۳۵۲۷۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قرعه کشی لیگ برتر با چشمان خواب‌آلود

مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال درحالی شب گذشته برگزار شد که مطابق معمول سال های گذشته تایم آن به ساعت های پایانی شب کشیده شد.

خبرگزاری فارس: مراسم قرعه‌کشی شانزدهمین لیگ برتر فوتبال شب گذشته یا بهتر بگوییم بامداد روز چهارشنبه برگزار شد! برنامه ای که قرار بود از ساعت ۲۲ آغاز شود اما فقط به خاطر پخش تلویزیونی، این مراسم با یک ساعت تاخیر آغاز شد. مراسمی که شاید نکات مثبت زیادی داشت از جمله شکل و شمایل آن و نظم و انضباطی که در سالن و اجرای برنامه وجود داشت اما در کنار این مسائل موارد تیره و تاریکی وجود داشت که شاید با اشاره به آنها و برطرف کردن این موارد بتوانیم شاهد اجرای مراسمی بهتر در سال‌های آینده باشیم.

اولین مسئله‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد بحث زمان برگزاری برنامه بود، شاید مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می‌توانستند با چشم‌پوشی پخش تلویزیونی مسابقات (و احیانا چشم‌پوشی از مبالغی که اسپانسرها برای این مراسم پرداخت کرده بودند) در زمان بسیار مناسبت‌تری این برنامه را اجرا کنند. آقای رئیسی که در ابتدای مراسم از همه اصحاب رسانه تشکر می‌کند و حضور آنها را در فوتبال لازم می‌داند و از همکارانش هم می‌خواهد که همواره پاسخگوی خبرنگاران باشند به اصلی‌ترین سوال شب گذشته پاسخ نداد؛ اینکه چرا مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال به رپرتاژ آگهی تبدیل شده بود؟! چرا مراسمی که در همه جای دنیا بدون حاشیه و پرداختن به موارد غیرضروری برگزار می‌شود در ایران باید دقیقا عکس آن باشد و شاهد همه جور اتفاق در این مراسم باشیم؟!

از جمله نکات منفی دیگر حضور اسپانسرهای ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در پس‌زمینه اجرای برنامه بود که معلوم نیست با کدام منطق و استدلالی باید مردم و هواداران مراسم قرعه‌کشی این اسپانسرها را در شبی که قرار است برنامه لیگ مشخص شود ببینند؟! چرا باید این زمان در اختیار این اسپانسرها قرار بگیرد تایم برنامه باز هم بیش از پیش گرفته شود؟! آقای رئیس این سوالاتی است که شاید خیلی ها از شما داشته باشند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج