۳۵۲۶۶۴
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

بختیار:هر پستی منصوریان بخواد بازی میکنم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت که نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری دارند تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند.

خبرگزاری تسنیم: بختیار رحمانی در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه استقلال درباره اردوی استقلال در ارمنستان گفت: روزهای خوبی در اردوی ارمنستان پشت سر گذاشتیم. تا به امروز تمرینات خوبی داشتیم، اما با بازیکنان که صحبت می‌کنیم نظرشان این است که به بازی‌های دوستانه نیاز داریم و باید بیشتر کنار یکدیگر بازی کنیم. اکنون در مرحله‌ای هستیم که بازی دوستانه به ما کمک می‌کند. از نظر بدنی بسیار شرایط خوبی داریم و این خستگی که اکنون در بدن بازیکنان وجود دارد نشان می دهد که بدنسازی مناسبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

همه از جونز راضی هستند

وی در مورد حضور استیو جونز در استقلال عنوان کرد: جونز مربی بسیار با دانشی است و بودن چنین آدمی در کنار هر تیمی نیاز است. من به استیو خوش آمد می‌گویم و همه از کار او راضی هستیم. مشابه تمرینات جونز را در تیم ملی دیده بودم. همه مربی‌ها با یکدیگر فرق دارند و منصوریان نیز ما را به خوبی برای تمرینات آماده می‌کند. او فرد بسیار خوبی است و سعی می‌کنم تا با شوخی کردن او را با بچه‌ها صمیمی کنم.

خیلی وقت بود می‌خواستم به استقلال بیایم

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص پیوستنش به استقلال گفت: خیلی وقت بود که دوست داشتم به استقلال بیایم. احساس می‌کردم که در استقلال می‌توانم به خوبی پیشرفت کنم. در فولاد خوزستان شرایط خوبی داشتم و توانستم قهرمانی و حضور در جام جهانی را تجربه کنم. همیشه نیم نگاهی به استقلال داشتم و می‌دانستم که می‌توانم در این تیم پیشرفت کنم. با حضور در استقلال به آرزوی خودم رسیدم و امیدوارم بتوانم به استقلال کمک کنم. نمی‌خواهم از جملات کلیشه‌ای استفاده کنم و دوست ندارم بگویم از بچگی استقلالی بودم، ولی من و همه خانواده‌ام استقلالی بودیم و حالا همه فهمیدند که علاقه قلبی من چه بوده است. موضوع مهم هم دل خودم است که حالا به خواسته خود رسیده است.

همه بازیکنان جدید خوب هستند

رحمانی در ارتباط با حضور سایر بازیکنان جدید در استقلال گفت: کاوه رضاییو وریا غفوری بازیکنان بسیار خوبی هستند و فکر می‌کنم همه بازیکنانی که به تیم اضافه شدند، می‌توانند به تیم کمک کنند. آرش افشین هم استانی من است. بازیکنان قدیمی خوبی نیز در تیم حضور داشتند و فکر می‌کنم بتوانیم در پایان فصل به خواسته‌های هواداران و خودمان برسیم.

در هر پستی که منصوریان بخواهد بازی می‌کنم

وی در مورد پست بازی‌اش در استقلال خاطرنشان کرد: در هر پستی که علیرضا منصوریان بخواهد برای استقلال بازی می‌کنم. هافبک تهاجمی در زمین مهاجم دوم است و واقعا امسال کار سختی داریم. تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم نمایش‌های خوبی داشته باشم.

تمرینات منصوریان را در جای دیگر ندیده‌ام

رحمانی ادامه داد: از لحاظ تاتیکی من نباید صحبت کنم اما کارهایی که منصوریان می‌کند واقعا جدید است و به استقلال کمک می‌کند. با تمام احترامی که برای مربیان قائل هستم باید بگویم کارهایی که منصوریان می‌کند را جایی ندیده‌ام. منصوریان به نکات کوچک هم بسیار توجه دارد که این موضوع در ادامه فصل به ما کمک می‌کند، اما باید بدانیم در لیگ ما همه تیم‌ها قوی هستند و مهره‌های خوبی دارند. ما به یک آمادگی بدنی خوب نیاز داریم و اینکه بتوانیم حفظ توپ داشته باشیم که با رعایت این دو اصل به خواسته‌های خودمان خواهیم رسید. حفظ توپ در فوتبال ایران واقعا مشکل است و تیم‌ها به سختی می‌توانند پاس‌های زیاد رد و بدل کنند. تیم‌های ایرانی بیشتر در کارهای دفاعی قوی هستند اما منصوریان بر روی تغییر سبک کار می‌کند و پیشرفت خوبی داشتیم.

هواداران شرمنده‌ام کردند

وی با اشاره به استقبال تماشاگران از او در تمرینات تصریح کرد: از همه هواداران استقلال بابت لطف که داشتند، تشکر می‌کنم. در بازی فصل گذشته با تراکتورسازی نیز من را شرمنده خود کردند و این موضوع کار من را بسیار سخت می‌کند. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشم تا باعث خوشحالی همه باشم.

برای جباری احترام خاصی قائل هستم

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است جای مجتبی جباری را در استقلال بگیرد، گفت: احترام خاصی برای جباری قائل هستم و اعتقاد دارم هیچکس جای دیگری را نمی‌گیرد. پست من به شکلی است که به مکمل خوب نیاز است و امسال استقلال نیز بازیکنان خوبی دارد. توکل من به خداست و بعد از آن به بچه‌ها امیدوار هستم تا بتوانیم امسال عملکرد خوبی داشته باشیم. تمام تمرکز من کمک به استقلال است و برای کمک به تیم اینجا آمده‌ام تا نتایج خوبی بگیریم.

از مصدومیت رونالدو ناراحت شدم

رحمانی با اشاره به مسابقات یورو ۲۰۱۶ گفت: پیش از این گفته بودم که هوادار پرتغال هستم. پرتغال در گروه آسانی که قرار داشت، به سختی صعود کرد. این تیم در دفاع خوب بود و ضد حمله‌های سریعی داشت. مصدومیت رونالدو نکته مثبت بازی بود چون با مصدومیت او انگیزه بازیکنان دو چندان شد. من از مصدومیت رونالدو ناراحت شدم، اما اکنون با قهرمانی او بسیار خوشحالم.

هواداران نگران نباشند

وی در پایان عنوان کرد: استقلال نیاز به تلاش دارد و باید برای این تیم زحمت کشید. پیش از این قبلا در استقلال نبودم و می‌دانم همه تیم‌ها برابر استقلال با انگیزه دو چندان حاضر می‌شوند که کار ما را سخت می‌کند. برای موفقیت در استقلال باید خیلی بهتر باشیم. هواداران استقلال را بسیار دوست دارم و به آنها می‌گویم نگران چیزی در فصل جدید نباشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمان

      تاج سری بختیار

    • رضا لیکک

      دمت گرم براکم

    • بدون نام

      دمت گرم چه کیسه ای به هم قرض میدن کیسه کشا

    • بدون نام

      BR7

    • سعيدآبي دل

      لنگي کشها،چرا اینقدر حرف اضافی میزنین،و خودتان را قاطی ما میکنین. دست برداربدازفضولی!!!


      منظورم به بي نام00:08

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج