۳۵۲۹۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فریبا: این دعواها به تیم لطمه می‌زند

پیشکسوت استقلال با انتقاد از اظهارات اخیر کادرفنی قبلی این تیم علیه یکدیگر گفت که عده‌ای این آتش را راه انداخته‌اند تا به استقلال لطمه بزنند.

خبرگزاری ایسنا: بهتاش فریبا در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از استقلال در فصل نقل و انتقالات چگونه است، بیان کرد: استقلال در یارگیری خیلی موفق عمل کرده است. من تنها نگرانی‌ام مربوط به دفاع وسط استقلال است. آنها یک برزیلی جذب کرده‌اند که حتما بازیکن خوبی است که منصوریان تاییدش کرده است. کنعانی‌زادگان را هم دارند که بازیکن سرعتی و سرزنی است ولی نگرانی من بحث هماهنگی آنهاست. بازیکنان جوانی مثل کنعانی‌زادگان و افشین اگر بتوانند در شرایط استقلال قرار بگیرند خیلی به تیم کمک می‌کنند. استقلال در هافبک هم وضعیت خوبی دارد و در خط حمله هم این تیم را قدرتمند می‌بینم. علی قربانی بازیکنی است که کمتر درباره او صحبت می‌شود و به اعتقاد من او بازیکن درگیری است و من سبک بازی‌اش را دوست دارم. اصلی‌ترین نگرانی من برای استقلال مسائل حاشیه‌ای است و اگر استقلال حواشی را کنترل کند شانس اول قهرمانی است. به هرحال منصوریان اصطلاحا سکوها را دارد و میان مردم محبوب است. او اگر بتواند حواشی و دست‌هایی که به تیم لطمه می‌زنند را کنترل کند، می‌تواند موفق باشد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به بحث جدایی شهباززاده از استقلال چیست، عنوان کرد: شهباززاده سال گذشته از بازیکنان خوب استقلال بود ولی فکر می‌کنم اگر از تیم جدا شود لطمه‌ای به استقلال وارد نمی‌شود. استقلال بازیکنان مهاجم خوبی دارد که بر اساس برخی کمبودها از آنها در پست‌هایی مثل وینگر استفاده می‌کرد. محسن کریمی، جابر انصاری و آرش افشین در کنار کاوه رضایی و علی قربانی به نظرم برای خط حمله استقلال کافی هستند. شهباززاده بهتر است از استقلال برود و تجربیات دیگری در خارج به دست آورد و با پول ترانسفرش بخشی از مشکلات مالی استقلال حل می‌شود.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به درگیری‌های لفظی مربیان قبلی استقلال و اظهارات‌شان علیه یکدیگر چیست، بیان کرد: واقعا این اظهارات خیلی بد است. دلیلی ندارد مسائل درون خانوادگی را همه بدانند. مجیدی نباید آن حرف‌ها را می‌زد و نوازی هم نباید جواب می‌داد. این حرف‌ها به استقلال ضربه می‌زند. البته آنهایی که این آتش را درست کرده‌اند خودشان می‌دانند که از این آتش استقلال ضربه می‌خورد. بهتر است مدیریت باشگاه استقلال در جلسه‌ای این مسئله را حل کنند. این بحث‌ها اگر ادامه پیدا کند به استقلال لطمه می‌زند. الان بحث خیانت بازیکنان مطرح شده و این سوال مطرح می‌شود که چه بازیکنانی خیانت کرده‌اند. به هرحال برخی از این بازیکنان حتما در استقلال هستند که این صحبت‌ها مطرح شده است. این حرف و حدیث‌ها می‌تواند تمرکز تیم منصوریان را به هم بزند و باید هرچه سریعتر برایش فکری شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج