۳۵۲۵۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نقره‌ داغ مدیر وب‌ سایت ناقض کپی‌ رایت

دادگاهی در ابوظبی امارات مدیر یک وب‌سایت را به علت آنچه آپلود غیرقانونی محتویات تورنت و فراهم کردن امکان دانلود مجموعه تلویزیونی دارای حق کپی از طریق وب‌سایتش عنوان شده، دیپورت و به حبس و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

وب سایت آی تی ایران: دادگاهی در ابوظبی امارات مدیر یک وب‌سایت را به علت آنچه آپلود غیرقانونی محتویات تورنت و فراهم کردن امکان دانلود مجموعه تلویزیونی دارای حق کپی از طریق وب‌سایتش عنوان شده، دیپورت و به حبس و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

نقره‌ داغ مدیر وب‌ سایت ناقض کپی‌ رایت

به گزارش وب‌سایت Abudhabi2، پس از شکایت مسئولان شرکت OSN که حق مالکیت معنوی مجموعه تلویزیونی یادشده را در اختیار داشتند، پلیس ابوظبی تحقیقات خود را آغاز و در نهایت نیز شکایت یادشده را به همراه شواهد و مدارک موجود در اختیار دفتر دادستانی قرارداد.

در زمان استماع نظرات در دادگاه ابوظبی نیز یک متخصص حوزه تکنولوژی به تشریح شواهد و مدارک جمع‌آوری شده پرداخت تا بر اساس این مستدات، در نهایت مجازات شش ماه حبس، دیپورت فرد خاطی به کشور خودش و جریمه ۵۰ هزار درهمی برای جبران خسارت واردشده به شرکت OSN، درنظر گرفته شود.

بر اساس دستور قاضی و بنابر آنچه آپلود غیرقانونی تورنت و زمینه‌سازی برای دانلود غیرقانونی محتویات ویدئویی با استفاده از وب‌سایت متهم عنوان شده، دفتر دادستانی با همکاری سازمان تنظیم مقررات رادیویی (TRA) وب‌سایت یادشده را نیز مسدود خواهند کرد. این در حالی است که در اولین دور رسیدگی، دو ماه حبس برای فرد خاطی درنظر گرفته شده بود و نتیجه جدید در دادگاه تجدیدنظر به ثبت رسیده است.

Sophie Moloney مشاور OSN در این خصوص می‌گوید: «مقامات قضایی هوشیاری زیادی در خصوص تمامی اشکال نقض حقوق مالکیت معنوی محتویات تلویزیونی دارند و همین امر به مسدود شدن وب‌سایت‌های انتشاردهنده محتویات غیرقانونی در امارات متحده عربی منجر شده است. سرقت فیلم یا مجموعه‌های تلویزیونی، به هر شکل و نحوی از عرضه آنلاین و یا فروش آن‌ها به صورت DVD در فروشگاه‌ها، نقض قانون بوده و مقامات معتقدند تاثیرات منفی اقتصادی این راهکارها مشابه است.»

بر اساس تخمین شرکت بین‌المللی داده‌ها، نقض حق کپی محتویات تلویزیونی به وسیله استفاده غیرقانونی از ست‌تاپ باکس‌ها، دانلودهای تورنت و یا استفاده از نرم‌افزارهای ویژه دورزدن فیلترینگ، هزینه‌ای بیش از 750 میلیون دلار را به صورت سالیانه به تولیدکنندگان محتویات تلویزیونی فعال در خاورمیانه و آفریقا تحمیل می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج