛ برای چاپ فیش حقوقی و حکم بازنشستگی ۱۰ هزار ریال، استعلام ۳۰ هزار ریال و صدور کارت منزلت ۴۵ هزار ریال پیش بینی شده است و دفاتر پیشخوان موظف به ارائه رسید به بازنشستگان هستند.

گفته می‌شود ارائه این خدمات از سوی دفاتر پیشخوان دولت به کاهش سفرهای دورن شهری، سهولت دسترسی بویژه در مناطقی که فاصله با ادارات شهرستان‌ها زیاد است و یا امکان دسترسی به اینترنت و ورود به سایت صندوق بازنشستگی و چاپ فیش حقوقی یا حکم بازنشستگی وجود ندارد، کمک خواهد کرد.

بازنشستگان می‌توانند برای طرح پرسش‌های خود در این زمینه و همچنین سایر مسائل حقوقی خود با سامانه ارتباطات مردمی صندوق بازنشستگی کشوری با شماره ۸۵۲۳ تماس بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      کارت منزلت خنده دار است هیچ کار بردی ندارد.

    • شادی

      بنویسیم کارت منزلت بخوانیم کارت ذلت

    • میرزا

      با سلام :کلمه (کارت منزلت) با توجه به اینکه اطلاع رسانی نشده و اکثر قریب به اتفاق مستمری بگیران و بازنشستگان از آن بی اطلاع هستند، این نام متناسب نیست، گرچه در عمل درست است و باعث میشود که بازنشستگان جهت یک برگ فیش حقوقی خود دوندگی نداشته باشند و یا هر مورد دیگری در ارتباط با کارهای روزمره شان شایسته است این کارت را (کارت رفاه جهت منزلت بازنشتگان) نام گذاری نمایند که حداقل متناسب با عملکرد این کارت باشد، و بازنشستگان عزیز پس از سی سال زحمت بتوانند با یک تلفن اطلاعات مورد نیاز خودرا دریافت نمایند، از این زاویه میتوان گفت برای آنان منزلتی قایل شده که از دوندگی های آنان بکاهد، ببخشید، میرزا

    • عبدال..

      بسمه تعالی
      با سلام
      لطفا مواردمربوط به بازنشستگان را به مراجع قانونی یعنی سازمان تامین اجتماعی ارجاع دهید نظر به اینکه خانه کارگر اصفهان بجز اذدهام آفرینی کار دیگری نمی کند لذا از مسئولین محترم دست اندر کار خواهشمندیم بداد ما بازنشستگان برسند.
      با تشکر

    • سید جعفرکاظمی

      اگرواقعابه فکر باشید باید این کارت را در منزل تحویل دهید نه اینکه پیرمرد وپیرزن رابه این سووآن سو پاس دهید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج