۳۵۲۸۷۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

خداحافظی پرندگان خشمگین از ویندوزفون

با سهم اندک دستگاه‌های ویندوز فونی نسب به اندروید و iOS، عجیب نیست که توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری، تهیه و توسعه‌ی نرم‌افزارهای خود برای این دو پلتفرم همگانی را ترجیح دهند.

فارنت: با سهم اندک دستگاه‌های ویندوز فونی نسب به اندروید و iOS، عجیب نیست که توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری، تهیه و توسعه‌ی نرم‌افزارهای خود برای این دو پلتفرم همگانی را ترجیح دهند.

خداحافظی پرندگان خشمگین از ویندوزفون

پس از آنکه توسعه‌دهنده‌ی بازی Pokémon Go خبر از عدم پشتیبانی این شرکت از پلتفرم ویندوز فون داد، حالا نوبت Rovio است که بگوید دیگر برای این پلتفرم بازی Angry Birds نخواهد ساخت.

این مطلبی بود که دیروز، Rovio در پاسخ به ایمیلی فردی که درباره‌ی نسخه‌های جدید و بروزرسانی برای نسخه‌های فعلی بازی Angry Birds در پلتفرم ویندوز فون پرسیده بود، عنوان کرد. این شرکت می‌گوید می‌خواهد با صرف نظر کردن از ویندوز فون، تمرکز خود را بیش از پیش به پلتفرم‌های محبوب این روزها، اندروید و iOS معطوف کند تا بتواند طرفداران بیشتری را سمت خود بکشد.

با دانستن این موضوع که سهم ویندوز فون از مجموع دستگاه‌های امروزی تنها ۲ درصد است، رسیدن به این تصمیم توسط توسعه‌دهندگان اصلاً نباید غافلگیرکننده باشد. خصوصاً اگر قبول کنیم که خود کمپانی Rovio و بازی‌های سری Angry Birds رفته‌رفته در حال از دست دادن محبوبیت پیشین خود هستند و کاربران هر روز کمتر از قبل به سراغ پرتاب کردن پرندگان خشمگین می‌روند.

در حال حاضر شرکت Rovio در پلتفرم مایکروسافت دارای ۱۰ عنوان بازی‌ست که هیچکدام از آن‌ها برای ویندوز ۱۰ بروزرسانی نشده‌اند. البته حتی با وجود این تصمیم نیز به نظر نمی‌رسد این شرکت بخواهد عناوین فعلی خود را از استور مایکروسافت حذف کند و این تصمیم صرفاً درباره‌ی نسخه‌های بعدی پرندگان خشمگین صدق خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من با این امید که ویندوز فون و برنامه هاش روز به روز پیشرفت میکنه پارسال یه ویندوز فون خریدم ولی روز به روز بدتر شد که بهتر نشد ، فردا دارم میرم بفروشمش ، شما هم اگه دارید زود بفروشین که فکر کنم به زودی از رده خارج بشه و بمونه دستتون .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج