۳۵۲۵۰۶
۵۱۴۱
۵۱۴۱
پ

فیلم: دختر آمریکایی با دو سر و یک بدن

وقتی این دوقلوهای به هم چسبیده به دنیا آمدند کسی امیدی به زنده ماندنشان نداشت. ولی ابیگیل و بریتنی زنده ماندند و با زنده ماندن خود پزشکان را متعجب کردند.

برترین ها: وقتی این دوقلوهای به هم چسبیده به دنیا آمدند کسی امیدی به زنده ماندنشان نداشت. ولی ابیگیل و بریتنی زنده ماندند و با زنده ماندن خود پزشکان را متعجب کردند.

این دوقلوهای به هم چسبیده مانند بسیاری از دوقلوهای دیگر، سلایق و افکار متفاوتی دارند. مثلا ابیگیل شخصیتی سرسخت و تا حدی یکدنده دارد و همیشه موقع صبحانه آب پرتقال می خورد. اما بریتنی بذله گو و شوخ است و شیر را به آب پرتغال ترجیح می دهد. جالب تر از همه هماهنگی و همکاری این دو در نواختن پیانو است. ابیگیل قسمت راست و بریتنی قسمت چپ پیانو را می نوازد.

این دو به ورزش های والیبال، دوچرخه سواری و شنا علاقمند هستند. همچنین با همکاری هم رانندگی می کنند و در ۱۶ سالگی توانستند گواهینامه بگیرند!

مادر ابیگیل و بریتنی همیشه سعی کرده تا شخصیت این دو را به صورت مستقل از هم تربیت کند، یعنی اگر یکی از آنها اشتباهی بکند، مادر تنها خود او را سرزنش می کند و به خواهر او کاری نخواهد داشت! اگرچه بریتنی ضعیف تر است و تا به حال دوبار به ذات الریه مبتلا شده است، این دوقلوهای به هم چسبیده در کل در سلامت به سر می برند. وقتی این دو نوزاد بودند، عضوی ناقص به شکل یک دست با عمل جراحی از سینه آنها جدا شد. همچنین در سن ۱۲ سالگی عملی بر روی ریه ی بریتنی و ابیگیل صورت گرفت تا از ناراحتی های ریوی که ممکن بود در آینده به آن مبتلا شوند جلوگیری شود.

مادر آنها می گوید "من همیشه سعی کرده ام آنها را به نحوی تربیت کنم که باور کنند دو شخصیت جدا از هم هستند. وقتی کودک بودند به آنها می گفتم در پاسخ به این سوال که آیا شما دو سر دارید بگویند نه ما هرکدام یک سر داریم. همین طور همیشه برای آنها دو صندلی رزور می کردیم، اگرچه تنها به یک صندلی احتیاج داشتند. کیک تولد آنها هم همیشه از هم جدا بود."


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: دختر آمریکایی با دو سر و یک بدن
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج