جاباما
۳۵۲۴۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

در تابستان خنک بمانید

برخی از میوه‌ها از جمله خیار، لیموترش، هلو، سیب، هندوانه و کدوسبز برای خنک ماندن و تامین آب مورد نیاز بدن ما در فصل گرم تابستان مفید و موثر هستند.مرکبات اثر خنک کنندگی و سم زدایی باور نکردنی در بدن دارند.

روزنامه آرمان: برخی از میوه‌ها از جمله خیار، لیموترش، هلو، سیب، هندوانه و کدوسبز برای خنک ماندن و تامین آب مورد نیاز بدن ما در فصل گرم تابستان مفید و موثر هستند.مرکبات اثر خنک کنندگی و سم زدایی باور نکردنی در بدن دارند.

در تابستان خنک بمانید

افزودن چند قطره لیموترش تازه به یک لیوان آب و نوشیدن آن نه تنها برای تقویت سیستم ایمنی و شادابی پوست مؤثر است بلکه تمایل ما را به نوشیدن آب بیشتری در روز افزایش دهد.روزهای گرم تابستان همواره یادآور نوشیدنی های خنک و دسرهای سرد می‌باشد، در ادامه به پیشنهاداتی برای تامین آب بدن و خنک ماندن در گرمای تابستان اشاره شده است.

لیمو ترش

مرکبات اثر خنک کنندگی و سم زدایی باور نکردنی در بدن دارند. افزودن چند قطره لیموترش تازه به یک لیوان آب و نوشیدن آن نه تنها برای تقویت سیستم ایمنی و شادابی پوست مؤثر است بلکه تمایل شما را به نوشیدن آب بیشتری در روز افزایش می‌دهد.

کدو سبز

حاوی مقادیر زیادی ویتامین C می‌باشد. کدو منبع غنی منگنز است. این ماده معدنی از بدن در برابر رادیکال های آزاد محافظت می‌کند (به خصوص در تابستان و هنگامی که بیشتر در معرض آسیب های نور خورشید قرار دارید) و انتخاب مناسبی برای فصل گرما است.

سیب

در تابستان خنک بمانید
هر سیب به طور متوسط دارای ۹۵ کالری و ۴ گرم فیبر می‌باشد. همچنین، حاوی یک نوع فیبر محلول به نام پکتین است که برای مقابله با گرسنگی و کاهش وزن بسیار مؤثر است.

هلو

این میوه علاوه بر آن‌که یک انتخاب مناسب برای فصل گرماست؛ حاوی مقادیر فراوانی ویتامین A و C می‌باشد که در شادابی و سلامت پوست بسیار مؤثر است.

هندوانه

مصرف هندوانه در تابستان برای خنکی مفید است. تابستان و هندوانه دو یار جدا نشدنی هستند. این میوه خاصیت خنک کنندگی بالایی دارد و آب مورد نیاز بدن را تأمین می‌کند.

خیار

خیار حاوی آب فراوانی است و یک میوه مفید برای فصل گرماست. یک نوشیدنی با مقدار زیادی خیار و چند قطره لیموترش پیشنهادی عالی برای رفع تشنگی و خنک ماندن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج