۳۵۲۸۹۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

پرونده کیارستمی روی میز مجلس

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت:باید اجازه داد تا تمام شکایات از مجرای اصلی‌اش طی شود، کمیسیون نیز این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در روزهای آینده گزارش‌ مبسوطی به مردم خواهد داد.

خبرگزاری فارس: محمدحسین قربانی عضو کمیسیون بهداشت مجلس در رابطه با اظهارات اخیر داریوش مهرجویی در رابطه با فوت عباس کیارستمی و کوتاهی جامعه پزشکی گفت:‌ این خطای پزشکی اتفاق افتاده یا خیر هنوز مشخص نیست چون گزارش آن به کمیسیون بهداشت داده نشده است اما باید بدانیم خطای پزشکی امری محتمل است و حتی در پیشرفته‌ترین کشورها و بیمارستان‌ها رخ می‌دهد اما اینکه در زمینه مرحوم کیارستمی اتفاق افتاده یا خیر هنوز مشخص نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه در کشور عده‌ای به هر دلیلی به صورت ناآگاهانه موج‌سواری می‌کنند و شاید مشکلشان با جامعه پزشکی با توهین کردن برطرف نشود. موج‌سواری در روزهای اخیر و توهین به مسئولان متاسفانه باب شده است که ما آن را به شدت رد می‌کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس گفت:‌ جامعه پزشکی سالمترین و همراه‌ترین گروه با مردم است این همبستگی بین پزشکان و مردم وجود دارد و شاید بتوان گفت جامعه پزشکی علاوه بر خادم‌ترین مظلوم‌ترین قشر هم هستند.

قربانی تصریح کرد: برخی‌ها فرافکنی می‌کنند و بهتر است به جای حرف‌های غیرمرتبط زدن اجازه دهند کارها در فضای قانونی پیگیری شود چرا که قانون شفاف است و بحث جریمه‌ها و برخوردها در قوه قضائیه و معاونت درمان پیگیری می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس افزود: باید اجازه داد تا تمام شکایات از مجرای اصلی‌اش طی شود کمیسیون بهداشت مجلس نیز این موضوع را جزء دستور کار خود قرار داده و در روزهای آینده گزارش‌ مبسوطی به مردم خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج