۳۵۲۷۴۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ابهام در حضور فرهاد در جشن استقلال

منصوریان از مجیدی درخواست کرده در جشن پیراهن استقلال حاضر باشد اما نزدیکان فرهاد مجیدی می‌گویند احتمالا او به بهانه عدم حضور در ایران به این مراسم نمی‌آید اما بهانه چیز دیگری است.

وطن امروز: منصوریان از مجیدی درخواست کرده در جشن پیراهن استقلال حاضر باشد اما نزدیکان فرهاد مجیدی می‌گویند احتمالا او به بهانه عدم حضور در ایران به این مراسم نمی‌آید اما بهانه چیز دیگری است. علیرضا منصوریان می‌خواهد امسال همه حواشی را از اطراف تیمش دور نگه دارد. او طرز کارش نه شباهتی به قلعه‌نویی دارد و نه شبیه مظلومی است.

شاید نزدیک‌ترین فرد به منصوریان کسی نباشد جز فیروز کریمی. سرمربی سابق استقلال که در مقطعی کوتاه سرمربی منصوریان هم بود بعدها در مصاحبه‌ای مدعی شد این بچه (منصوریان) اگر مربی شود از راه و روش‌های من استفاده می‌کند. اما حالا منصوریان قصد دارد با نزدیک کردن فرهاد مجیدی به استقلال، هواداران او را هم به تیمش نزدیک کند. از این رو چندی قبل در مصاحبه با سایت باشگاه استقلال عنوان کرد از فرهاد دعوت می‌کنم تا در جشن پیراهن ما حاضر باشد و خودش پیراهن شماره هفتش را به بختیار رحمانی بدهد. پیرو همین صحبت، در چند روز اخیر رسانه‌های ورزشی مرتب در اخبار مختلف مدعی شدند فرهاد قطعا به این جشن می‌آید.

اما حالا اخباری به دست خبرنگار ورزشی بولتن‌نیوز رسیده که نشان می‌دهد شاید مجیدی به خاطر یک موضوع خاص علاقه‌مند نباشد تا در کنار تیم منصوریان قرار بگیرد. قبل از شروع لیگ، یکی از دوستان مشترک مجیدی و منصوریان به صورت تلویحی به سرمربی جدید آبی‌ها گفت حالا که قرار است کادر خودت را به استقلال بیاوری، بهتر است از وجود فرزاد مجیدی هم بهره ببری. اما منصوریان بشدت با این طرح مخالفت کرد و گفت من ترجیح می‌دهم با کسانی کار کنم که راحت هستم. البته این حق طبیعی هر سرمربی است و از این رو نه فرزاد مجیدی و نه فرهاد، هیچ موضعی علیه منصوریان نگرفتند اما به واسطه آن اتفاق، شاید مجیدی هم ترجیح دهد حساب خودش را با این استقلال سوا کند تا منصوریان نتواند از محبوبیت او برای تیم خودش بهره ببرد.

البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست چرا که یکی از افراد نزدیک به منصوریان چندی پیش مدعی شده بود این مربی قبل از قطعی شدن حضورش در استقلال به فرهاد گفته بود به عنوان دستیارم به تیم بیا که مجیدی ضمن تشکر گفته بود زمانی می‌آیم که سرمربی شوم. حالا باید دید فرهاد مجیدی با این تفاسیر به جشن پیراهن آبی‌ها می‌رود یا اینکه ترجیح می‌دهد نباشد و بعدها بگوید من هیچ دخالتی در این استقلال و جذب بازیکنانش نداشتم؛ همان حرفی که درباره تیم مظلومی زد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیدرضا

      استقلالیا باید از اسطوره مقدس ما علی اقا کریمی یاد بگیرن که تحت هر شرایطی نام بزرگ پرسپولیس واسش مهمه نه اون کسی که رو نیمکت تیم نشسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج