۳۵۲۹۶۶
۶ نظر
۵۰۱۴
۶ نظر
۵۰۱۴
پ

با این غذاها زندگی جنسی خود را بهبود ببخشید

آنچه می خوریم روی تمام بدنمان تاثیر می گذارد، هر چه سالمتر بهتر. اگر احساس می کنید در زندگی جنسی تان چیزی می لنگد، لازم نیست به سراغ داروها و انواع تبلیغات دیگر در این مورد بروید.

وب‌سایت دکتر کرمانی: آنچه می خوریم روی تمام بدنمان تاثیر می گذارد، هر چه سالمتر بهتر. اگر احساس می کنید در زندگی جنسی تان چیزی می لنگد، لازم نیست به سراغ داروها و انواع تبلیغات دیگر در این مورد بروید. گاهی فقط کافیست هنگام خرید چند غذای مخصوص برای خود بردارید و با کمک آنها هم میل جنسی و هم استقامت خود را بالا ببرید.

با این غذاها زندگی جنسی خود را بهبود ببخشید

۱- توت ها: متخصصان بر این عقیده هستند که توت برای بهبود زندگی جنسی حاوی مجموعه ای از مزایا هستند. تمشک سیاه هم میل جنسی و هم استقامت را بالا می برد. توت ها گردش خون را بالا می برند، که تاثیر زیادی در میل جنسی دارد، همچنین اسید چرب امگا ۳ موجود در برخی توت ها باعث بهبود سلامت قلب و عروق می شود که در نتیجه روی عملکرد جنسی تاثیر مثبت دارد.

۲- کلم: مزایای کلم پایان ناپذیر است. ویتامین A موجود در سبزیجات سبز برگ، باعث متعادل شدن هورمون ها می شود، ماده معدنی به نام ید خلق و خو را تنظیم می کند. اما این همه چیز نیست، کلم باعث کاهش التهاب نیز می شود، که عامل افزایش انعطاف پذیری و بالا رفتن استقامت است.

۳- هندوانه: دفعه بعد که به اتاق خواب می رفتید، کمی از این میوه شیرین تابستانی میل کنید، تحقیقات نشان داده هندوانه در طول عملکرد جنسی تاثیری مانند ویاگرا دارد. هندوانه که ۹۲ درصد آب است، حاوی ماده مغذی به نام سیترولین است که باعث آرام شدن رگ های خونی، بهبود گردش خون و ارگاسم است.

با این غذاها زندگی جنسی خود را بهبود ببخشید

۴- بروکلی: یکی از سبزیجات مورد علاقه ما، بروکلی به صورت مثبتی باعث افزایش ویتامین C می شود، که باعث بهبود گردش خون در بدن انسان می شود، در نتیجه خانم ها ارگاسمی بهتر را تجربه می کنند. لازم به ذکر است این سبزی فوق العاده حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی است، از جمله فیبرهای خوراکی، پتاسیم و کلسیم.

۵- ادویه جات: دفعه بعد که خواستید عملکرد جنسی خود را تقویت کنید کافیست سری به کابینت ادویه ها بزنید. میخک به صورت سنتی در هند برای درمان اختلال نعوظ استفده می شده است. زعفران باعث افزایش و بهبود عملکرد جنسی می شود، و زنجبیل باعث تقویت میل جنسی می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای خاک بر سر اون نیروی غریزی که با خوردن کلم و هندوانه می خواهد جان بگیرد.

    • بدون نام

      تند ميري رفيق!!!!! صبر كن به 60 بررسي

    • بدون نام

      این خبر فقط برای متمولین جامعه است
      نه برای اکثریت ملت که از فشار رنج و تعب مالی و اقتصادی به تنها چیزی که نمیتوانند بیاندیشند مسائل جنسی است ...!!!!
      تعجب داره که در این وانفسا کسی بتواند به فکر این مسئله هم باشد !!!!
      فکر کنید ببینید آنتی تز بیکاری و تورم و گرانی چیست ... که به درد بی درمان مبدل شده ...؟؟؟؟؟

    • حسن

      کو زن ؟ من ک فقط داریم تحمل میکنیم

    • علی کرمانشاه

      گرانی سرسام آور و تورم و بیکاری گرانی کرایه منزل گرانی خانه بیکاری قیمت سرسام آور خدمات دولتی مگر این بدبختی ها جایی برای میل جنسی گذاشته اگر تمایلش بود جمعیت دارای رشد منفی نمیشد اصلا مگر کسی جرات زن گرفتن داره اکثر مردم میل به مردن دارند که زود تمام بشود این زندگی پر از منت و رنج برویم پی بدبختی خودمان آدم عاقل این روزها خودش را درگیر چیزی که توان هزینه آن را نداره نمیکند نه خودش را بیچاره و درمانده میکند و نه باعث افسردگی و روانپریشی دختر بیگناه مردم میشود البته دخترها هم این روزها تو توحم هستند درخواست های نامعقول از مسکن و ماشین و ملک به نام و مهریه چندهزار سکه ای خلاصه انگار تو این دنیا نیست طوری طرح میکنه شب خواستگاری که بیچاره پسره اگر سکته نزنه قطعا فردا میزاره از اون شهر میره و دختره هم میشینه که بیاد ببردش البته اینقدر میونه چشم براه تا میبرنش سالمندان گذر عمر را متوجه نمیشه این زندگی جوانان ایرانی و حتی جوانهای قدیمیتر تا بالای ۵۰سال هم برید درب دادگاه ببینید که تو صف طلاقند حالا دیگه کلم و هندوانه و ادویه پیشکش ...

    • بدون نام

      سلام دوستان
      چراجوش آوردیداین حرفها چه ربطی به موضوع داره شماوقتی گشنت بشه شده نان خالی هم میخوری خوابت بیاد توبدترین شرایط هم میخوابی خلاصه این هم یک قریضه خدادی هست باید چکار کردسرکوبش کنیم خلاصه مثل این می مونه که به شما بگن اگه سردیت کرد برونبات بخور و........بهترنیست کمی بیشتر فکر کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج