جاباما
۳۵۲۸۰۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نیسان مورانوی هیبریدی به بازار می‌آید

نیسان بدون سر و صدا نسخه‌ای هیبریدی از خودروی کراس‌اور نیسان مورانو را در آمریکا معرفی کرد، اما این خودرو بسیار کمیاب خواهد بود چون این شرکت فقط ۶۰۰ دستگاه از این مدل را تولید می‌کند.

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: نیسان بدون سر و صدا نسخه‌ای هیبریدی از خودروی کراس‌اور نیسان مورانو را در آمریکا معرفی کرد، اما این خودرو بسیار کمیاب خواهد بود چون این شرکت فقط ۶۰۰ دستگاه از این مدل را تولید می‌کند. احتمالا تقاضای زیادی برای مورانوی هیبریدی وجود نخواهد داشت، به همین دلیل نیسان تلاش زیادی برای تبلیغ آن نمی‌کند.

نیسان مورانوی هیبریدی به بازار می‌آید

ظاهرا نیسان همان استراتژی خودروی هیبریدی پت‌فایندر را برای مورانو تکرار می‌کند. درواقع سیستم انتقال قدرت مورانو شبیه پت‌فایندر است که البته این موضوع منطقی به نظر می‌رسد چون پلتفرم این دو مدل یکسان است. این خودرو به یک انجین چهار سیلندری با ظرفیت ۲٫۵ لیتر در کنار یک موتور الکتریکی و پک باتری لیتیوم یون مجهز است.

توان خروجی کل خودرو ۲۵۰ اسب بخار بوده و ۱۰ اسب بخار از مدل غیر هیبریدی مورانو با موتور ۳٫۵ لیتری V۶ کمتر است.

صرفه‌جویی در مصرف سوخت با افزایش قیمت هم همراه است. سیستم انتقال هیبریدی فقط برای مدل‌های بالاتر مورانو مثل SL و پلاتینیم عرضه می‌شود قیمت آن هم نسبت به نسخه‌های غیر هیبریدی ۳۰۰۰ دلار بیشتر است. به این ترتیب، مورانوی هیبریدی چندان به صرفه نیست. اما با توجه به اینکه تنها ۶۰۰ دستگاه از این مدل ساخته می‌شود، طبیعتا نیسان می‌داند که این خودرو جذابیت چندانی برای عموم ندارد.

درست مثل پت‌فایندر هیبریدی، تنها وجه تمایز نسخه‌ی هیبریدی مورانو با نسخه‌ی غیر هیبریدی آن نشانه‌گذاری خارجی آن است. با توجه به تولید محدود نیسان هیبریدی ۲۰۱۶، تاثیر این خودرو در بازار ناچیز خواهد بود. تمرکز اصلی نیسان همچنان خودروهای برقی است. نیسان لیف پرفروش‌ترین خودروی برقی در تاریخ بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج