۳۵۲۶۸۰
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

دستور روحانی برای گزارش وضعیت حجاب

رییس جمهور ضمن تقدیر از حضور پرشور و آگاهانه مردم روزه دار کشورمان در راهپیمایی روز قدس، این حضور را نماد دیگری از استواری جامعه بر ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع از مظلوم دانست.

خبرگزاری ایلنا: حجت الاسلام حسن روحانی عصر سه شنبه و در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با تبریک عید سعید فطر، مشارکت گسترده گروه‌های مختلف اجتماعی در برنامه‌های معنوی ماه مبارک رمضان و از جمله لیالی قدر را موجب تقویت بنیانهای اعتقادی و فرهنگی ارزیابی کرد.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه انتخاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیرضا اعرافی به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور را نیز تبریک و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، از خدمات مدبرانه و عالمانه آیت الله حسینی بوشهری در این سمت قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه گزارش تفصیلی جامع دبیر شورای عالی آموزش و همچنین دبیر خانه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره وضعیت، آسیب‌ها و اختلالات آموزش زبان‌های خارجی در آموزش و پرورش و دانشگاه‌های سراسر کشور ارائه شد.

در این جلسه بر ضرورت قوام بخشیدن به برنامه‌های آموزشی زبان فارسی بویژه در سنین پایین و همچنین جلوگیری از انحصار یک زبان خارجی و به تصویب رسیدن آموزش ۵ زبان خارجی در جرگه آموزشی کشور در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تاکید شد.

همچنین مقرر شد تا اشکالات در آموزش زبان‌های خارجی، اختصاص زمان زیاد آموزشی بدون کارآمدی لازم و تدریس و برنامه درسی این زبان‌ها بسته به نیازهای مختلف کشور در زمینه‌های علمی، تجاری و غیره و متناسب با ضرورت‌های کشور با بهره گیری از جدید‌ترین شیوه‌ها مورد بازنگری قرار گیرد.

قرار است گزارش شورای عالی آموزش و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره سن مناسب آموزش زبان خارجی بدون آسیب رساندن به زبان ملی و درنظر گرفتن اقتضائات ملی و دینی در جلسات آتی این شورا مطرح شود و اعضا در این باره پیشنهادات و گزارش‌های خود را مطرح کنند.

در ادامه جلسه نیز با اشاره به مصوبه‌های پیشین شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تبلیغ اثباتی و سازنده عفاف و حجاب در دستگاه‌های مختلف کشور، رییس جمهوری به وزارت کشور دستور داد تا این وزارتخانه و شورای اجتماعی کشور گزارش جامعی از نقاط ضعف و قوت و همچنین وضعیت عفاف و حجاب در کشور تهیه و به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کند تا اعضای شورا راهکار‌ها و پیشنهادات برای ارتقای وضعیت عفاف و حجاب در کشور را مورد بحث و بررسی قرار دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      من با توجه به سنم حرفی برای گفتن ندارم ولی کاش مردان هم انقدر بزیبایی ظاهری اهمیت ندهند کیس ملموث ..... لطفأ به مردها هم تذکر دهید

    • ناشناس

      یک کمی هم به ارایش مردان نگاهی بیاندازید

    • بدون نام

      درارومیه زندگی می کنیم انشاالله به گوش رییس جمهور می رسد شوهرم در یک شرکت خصوصی تریلی سازی اروم صعنت کار می کرد که به لطف مدیر امور مالی ان شرکت اخراج شد علت اخراجش امر به معروف بود ایشان در پشت میز کار در اینترنت عکس ها وفیلم های انچنانی نگاه می کرده شوهرم خارج از شرکت امربه معروف کرد ایشان نیزفردای ان روز که شوهرم بیمار بود وبه سر کار نرفته بود باترفند به شرکت دعوتش می کند وبادونفر از دوستانش ایشان رامی زنند واز شرکت اخراج می کند وصع مملکت ما ایناست تنها حجاب خانمها نیست الان من چکار کنم یک پسر دانشجو دارم مستجرم و یک پسر دیگرهم دارم محصل هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج