۳۵۲۷۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افشارزاده: تکلیف مدیرعاملی روشن می‌شود

سرپرست باشگاه استقلال گفت: انشااله تا هفته آینده و در جلسه بعدی هیأت مدیره استقلال تکلیف این دو واژه مدیرعاملی و سرپرستی هم روشن خواهد شد.

کاپ: بهرام افشارزاده در گفت و گو با رادیو ورزش درباره برگزاری مراسم شب گذشته قرعه کشی لیگ برتر گفت: همه چیز خوب بود و جا دارد به برگزار کنندگان این مراسم خسته نباشید بگوییم.

وی در این باره که قرار است بازی های تهران استقلال که این تیم میزبان نیست در کدام ورزشگاه ها برگزار شود گفت: هنوز هیچ ابلاغی در این باره به ما داده نشده است. ما ساعت ۴ بعد از ظهر دیروز با کاظمی سرپرست سازمان لیگ جلسه داشتیم و ایشان گزارش کامل را ارائه دادند و حرف تازه ای در این باره که بازی های ما با نفت تهران در کدام ورزشگاه برگزار می شود مطرح نشد. البته ما دوست داریم بازی های تهران مان در آزادی برگزار شود تا هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

وی ادامه داد: ما در هفته اول در خانه هستیم و در هفته دوم باید به خوزستان برویم و در گرما با استقلال خوزستان بازی کنیم. به هر حال درباره محل برگزاری بازی های مان ما تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم.

افشارزاده درباره تاریخ برگزاری دربی در هفته ششم لیگ برتر گفت: تاریخ دربی هم مناسب است و بعد از ۵ بازی تیم ها به هماهنگی خوبی هم دست پیدا کرده اند و از یکدیگر شناخت خوبی دارند ولی به هرصورت چه اول و چه آخر این دیدار باید برگزار شود و امیدوار هستیم که یک بازی خوب از کار دربیاید.

سرپرست باشگاه استقلال دراین باره که استقلال با معضل دروازه بانی روبروست یا نه گفت: من دیروز با منصوریان حرف می زدم که گفتند حسی حسینی شرایط خوبی دارد و می تواند در دروازه بایستد.

وی دراراتباط با حضور حسین آشنا در اردوی استقلال گفت: حسین آشنا هم با هزینه استقلال در اردوی ما شرکت کرده است و این به خواست منصوریان صورت گرفته است.

افشارزاده در ارتباط با آخرین وضعیت شهباززاده گفت: شهباززاده هم هنوز وضعیتش مشخص نیست و تا آخر این هفته همه چیز مشخص می شود.

وی دراین باره که ایا استقلال باز هم بازیکن می گیرد گفت: برای یارگیری ما هنوز تصمیم گیری خاصی نکرده ایم و من باید با منصوریان دراین باره حرف بزنم.

افشارزاده درباره مشکل مالی طالب لو برای جدا شدن از این تیم هم گفت: با طالب لو هم بحث مالی داریم و قرار شده شیرازی اسپانسر باشگاه پرداختی به بازیکنان داشته باشیم و با طالب لو هم که بسیار با اخلاق است تسویه حساب می کنیم.

وی در این باره که چه زمانی تکلیف مدیرعامل مشخص می شود گفت: هفته قبل هیأت مدیره مان جلسه داشت ولی چون تعداد نفرات مان کامل نبود نشد در ارتباط با این موضوع صحبت کنیم از این رو قرار است در این باره در هفته پیش رو جلسه ای داشته باشیم تا رییس هیأت مدیره، نایب رییس و دبیر هیأت مدیره مان را تعیین کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در این باره که چرا مدیرعامل معرفی نمی شود گفت: این انسان ها هستند که باید در پستها کار کنند نه القاب آنها. اسامی رلی در کارها بازی نمی کنند و آینده کاملا مشخص است ولی باز هم اگر مشکل اسم و عنوان است در هفته آینده این مشکل را هم حل خواهیم کرد. این لغات سرپرست و مدیرعامل هم تا هفته بعد حل و فصل خواهد شد.

افشارزاده در این باره که چرا فقط با سایت باشگاه حرف می زند گفت: برای دوری از جنجال این تصمیم را گرفته ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج