۳۵۳۰۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زرینچه: فایده بحث مربیان قبلی چیست؟

پیشکسوت استقلال می‌گوید بحث میان مربیان سابق این تیم در حال حاضر مشکلی را حل نمی‌کند و باید این مطالب پیش‌تر عنوان می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: جواد زرینچه در پاسخ به این سوال که برخی کارشناسان معتقدند قرعه‌کشی صورت گرفته در نهایت به شکلی بود که پرسپولیس راه دشواری را دارد و از طرفی استقلال، تراکتورسازی و ذوب‌آهن وضعیت خوبی دارند و نظر او در این‌باره چیست، گفت: به نظرم قرعه کشی چندان فرقی ندارد که چه نتیجه‌ای داشته باشد. تیم‌ها در سه، چهار هفته اول هنوز خود و دیگران را نمی‌شناسند ولی بعد از آن شناخت‌ها بیشتر می‌شود. البته این را هم قبول دارم که شانس در قرعه می‌تواند باعث موفقیت یک تیم شود و نمونه آن را در یورو و در تیم پرتغال دیدیم که به واسطه قرعه مناسب به قهرمانی رسیدند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش برگزاری داربی در هفته ششم می‌تواند زمان خوبی باشد، عنوان کرد: با توجه به اینکه هفته چهارم لیگ تعطیل می‌شود خیلی این هفته مناسب نیست. مثل این است که تیم‌ها هفته دوم دارند بازی می‌کنند و داربی در چنین شرایط زمانی‌ای برگزار می‌شود. به عبارت دیگر اگر تعطیلی لیگ وجود نداشت، هفته ششم هفته ایده‌آلی برای برگزاری یک داربی جذاب بود.

زرینچه در پاسخ به این سوال که آیا او هم قبول دارد زمان برگزاری قرعه‌کشی لیگ کمی دیر بوده، گفت: بله این مراسم کمی دیر برگزار شد. قرار بود زودتر برگزار شود اما ظاهرا به دلیل برخی مشکلات کمی دیر آغاز شد. شاید برگزاری این مراسم در ساعت ۲۱ بهتر بود.

او در پاسخ به این سوال که استقلال را در فصل نقل و انتقالات چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: استقلال تیم خوبی است که نفرات خوبی را هم جذب کرده است. البته چرخ فوتبال می‌چرخد و چیزی از قبل معلوم نیست. در کل شرایط استقلال الحمدلله خوب است و باید دید در ماراتن لیگ این تیم می‌تواند دل هواداران را شاد کند یا نه.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به درگیری لفظی مربیان قبلی این تیم با یکدیگر چیست، بیان کرد: واقعا این حرف‌ها چه فایده ای دارد؟ اگر مشکلی بوده باید در همان طول فصل می‌گفتند تا اتفاقات مثبتی رخ دهد. حتی اگر به ضرر خودشان هم تمام می‌شد بهتر بود همان زمان حرف می‌زدند اما الان این حرف‌ها را می‌زنند و مهم هم نیست که حق با چه کسی است چون مشکلی را حل نمی‌کند و باعث تخریب چهره خودشان می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج