۳۵۲۷۱۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مسابقات ملی مکعب روبیک در پایتخت

رئیس کمیته بازی های فکری هیات ورزش های همگانی استان تهران گفت: مسابقات ملی مکعب روبیک به میزبانی پایتخت و در برج میلاد یکم مرداد برگزار می شود

خبرگزاری ایرنا: رئیس کمیته بازی های فکری هیات ورزش های همگانی استان تهران گفت: مسابقات ملی مکعب روبیک به میزبانی پایتخت و در برج میلاد یکم مرداد برگزار می شود.

مهدی قهاری عصردوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: استان تهران برای دومین بار میزبان دوازدهمین دوره این مسابقات ملی است که با نظارت مستقیم انجمن جهانی مکعب روبیک برگزار می شود.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات علاوه بر جنبه تفریحی و فراگیر بودن آن اهمیت بازی مکعب روبیک بر تقویت حافظه افراد در سنین مختلف است.

قهاری با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از ۱۰ استان کشور طی یک روز در این مسابقات شرکت می کنند گفت: ۲۰ نفر از شرکت کنندگان زن و ۱۰ نفر نیز از توابخش(معلول) هستند.

به گفته وی ملاک برتری در مسابقات سرعت عمل شرکت کنندگان است و افراد بدون توجه به محدودیت سنی و جنس به رقابت با هم می پردازند.

رئیس کمیته بازی های فکری هیات ورزش های همگانی استان تهران با تاکید بر اینکه مسابقات ملی مکعب روبیک تحت نظر مهدی پورمطلب نماینده انجمن جهانی، برگزار می شود، گفت: این مسابقات به صورت آنلاین زیر نظر انجمن جهانی و در شش آیتم روبیک های(۲*۲ ،۳*۳ ،۴*۴ ،۵*۵ ،۶*۶ ، ۷*۷ ) برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات ملی مکعب روبیک روز جمعه از ساعت ۸ الی ۲۰ در گالری برج میلاد برگزار و در هر آیتم به سه نفر برتر انتخاب می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج