۳۵۲۹۴۸
۲ نظر
۵۰۱۷
۲ نظر
۵۰۱۷
پ

۷ اشتباه بزرگ در نقشه‌های گوگل!

گذشته از اینکه گوگل گاهی اوقات ایمیل ما را می‌بندد و با نشان دادن تاریخچه جستجوهایمان به برخی افراد به ما خیانت می‌کند، نقشه‌های گوگل نژادپرست، بی‌ادب و دارای مشکلات جغرافیایی نیز هستند.

وب‌سایت آی تی رسان: برعکس تفکر ما گوگل نیز از اشتباه مصون نیست. گذشته از اینکه گوگل گاهی اوقات ایمیل ما را می‌بندد و با نشان دادن تاریخچه جستجوهایمان به برخی افراد به ما خیانت می‌کند، نقشه‌های گوگل نژادپرست، بی‌ادب و دارای مشکلات جغرافیایی نیز هستند. در مقاله زیر به معرفی بهترین خطاهای نقشه‌ گوگل می‌پردازیم. آگاه باشید که بعد از خواندن این مقاله به نقشه‌های قدیمی خود ایمان می‌آورید.

۱.فاجعه یک تخریب کامل

7 اشتباه بزرگ در نقشه‌های گوگل!

وقتی نوبت به خطاهای نقشه گوگل می‌رسد، تخریب یک ساختمان، مخصوصا یک ساختمان اشتباه، خطای بسیار بدی است. باورکردنی نیست، اما این ماجرا برای یک گروه تخریب در تگزاس که از نقشه‌های گوگل برای پیدا کردن پروژه بعدی خود استفاده می‌کردند، اتفاق افتاده است و آن‌ها یک ساختمان اشتباهی را تخریب کردند. آن‌ها به‌جای یک ساختمان گردباد زده در شهر رولت، ساختمان دیگری را در بلوک کناری که صاحبش قصد بازساری آن را داشته، تخریب کردند. خدمه‌ای که این کار فجیع را انجام دادند، ادعا کردند که این اشتباه اتفاق بزرگی نبوده است!!


۲. خرابکاری کردن روی رقبا!!

7 اشتباه بزرگ در نقشه‌های گوگل!

مطمئنا نقشه‌های گوگل نقص‌های مخصوص به خود را دارند، اما این خطاها قابل مقایسه با مشکلات زیادی که نقشه‌های اپل در هنگام راه‌اندازی داشتند، نیست. یکی از طرفداران نقشه‌ها فکر می‌کند که ناوبری گوگل باید ماندگار شود و چه راهی بهتر از اینکه آدمک دیجیتالی اندروید گوگل، بر روی آرم شرکت اپل در دامنه کوه خرابکاری کند! در نقشه، این شکل نزدیک شهری کوچک به نام راولپندی در پاکستان دیده شد و گوگل اصرار داشت که آن‌ها این کار را انجام نداده‌اند. صادقانه و سریعا این عکس را حذف کنید، البته نه قبل از اینکه متخصصین اپل به انتقام فکر کنند.


۳. نقشه‌های گوگل، راهنمای نژادپرستان

7 اشتباه بزرگ در نقشه‌های گوگل!

دنیا در حال پیشرفت است، یک سیاه پوست به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب می‌شود ولی نرم‌افزار گوگل هنوز هم به شدت نژادپرست است. سال قبل در یک دوره زمانی، هنگامی که مردم واژه‌های "خانه کاکاسیاه" و "کاکاسیاه پادشاه" را جستجو می‌کردند، نقشه گوگل مسیر کاخ سفید که خانه رئیس جمهور باراک اوباما است را مشخص می‌کرد. البته تمامی تقصیرات متوجه گوگل نبود (در واقع گوگل به سرعت معذرت‌خواهی کرد). متاسفانه به نظر می‌رسد نقشه‌ها نیز نژادپرست هستند چرا که اینترنت نژادپرست است و این کلمات چندین بار در مورد کاخ سفید، در اینترنت مورد استفاده قرار گرفته است.


۴. شروع جنگ بر سر قلمرو در یک نقشه و یک زمان

7 اشتباه بزرگ در نقشه‌های گوگل!

گوگل می‌داند که کشورها درباره مرزهای خود کمی زودرنج هستند و از کشور خود محافظت می‌کنند، پس بهتر است که با آن‌ها درگیر نشود، البته برای این حرف کمی دیر شده است! چون در سال ۲۰۱۰ وقتی گوگل در نقشه خود مرز بین دو کشور کاستاریکا و نیکاراگوئه را اشتباهی مشخص کرد یک حادثه دیپلماتیک به‌وجود آمد و به طور اتفاقی کنترل جزیره Calero، که برای قرن‌ها باعث درگیری میان این دو کشور بود، به دست ملت اشتباهی افتاد. گوگل به اشتباه خود پی برد البته پس از اینکه نیکاراگوئه ۵۰ سرباز خود را به جزیره موردنظر فرستاد و برای همسایگان ایجاد مزاحمت کرد.


۵.ناپدید شدن یک جزیره

7 اشتباه بزرگ در نقشه‌های گوگل!

این یک قسمت حذف شده توسط تدوینگر از سریال گمشده نیست، گوگل واقعا یک جزیره را ناپدید کرد. Jura که یک جزیره کم جمعیت در غرب اسکاتلند است به‌سادگی در سال ۲۰۱۳ ناپدید شد و تعجب زیاد ساکنان آن را برانگیخت. زمانی که این جزیره ۱۴۱ مایل مربعی محو شد، به طرز عجیبی یک جاده از آن باقی ماند، جاده‌ای شناور و ترسناک در میان اقیانوس، مانند یک اثر فراموش شده از دوران قدیم. بعد از مدتی این جزیره بر روی نقشه گوگل برگشت ولی کاملا شبیه حالت قبل خود نبود.


۶. هیچ کسی به جنگ اشاره‌ای نمی‌کند

7 اشتباه بزرگ در نقشه‌های گوگل!

کارهای بسیاری هستند که فراموش نمی‌شوند. غذا دادن به Gremlins بعد از نیمه شب، استفاده از دستگاه سلفی در ملاعام و خطاها بر پایه نام هیتلر تنها تعداد کمی از آن‌ها هستند. نقشه‌های گوگل مرتکب خطای آخر شدند و در سال ۲۰۱۰ به طور تصادفی نام یک خیابان را به‌دنبال اسم هیتلر، نامگذاری کردند. سال‌های زیادی از زمان تغییر نام درست یک خیابان از Adolf Hitler-Platz به Theodor-Heuss-Platz می‌گذرد ولی گوگل آن را فراموش کرده است. در نهایت گوگل نام‌گذاری اشتباه این جاده را پذیرفت.


۷. نقشه‌های گوگل غلط هستند!

7 اشتباه بزرگ در نقشه‌های گوگل!

راهنمایی شدن توسط ناوبر ماهواره‌ای گوشی هوشمندتان به یک پیچ اشتباه و سپس بمباران شدن توسط فرمان به طور فزاینده خشمناک "در هر جای ممکن دور بزن!" مقادیری آزاردهنده است. این را در ذهن خود داشته باشید و سپس به این فکر کنید که یک مسیر اختصاصی برای شخصی به نام Laurie Gneiding در نیوجرسی، در نقشه گوگل به طور اشتباهی به عنوان ورودی اصلی و رسمی پارک Round Valley State نشانه‌گذاری شود. هنگامیکه توریست‌ها باعث به ستوه آمدن Gneiding شدند، او به یک مانع ترافیکی ۲.۵ متری متوسل شد و زمانی که توریست‌ها به استفاده از این مسیر ادامه دادند، او یک تابلو می‌سازد و بر روی آن می‌نویسد: "این ورودی پارک نیست … مسیر شخصی است … نقشه گوگل اشتباه است!"
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا قربانی

      نمیگم اشتباهه ولی گاهی اشتباه میره گاهی هم فرشته نجات

    • morteza

      واقعا عالیه. غیر از اسم یک خیابون که درخواست اصلاح دادم و اصلاح شد تاحالا اشتباهی ازش ندیدم و همیشه درست راهنماییم کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج